وبلاگ آرشاپت

فروش غذای سگ

فروش غذای سگ

فروش غذای سگ

فروش غذای سگ : بر اساس سازمان صنایع غذایی حیوانات خانگی بهترین غذا برای سگ ها غذایی است که شامل چهار دسته مواد غذایی ضروریی بدن سگ ها به شرح زیر باشد: مواد انرژی زا، پروتئین و اسیدآمینه‌ها ،چربی‌ها ‌و اسیدچرب‌های ضروری ویتامین‌ها ، موادمعدنی و ریزمغزی‌ها باشد.

 

فروش غذای سگ

 

 

غذای کنسروی و فروش غذای سگ

 

در هنگام خرید و فروش غذای سگ امتیازی که غذاهای کنسروی سگ نسبت به غذا خشک ها دارند، این است  که مواد تشکیل دهنده این غذاها بافت، بو و مزه طبیعی خود را حفظ می کنند  و به همین دلیل بیشتر مورد استقبال سگ ها قرار میگیرند. برخلاف تصور بسیاری از مردم این است که  غذاهای کنسروی به دلیل نوع خاص بسته بندی آنها مدت زمان زیادی سالم باقی می مانند  نه افزودن مواد نگهدارنده. پس غذاهای کنسروی برای سگ ها ضرری ندارند بلکه خوش خوراک تر هم هستن و در طعم ها و اندازه های مختلف یافت می شوند.

 

 

 

 

فروش غذای سگ وغذای توله سگ

 

توله سگ ها زندگیشون رو با خوردن شیر مادر آغاز  می کنند و تا حدود چهار هفتگی همه نیازهای غذاییشون رو از شیر مادر رفع می کنند . همچنین شیر مادر آنتی بادی های مورد نیاز توله سگ ها رو هم به بدن آنها  می رساند و از این طریق جلوی ابتلای آنها  به خیلی از بیماری ها گرفته می شود.  ولی بعد از گذشت یک ماه، کمتربه شیر مادرنیاز دارند.

 

حدود 2 ماهگی وقت خوبی است  برای اینکه غذای توله سگ ها رو از شیر به غذای جامد تغییر بدهید. ولی این تغییر که بین 1 تا 2 ماهگی صورت می گیرد، باید تدریجی و طی 10 تا 200 روز انجام شود.

 

در سن دو ماهگی، رشد استخوانی و عضلانی توله سگ ها به حداکثرخواهد رسید. سیستم ایمنی بدن آنها هم در حال رشد و نموهستند و به همین دلیل به غذای ویژه ای نیاز دارند.

 

 

 

 

فروش غذای سگ وغذاهای مضر

 

بسیاری از غذاهایی که در منزل ما انسان ها یافت می شوند برای سگ ها مضرند. یکی از اشتباهات رایجی که صاحبان سگ ها در مورد آن انجام می دهند این است که اسکلت و استخوان مرغ به سگ های خود می دهند . باید توجه کنین که اسکلت و پای مرغ حتی به صورت پخته غذای مناسبی برای سگ ها نیست و باعث به وجود آمدن مشکلات گوارشی و جدیی در آنها می باشد.

 

غذاهای دیگری که برای سگ ها ممنوع است شامل  آبنبات، آدامس و خمیردندان های انسانی ، آووکادو، الکل، سیر و پیاز، چای، قهوه و مواد کافئین دار، انگور و کشمش، شکلات، نمک، گوشت خام.خوراکی های چرب و شیرین و لبنیات هم بهتراست برای سگ ها مصرف نشود.

فروش غذای سگ

غذای مناسب سگ و فروش غذای سگ

بهترین غذا برای خرید و فروش غذای سگ غذای خشک ومواد غذایی است که مخصوص سگ است .ولی خوراکی هایی را می توانید به صورت محدود در اختیار سگ ها قراردهید

-پاستا و برنج در صورتی که  اگر پخته شده باشد و حاوی نمک و روغن زیادی نباشد می تواندبه صورت محدود در اختیار سگ ها قرار بگیرد.

 

-انواع گوشت در صورتی که کامل پخته شده باشدو حاوی چربی و دمبه نباشد غذای سگ مفیدی است.

 

-سبزیجات میتواند منبع خوبی از ویتامین ها و فیبر برای بدن سگ شما  باشد در صورتی که به میزان لازم استفاده شود.

 

انتخاب غذای مناسب برای سگ

در هنگام خرید و فروش غذای سگ شما با توجه به سن سگتان می توانید از غذاهای آماده خشک یا کنسرو شده که در فروشگاه های معتبر وجود دارد استفاده کنید که با کمی توجه در میزان علاقه و لذت سگتان در حین خوردن آن و توجه به علائمی از لحاظ مسمومیت و حتی اسهال در سگ ، می توانید برندی که متناسب تر با سگ شما است را پیدا کنید.

استفاده از تخم مرغ آب پز یک بار در هفته و باز مخلوط در ماست توصیه می‌شود.به طور خلاصه با دادن غذاهایی همچون گوشت ، سبزیجات ، تخم مرغ، ماست کم چرب ، استخوان ( البته در سایز بزرگ، چون امکان گیر کردن استخوان های کوچک در گلوی سگ و خفگی وجود دارد) سلامتی سگتان را تضمین کنید و همینطور حتما بعنوان میان وعده از غذاهای خشک آماده با برنده تایید شده استفاده نمایید.

 

نکات مهم در خرید و فروش غذای سگ

 

چک کردن محتویات غذاو فروش غذای سگ

 

سگها جانوران همه چیز خواری هستند به جزبرخی از  غذاها آنها همه چیز مثل : گوشت ، غلات ، سبزیجات و غیره را می توانند بخورند. به هر حال شما باید به اصلی ترین ماده غذایی یعنی گوشت در محتویات توجه کنید و حتما در خرید و فروش غذای سگ  توجه نمایید که لغت ” گوشت مرغ ” یا ” گوشت گوساله ” روی آن نوشته شده باشد به جای نوشته تهیه شده از گوشت است.

اگر لغت گوشت مرغ یا گوشت گوساله در محتویات آمده باشد مشخص می گردد که غذا از ماهیچه یا گوشت تهیه شده اما اگر آن لغت در محتویات نباشد امکان دارد از بقیه جاهای مرغ مانند : ششها و قلب تهیه شده باشند .حواستان باشد که بیشترین محتویات غذا باید گوشت باشد به جای سبزیجات و غلات مگر اینکه دلیلی برای نخوردن گوشت برای سگ وجود داشته باشد .

 

فروش غذای سگ

 

پیدا کردن تازه ترین غذای سگ

در موقع خرید و فروش غذای سگ  شما باید به تاریخ مصرف قید شده روی بسته توجه نمایید البته حواستان به تاریخ های دستکاری شده نیز باشد تاریخ انقضا به صورت زیر نوشته می گردد دقت نمایید که در هنگام خرید و  فروش غذای سگ  بسته خریداری شده سوراخ نباشد ، هر چقدر هم که سوراخ کوچک باشد فرقی نمی کند .

همواره مغازه دارها مخصوصا مغازه حیوانات بسته های قدیمی و مانده را در جلوی قفسه گذاشته و تازه ها را در پشت آن ها می گذارند همواره غذای مورد نظر خود را از آخر قفسه بردارید .

 

 

راهنمای خریدو فروش غذای سگ

در خرید و فروش غذای سگ ترجیحا بسته های کوچک غذا را خریداری نمایید تا همواره غذای تازه به سگ خود بدهید در غیر این صورت کاملا آن را پوشانده سپس درون فریزر نگه داری نمایید ، یادتان باشد که اطلاعات روی بسته را تا زمان اتمام آن نگه دارید

 

غذای خشک سگ

غذای خشک سگ به عنوان غذای کامل برای این حیوانات دوست داشتنی استفاده می شود. برندهای معتبری در دنیا محصولات مناسب و با کیفیتی را تهیه و تولید می کنند که ما معتبر ترین محصولات این برندها را به شما معرفی و امکان دسترسی به آن ها را برای شما فراهم می کنیم. مقدار غذای سگ باید توجه به نژاد و جثه سگ در نظر گرفته شود و وعده غذایی که در اختیار آن ها قرار می گیرد بهتر است با برنامه و زیر نظر دامپزشک صورت گیرد

 

مواد غذایی که می توانید از مراکز فروش غذای سگ تهیه کنید و در دسترس سگ‌ها بگذارید عبارتند از :

رشته‌ها و برنج‌ها و ماکارونی ، در صورتی که آب پز و خوب پز شوند و ادویه و روغن نداشته قادرند به صورت مختصر و محصور به سگ‌ها داده شوند.

اقسام گوشت ، اگر تماماً مغز پخت و آب پز شده و دربرگیرنده روغن و نمک نباشد می‌توان به صورت مختصر به سگ‌ها داده شود.

انواع سبزی‌ها ، این مواد قادرند به بهترین صورت مواد ویتامینه و املاح را برای سگ‌ها فراهم سازند در صورتی که تازه و به صورت خرد شده  و تمیز در اختیار آنان قرار داده شود.

غذای سگ

 

انواع غذای سگ

اولین نوع غذای سگ، خوراک‌های خشک بسته بندی شده ، خوراک‌های حاضری می‌باشند که به وسیله شرکت های خوراک حیوانات ساخته و مهیا و بسته بندی  می‌گردند و به شکلی حاضری و بسته بندی شده به خریداران عرضه می‌گردد.

مارک‌های گوناگونی از خوراک‌های سگ در بازار هست و هر خوراک خشک براساس روش و سبک غذایی ویژه‌ای تولید می‌گردند که دستور بندی آن‌ها به وسیله شرکت تولید کننده‌اش ساخته شده ، از این رو خوراک‌های خشک از ماده‌های تهیه شده گوناگون با چگونگی و کمیت مختلفی تولید می‌گردند. این دسته از خوراک‌ها می‌بایست از لحاظ غذایی ، پر و تمام و متعادل باشند تا همه‌ی احتیاجات غذایی سگ را رفع سازد.

 

دومین نوع غذای سگ ها ، خوراک‌های آماده نگه داری شده در قوطی‌ها ، مزیتی که این خوراک‌ها در مقایسه با خوراک‌های خشک برخوردارند ، آن است که ماده‌ و ترکیبات ساخته شده این خوراک‌ها ساختار ، رایحه و طعم خویش را نگه داشته‌اند و بدین سبب نیز فراوان‌تر مورد توجه و مقبولیت این حیوانات می‌باشند. این خوراک‌ها هم در مزه‌ها و مقادیر گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌گردند.

 

 

 

استفاده از غذای خشک سگ در منزل چه فایده هایی داره؟

برای خوردن غذای خشک، سگ شما باید این دانه های  سفت رو بجود. جویدن این دانه ها برای سگ مفید است

  1. جویدن این دانه ها موجب می شود دندان های سگ  تمیز شود واز تولید شدن پلاک یا همون جرم دندانی پیشگیری شود.
  2. به طور کلی سگی که دندان های تمیزتری دارد نفس خوش بو تری دارد و سرحال تر هم هست.
  3. سگ ها عاشق جویدن هستن. با جویدن دانه های غذا خشک، غریزه جویدنشون هم ارضا میشه.
  4. این غذاها فاسد نمیشوند و برای همین، هم نیازی نیست توی یخچال نگهداری شوند به همین دلیل هم نگهداری کردن از این نوع غذاها راحت تر است.

 

تفاوت غذای خانگی توله سگ و سگ بالغ

یکی دیگر از نکات مهم در تغذیه سگ ها این است که تفاوت بسیار زیادی در غذای سگ بالغ و توله ها وجود دارد.

توله هابرای رشد بهتر و عدم ابتلا به بیماری های خاص ، نیازمند مقدار بیشتری پروتئین هستند.

کالری غذای توله سگ ها باید بیشتر از سگ های بالغ باشد.

زیرا آنها در حال رشد هستند و زیاد بازیگوشی می کنند.

اگر کالری مورد نظر و مواد غذایی مورد نیاز به آنها نرسد رشدشان دچار اختلال خواهد شد.

 

 

نکاتی درباره غذا دادن به سگ ها

  • توله ها باید تا ۸ هفتگی در کنار مادر باشند . در این مدت فقط از شیر مادر استفاده می کنند.
  •  از ۴ هفتگی به بعد می توان غذای نرم جامد را (به همراه شیر مادر) شروع کرد.
  •  در صورتی که توله ۲-۱ ماهه از مادر جدا شده می توان به ان ۵ وعده غذا در شبانه روز داد . که ۳ وعده آن باید شیر گاو ولرم همراه نان یا بیسکویت باشد و ۲ وعده دیگر غذای گوشتی همراه آب آن داده شود . حجم هر وعده باید کم باشد.
  • در بین ۴-۲ ماهگی رشد توله سریع بوده و نیاز به ۴ وعده غذا در شبانه روز دارد به عنوان مثال۲ وعده شیر ولرم + بیسکویت و نان و دو وعده هم غذای گوشتی . در این سن وجود چربی در جیره و اضافه کردن ویتامین های گروه B و مکمل های معدنی بسیار مفید است. دراین سن از دادن استخوان مرغ یا دنده مرغ باید خودداری کرد. ولی دادن استخوان مصنوعی یا قلم جهت تأمین کلسیم و تقویت فکها و تمیز کردن دندان ها مناسب می باشد.

 

 

 

ادرس پت شاپ در تهران

برای یافتن ادرس پت شاپ در تهران شما می توانید به سایت های مورد نظر در این زمینه مراجعه کرده وباتوجه به موقعیت مکانی خود یکی از انها را انتخاب کنید.

 

بهترین غذای سگ چه ویژگی‌هایی دارد

سگ‌ها برای زندگی سالم و سلامت به طیف وسیعی از مواد مغذی نیاز دارند. البته میزان نیاز سگ به این مواد به سن و نژاد و جثه سگ هم بستگی دارد. به طور کلی بهترین غذا برای سگ باید شامل موارد زیر باشد

-پروتئین

-چربی

-فیبر

-خاکستر/ مواد معدنی مثل کلسیم، فسفر، منیزیوم، پتاسیم، آهن، مس و …

-انواع ویتامین ‌ها (ویتامین A، B،C، D و E)

نقش جثه سگ در انتخاب بهترین غذا  سگ

اگر به‌دنبال خرید بهترین غذای سگ هستید بهتر است به نژاد سگ هم توجه داشته باشید. شاید غذای مناسب نژاد سگ شما برای یک نژاد دیگر مناسب نباشد. البته برخی مشترکات در غذای سگ‌ها وجود دارد اما به طور کلی در هنگام خرید غذای سگ باید دقت زیادی به نژاد حیوان داشته باشید.

 

رابطه بین سلامت و تغذیه سگ ها

ممکن است سگ‌ شما از نظر سلامتی مشکلاتی مانند آلرژی پوستی، بیماری کلیوی یا بیماری التهابی روده داشته باشد. چنین بیماری‌هایی ممکن است با تغذیه مناسب رفع شود. در چنین شرایطی بهتر است با دامپزشک خود مشورت کنید و غذاهای مورد نیاز بدن حیوان را به او بدهید تا بیماری‌های سگ رفع شود.

 

نکاتی در ارتباط با غذا دادن به سگ‌ها

  • غذای سگ بهتر است هنگام غزوب داده شود.
  • با کاهش تعداد وعده‌ها میزان غذا در یک وعده باید افزایش یابد.
  • آب تازه باید همیشه در دسترس سگ باشد.
  • غذا باید سر یک ساعت مقرر جلوی سگ گذاشته شود و 20-15 دقیقه بعد برداشته شود تا سگ عادت کند.
  • به سگ بالغ حدود یک بیستم وزنش در روز غذا بدهید.
  • ظرف غذا و آب باید از جنس استیل باشد و هر روز شسته شود.

 

 

 

 

“برای مشاهده نمونه ی سگ های آرشاپت به صفحه ی گالری مراجعه کنید”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *