وبلاگ آرشاپت

خرید بچه گربه ارزان

خرید بچه گربه ارزان

خرید بچه گربه ارزان : اگر به خرید بچه گربه علاقمند هستید باید بدانید در واقع، شما پرورش دهنده آن گربه، خواهید بود. رفتارهای گربه به واسطه شما شکل می گیرد. ولی اگر گربه در سنین بالاتر بخرید از قبل خلق و خوی حیوان، برایتان مشخص شده است. از طرفی بچه گربه‌ها به محیط جدید، زودتر عادت می‌کنند ولی گربه‌های بالغ دیرتر نسبت به محیط مانوس می‌شوند.

گربه‌های بالغ نیازهای کم‌تری به آموزش دارند و آموزش خاصی نیز برای آن‌ها لازم نیست. اما اگر بچه گربه می‌خرید باید به این فکر کنید که این حیوان، به زودی بزرگ‌تر می‌شود پس به فکر انتخاب محلی مناسب برای آن زمان نیز باشید. نکته دیگری که پیش از خرید گربه باید بدانید این است که می‌خواهید گربه ماده خریداری کنید یا گربه نر.

 

 

 

 

گربه‌های ماده، مهربان‌تر هستند و نسبت به گربه‌های نر، بازیگوشی‌شان بیشتر است. در حالی‌که گربه‌های نر بیشتر رفتارهای تهاجمی از خود بروز می‌دهند. پس از تصمیم گیری درباره نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد برای خرید گربه اقدام کنید در هنگام خرید نیز باید از بعضی نکات، غفلت نکنید.

 

 

 

ویژگی‌های مهم برای خرید بچه گربه ارزان

قطعا اولین معیار شما برای خرید گربه ظاهر، زیبایی و ملوس بودن آن است.این ویژگی هیچ ایرادی ندارد زیرا قرار است شما از وقت گذاشتن و نگاه کردن گربه‌تان لذت ببرید. اما فقط به این ویژگی‌‌ها اکتفا نکنید و به موارد مهم دیگر که عنوان می‌کنیم توجه کنید.

نژاد گربه

اولین نکته نژاد گربه است. همه‌ی نژادها برای نگهداری در خانه مناسب نیستند. حتما قبل از خرید از فروشنده و متخصص سوال کنید تا نژادی که در خانه و آپارتمان‌ها راحت‌تر هستند را خریداری کنید.

سن گربه

گربه‌ها معمولا تا ۲۰ سال عمر می‌کنند. اینکه گربه بالغ خریداری کنید یا بچه گربه، بستگی به علاقه و سلیقه شما دارد. معمولا گربه بالغ کمتر به آموزش نیاز دارد و بسیاری از کارها را از قبل آموخته است. ولی برای بچه گربه باید وقت گذاشت و آموزش‌های لازم را به او یاد داد.

جنسیت گربه

خرید گربه‌های ماده بسیار بیشتر از گربه‌ها نر است. یکی از دلایل این است که گربه‌های ماده مهربان‌تر و ملوس‌تر هستند. همچنین حتما توجه کنید که گربه شما عقیم شده باشد.

 

خرید بچه گربه ارزان

نکاتی در مورد خرید بچه گربه ارزان

1- در هنگام خرید روی موی گربه دست بکشید تا از صاف و غیر نمدی بودن آن مطمئن شوید. بهتر است موی گربه از هرنوع آلودگی از جمله کک و سایر موجودات مورد بررسی قرار گیرد.

2- سلامتی گوش گربه‌ها بویژه بچه گربه بسیار مهم است و باید تمیز و خشک باشد.

3-  چشمهای گربه براق و تمیز بوده و بینی هم باید مرطوب باشد.

 

4- دهان گربه سالم به رنگ صورتی و دندانهایش سفید است.

5- با دست خود ناحیه زیر شکم گربه را لمس کنید توجه نمایید که نباید این قسمت از بدن حیوان گرد و سفت باشد.

 

توجه به تغذیه گربه

غذاهای گربه باید حتما از غذاهایی باشد که در کارخانه تولید شده و یا مواد غذایی خانگی با کلسیم و چربی بالاباشد. استفاده از مکمل‌های غذایی و ویتامین‌ها و مولتی ویتامین‌ها برای سلامتی مو و پوست گربه و هم‌چنین تقویت سیستم ایمنی حیوان، از هزینه‌های غذایی است که حتما باید در نظر گرفته شود. باید قبل از خرید گربه، لیستی از موادی که گربه‌ها نباید مصرف کند، را  تهیه کنید به عنوان مثال: شیرگاو، الکل، بستنی، شکلات، قهوه، پیاز و سیر و… از مواردی است که باید از خوراندن آن به گربه، خودداری شود.

 

هزینه نگهداری گربه

خرید گربه و نگهداری از آن قطعا هزینه های در‌بر خواهد داشت.

-هزینه‌هایی مانند واکسیناسیون، عقیم کردن، آزمایش‌، مراجعه به دامپزشک و تغذیه مواردی هستند که صاحب گربه باید به آن توجه کند.

-همچنین گربه به وسایلی برای نگهداری نیاز دارد.که باید این وسایل را خریداری کنید.

 

در آخراگر می خواهید خرید بچه گربه ارزان و یا خرید و فروش بچه گربه تازه متولد شده را با قیمت مناسب انجام دهید بهتر است به یک پت شاپ باسابقه مراجعه کنید.  اگر برای داشتن یک حیوان خانگی، به دنبال خرید و فروش گربه پرشین هستید، بهتر است یک پت شاپ خوب و مطعن پیدا کنید. فروش گربه پرشین ممکن است توسط پت شاپ های بسیاری انجام شود اما مراجعه به یک پت شاپ مطعن برای فروش گربه پرشین و گربه پرشین عروسکی امری ضروری است. در ادامه بیشتر با خصوصیات گربه پرشین اشنا می شویم تا بتوانید به بهترین نحو برای فروش گربه پرشین اقدام کنید.

 

 

 

فروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزان

شاید شما هم مثل خیلی ها دوست داشته باشید که یک خرید و فروش بچه گربه تازه متولد شده را برای داشتن حیوان خانگی خود انجام دهید. چرا که با انجام خرید بچه گربه ارزان به دلیل بامزه و ملوس بودن می توانید تجربه ای جالب برای خود رقم بزنید. در میان انواع نژادهای مختلف گربه، جالب است بدانید که گربه پرشین نژادهای مختلفی دارد که در خصوصیات رفتاری و ظاهری با هم متفاوت هستند.

اگر می خواهید برای فروش گربه پرشین اقدام کنید می توانید بعد از اشنایی با خصوصیات و ویژگی های رفتاری هر یک از نژادهای گربه پرشین اقدام به خرید کنید.

هر کدام از نژادهای گربه ها، ویژگی ها و خصوصیات خود را دارند. شما باید با توجه به محیط و شرایطی که دارید بهترین را برای خود انتخاب کنید. ما در آرشاپت شاپ در مورد ویژگی ها و خصوصیات هر یک از نژادهای گربه های پرشین به شما اطلاعات مفیدی می دهیم. همچنین بهترین قیمت را برای فروش بچه گربه تازه متولد شده و خرید بچه گربه ارزان به شما ارایه می دهیم.

قیمت گربه پرشین عروسکی

قیمت گربه پرشین عروسکی

فروش انواع گربه پرشین

قیمت گربه پرشین عروسکی

اگر می خواهید در مورد فروش بچه گربه تازه متولد شده و خرید بچه گربه ارزان اطلاعاتی به دست بیاورید، می توانید با آرشاپت شاپ تماس بگیرید.  کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

خرید سگ آپارتمانی ارزان

قیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگی

فروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانی

فروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکی

فروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزان

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “خرید بچه گربه ارزان

  1. بهروز مقدم گفت:

    سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *