وبلاگ آرشاپت

خرید و فروش بچه ایگوانا

فرش بچه ایگوانا

خرید و فروش بچه ایگوانا

فروش بچه ایگوانا : ایگوانا حیوانی آرام، مطیع و بی‌آزار است که در سال‌های اخیر بسیاری از افراد علاقه مند به این حیوان خانگی در صدد خرید آن هستند.این حیوان به عنوان یک حیوان خانگی جدید و جذاب جای خود را باز نموده است. ایگوانا که از خانواده‌ی مارمولک‌ها به حساب می‌آید، در مناطق گرمسیر آمریکای جنوبی و مرکزی زندگی می‌کند.

 

فرش بچه ایگوانا

 

کوچک بودن جثه نسبت به حیوانات خانگی معمول و آرام و مطیع بودن، نگهداری آسان و بی دردسر، زیبایی و جذابیت ظاهری و از همه مهمتر بی آزارتر بودن حیوان اشاره نمود که ایگوانا تمام این فاکتورها را یک جا داشت.

بدیهی است که ایگوانا حیوانی وحشی و غیر اهلی است و مانند سگ و گربه که در طی سالیان دراز دست آموز انسان شده اند، اهلی نشده و به صورت وحشی به زندگی خود ادامه می دهد؛ اما نباید فراموش کرد که هر گونه و هر فرد از حیوانات خوی و شخصیت خاص خود را دارند.

 

 

شکل ظاهری و خرید و فروش بچه ایگوانا

در مورد شکل ظاهری این حیوان می توان گفت که ایگوناها در هر پا پنج انگشت دارند و یک پرده ی گوشتی از پوست زیر چانه ی خود دارند که به آن غبغب می گویند. غبغب به تنظیم دمای بدن کمک می کند و نیز در نمایش های قدرت و یافتن جفت کاربرد دارد. تمام ایگواناها خارهایی بر پشت خود دارند که مانند دایناسورها در امتداد بدن کشیده شده است.
دم شلاق مانند آنها به عنوان مکانیزم دفاعی عمل می کند و قادر است ضربات دردناکی را بر بدن وارد کند. ایگواناها مانند بیشتر مارمولک ها، وقتی که دشمن دم آنها را بگیرد، قادرند دم خود را انداخته و فرار کنند و مدتی بعد دم جدیدی بر بدن آنها می روید.

 

رنگ پوست و خرید و فروش بچه ایگوانا

برخلاف آنچه که اکثر مردم تصور  می کنند، همه ی ایگواناها سبز نیستند. بیشتر بچه ایگواناها سبز روشن هستند، اما به فراخور بالا رفتن سن، رنگ بدن آنها در محیط ها و زیستگاه های مختلف در سرتاسر دنیا  از سبز کم رنگ تا قهوه ای و حتی نارنجی با دم راه راه نیز تغییر می یابد. به عنوان مثال در برخی کشور ها رنگ ایگواناها متمایل به آبی است؛ در جزایر بونایر، آروبا و گرنادا ممکن است از سبز تا بنفش روشن، سیاه و یا حتی صورتی متغیر باشد؛ ایگواناهای غرب کاستاریکا قرمز و ایگواناهای مکزیک نارنجی رنگ هستند.

 

 

فرش بچه ایگوانا

رفتار ایگوانا وخرید و فروش بچه ایگوانا

ایگواناها در هنگام احساس خطر از سوی دشمن به سرعت فرار می کنند و اگر نزدیک آبگیر یا برکه ای باشند، به درون آن پریده و شنا می کنند. زمانی که راه فراری نداشته باشند، غبغب خود را باد کرده و یک جا می ایستند، بدن خود را متورم می کنند، هیس هیس می کنند و سر خود را بالا و پایین می کنند. گاز می گیرد و از پنجه هایشان برای دفاع استفاده می کنند.

 

تغذیه در ایگوانا

ایگواناها به شدت گیاهخوار هستند؛ هرچند که هنوز هم برخی مردم و بسیاری از کتاب ها استفاده از حشرات و محصولات حیوانی را برای تغذیه ی ایگوانا توصیه می کنند، اما توصیه ی ما اینست که ایگواناها به شدت گیاهخوارند.

زیرا حقیقت این است که آنها در طبیعت به صورت کاملاً اتفاقی همراه با برگ و گیاه، حشره ای که به آن چسبیده است را هم می خورند، و یا اینکه در موارد لزومی که غذای دیگری برای خوردن پیدا نمی شود، ناچار می شوند مورچه یا مارمولک کوچکی را شکار کرده و بخورند.

از آنجا که رژیم غذایی ایگواناهای خانگی تحت اختیار صاحبان آنهاست، لذا توصیه می شور که تا حد امکان از مصرف حشرات و دیگر پروتئین های حیوانی در تغذیه ی ایگوانای خود پرهیز کنید.

 

 

فرش بچه ایگوانا

این روز ها افراد بسیاری علاقه دارند تا یک حیوان خانگی داشته باشند؛ یک سگ آپارتمانی و عروسکی و یا یک گربه نژاددار پرشین و طوطی  و یا حتی یک بچه ایکوانا .ممکن است انتخاب هر یک از این افراد باشد.

اما انتخاب کردن یک پت شاپ مطمعن همیشه کار سختی بوده است به خصوص اگر به دنبال خرید و فروش بچه ایگوانا باشید. اما این بار می توانید به آرشا پت اطمینان کنید؛ مرکزی مطعمن برای خرید و فروش بچه ایگوانا که نیاز شما را در این زمینه برطرف می کند.

انواع حیوان خانگی با قیمت مناسب و مدارک کامل ، لوازم مربوط به انواع حیوان خانگی ، آرایش و پیرایش حیوان خانگی و … از خدمات متنوع پت شاپ آرشا است.

 

 

خرید و فروش بچه ایگوانا

در میان افرادی که به دنبال حیوان خانگی هستند  هستند، عده ای خرید و فروش بچه ایگوانا را انتخاب می کنند. اگر شما هم به دنبال خرید و فروش بچه ایگوانا می گردبد و می خواهید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش بچه ایگوانا بهترین پت شاپ را پیدا کنید می توانید به ما اعتماد کنید.

اما همیشه پیدا کردنارزان ترین خرید و فروش بچه ایگوانابا چالش هایی همراه بوده است؛ شما باید قبل از هر گونه اقدام برای  خرید و فروش بچه ایگوانا تحقیقات لازم را انجام دهید و در نهایت بهترین و ارزان ترین خرید و فروش بچه ایگوانا را پیدا کنید.

 

فرش بچه ایگوانا

قیمت خرید و فروش بچه ایگوانا

اگر می خواهید یک بچه ایگوانا با قیمت ارزان می خواهید آرشا پت شاپ بهترین انتخاب برای شماست. کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

 

 

 

بیماری ایگوانا

 

ایگواناها هم مانند سایر حیوانات بیمار می شوند، ایگواناها حیواناتی هستند که مستعد بیماری های انگلی هستند، بهتر است شما به عنوان شخص پرورش دهنده راه های مقابله با این بیماری را به خوبی بشناسید تا دچار آلودگی و عفونت نشوید، همچنین با تشخیص به موقع از خصوصیات ظاهری ایگوانا به راحتی می توان بیماری را توسط دامپزشک بررسی کرد و تا حد ممکن از شیوع آن جلوگیری نمود.

 

بسیاری از این خزندگان در دستگاه گوارش خود یک نوع باکتری به نام سالمونلا دارند که آسیبی به آن ها نمی رساند ولی می تواند برای کودکان و زنان باردار خطرناک باشد.

 

همچنین قابل توجه است زمانیکه این حیوان در خانه دچار استرس و ترس می شود ممکن است دم خود را بیندازد اما جای نگرانی نیست، دم او دوباره رشد خواهد کرد ولی همانند دم اصلی اش بزرگ و جذاب نخواهد شد.

خریدن ایگوانا

باز هم به شما عزیزان توصیه می کنیم قبل از تهیه ی این حیوان خانگی تا حد ممکن تعلیم و آموزش ببینید و از افراد قابل اطمینان آن ها را خرید نمایید.

اگر قصد خرید ایگوانا را دارید بهتر است حیوانی را انتخاب نمایید که سرحال تر و هوشیارتر از بقیه باشد و حتما دقت کنید جای زخم یا جراحتی روی بدنش وجود نداشته باشد زیرا ممکن است با خود یک بیماری را وارد آشیانه ی شما نماید، پس بهتر است از نظر ظاهری کاملا سالم باشد.

توجه داشته باشید که ایگواناها موجوداتی کوچک هستند که به مرور زمان بزرگ می شوند و نیازمند مکان بزرگ تری خواهند بود پس به هیچ وجه فریب فروشندگان را در مورد سایز و اندازه ی آن ها نخورید و تا حد ممکن از افراد باتجربه در مورد شرایط نگهداری این خزنده ی زیبا و قدرتمند اطلاعات کسب نمایید.

 

ایگوانا تغذیه و شرایط نگهداری خاصی دارد، در این صورت ایگوانا می‌تواند تا حد نسبتا بزرگی رشد کند، عمر طولانی داشته و بسیار قوی شود. ایگواناها به محرکهای رنگی مانند نارنجی، زرد، صورتی و به ندرت آبی به عنوان ماده غذایی پاسخ می‌دهند. ایگوانا بینایی فوق العاده قوی دارند و قادرند شکل و حرکات را از فاصله دور تشخیص دهند؛ اما در تاریکی بینایی آنها ضعیف می شود. این جانوران یک اندام سفید حساس به نور دارند که به چشم آهیانه‌ای یا چشم سوم معروف است. این عضو به تغییرات نور و تاریکی حساس است و تنها می تواند حرکات را تشخیص دهد.

 

برای خرید و فروش انواع بچه ایگوانا می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین بچه ایگوانا را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
info@arshapet.com

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت جوجه طوطی کاسکو

خرید و فروش سگ در تهران

خرید طوطی سخنگو

قیمت طوطی سخنگوی ارزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *