وبلاگ آرشاپت

فروش گربه بریتیش

قیمت گربه بریتیش

فروش گربه بریتیش

فروش گربه بریتیش : گربه بریتیش موکوتاه نرم‌خو و آسان‌گیر است. با او می‌توانید یک خانواده عالی بسازید. او محبت را دوست دارد، اما گربه خودخواهی نیست. او در طول روز شما را اطراف خانه دنبال می کند و توقفگاهش جایی است که شما بایستید.

 

فروش گربه بریتیش

با اینکه اصراری به لیس زدن شما ندارد، اما مایل است در کنار شما بنشیند. اگر گربه بزرگی باشد، دوست ندارد که حمل شود.

گربه بریتیش، گربه‌ای با سطح فعالیت متوسط است. در زمان بچگی پرانرژی است، اما از یک سالگی به بعد تمایل به ساکن ماندن در او بیشتر می‌شود.

 

 

شکل ظاهری وفروش گربه بریتیش

در هنگام خرید و فروش گربه بریتیش این را بدانید که این گربه موهای کوتاه و ضخیمی دارد که سرتاسر بدن او را پوشانده و تلفیق این ویژگی با سر و بدن گرد و چشم‌های بزرگ، او را درست مانند یک خرس عروسکی خوش اندام می‌نمایاند. بدن او کوچک اما قدرتمند است، با سینه‌ای پهن، پاهای قوی ، چنگال‌های گرد و دمی ضخیم که نوک آن گرد است.

گربه بریتیش می‌تواند در هر رنگ و الگویی که شما آرزویش را دارید، پیدا شود؛ از جمله بنفش، شکلاتی، سیاه و سفید، سفید یا سیاه و بسیاری از رنگ‌های دیگر. البته شناخته‌شده‌ترین رنگی که برای او وجود دارد، آبی خاکستری است، به حدی که برخی او را گربه بریتانیایی آبی نامیده‌اند. بلوغ فیزیکی کامل در این نژاد بین ۳ تا ۵ سالگی رخ می‌دهد.

 

نکاتی که در خرید وفروش گربه بریتیش باید بدانیم

در هنگام خرید و فروش گربه بریتیش به این نکته توجه کنید که رنگ چشم ها باید شفاف باشد و زمینه ای به رنگ طلایی- مسی داشته باشد. در مورد بریتیش های سفید استثنائاتی وجود دارد و چشم ها آبی یا طلایی هستند.

در بعضی موارد پوشش گربه ها نقره ای می باشد. یکی از ویژگی هایی که آنها را متمایز می کند حالت لبخند مانندی است که صورت آنها به خود گرفته است. سایز گوش ها متوسط است که در قاعده پهن می باشند.

 

فروش گربه بریتیش

همچنین در خرید و فروش گربه بریتیش این را بدانید که در مقایسه با سایر نژاد های گربه، دیرتر بالغ می شوند و در سن 3 سالگی از نظر فیزیکی به طور کامل رشد کرده اند. نر های این نژاد ها از ماده ها بزرگ تر است و تفاوت اندازه بین آنها نسبت به سایر نژاد ها بیشتر به چشم می خورد.

میانگین وزن نرها 5 تا 10 کیلوگرم و میانگین وزن ماده ها 5 تا 7 کیلوگرم گزارش شده است. مانند بسیاری از نژاد ها نرها غبغب برجسته ای دارند که آنها را از ماده ها متمایز می کند.

 

 

پوشش و رنگ و فروش گربه بریتیش

در هنگام خرید وفروش گربه بریتیش این را در نظر بگیرید که پوشش گربه بریتیش  یکی از ویژگی های معروف این نژاد است به طوری که بسیار متراکم بوده اما فاقد پوشش زیرین می باشد.

بنابراین بافت آن بیشتر از آنکه پشمی باشد به صورت مخمل خواب دار است که هنگام راه رفتن به صورت کرک های ترد در طول بدن گربه حرکت می کند.

گرچه بریتیش آبی آشناترین گریه می باشد اما بریتیش های موکوتاه در سایر رنگ ها و طرح ها نیز گسترش یافته اند. مشکی، آبی، سفید، نارنجی، کرم، نقره ای، طلایی و اخیراً دارچینی و حنایی نیز توسط استاندارد های رسمی شناخته شده اند. طلایی سایه دار، خاکستری، خاکستری دو رنگ، دورنگ کرم سفید، سیاه و سفید، کرم خاکستری مخلوط.

 

 

 

سلامتی و فروش گربه بریتیش

در هنگام خرید و فروش گربه بریتیش شورت هیر ها طول عمری بین ۱۲ تا ۲۰ سال دارند، ولی این زمان بستگی به سطح سلامتی و نگهداری شما متغیر است. این نژاد به دلیل استعداد چاقی باید بسیار محتاطانه تغذیه شود.

بریتیش شورت هیر ها بعد از گذراندن دوران کودکی خود، بسیار آرام شده و فعالیت زیادی انجام نمی‌دهند و بیشتر وقت خود را صرف استراحت می‌کنند، بنابراین فرصتی برای سوزاندن کالری‌های انباشته شده ندارند.

اگر سؤالی راجع به مقدار پروتئین، چربی و کربوهیدرات مصرفی برای این نژاد دارید، بهترین کار در میان گذاشتن آن با یک متخصص تغذیه‌ی حیوانات خانگی است و گرفتن برنامه‌ی غذایی مادام‌العمر از اوست. پس باید تمام مراحل رشد موردتوجه قرار گیرد و گربه‌ی شما باید تمام نیازهای تغذیه‌اش برای سلامتی هر چه بیشتر برآورده شود.

 

 

قیمت گربه بریتیش

اگر می خواهید از آخرین قیمت گربه بریتیش با خبر شوید و برای خرید و فروش گریه بریتیش به دنبال یک پت شاپ مطمعن هستید ادامه این مطلب را از دست ندهید. گربه بریتیش به دلیل خصوصیات رفتاری و ظاهری که دارد انتخاب افراد بسیاری به عنوان یک حیوان خانگی است. پس اگر شما هم می خواهید قیمت خرید و فروش گربه بریتیش را بدانید ومی خواهید برای خرید و فروش گربه اقدام کنید می توانید به آرشاپت مراجعه کنید.

قیمت وفروش گربه بریتیش

شاید شما هم به دنبال قیمت گربه بریتیش  باشید! به این منظور باید از اخرین و ارزان ترین قیمت گربه بریتیش  اطلاع داشته باشید. این اطلاعات را می توانید از آرشاپت دریافت کنید. بد نیست تا کمی با گربه بریتیش  و خصوصیاتش اشنا شوید. گربه بریتیش معمولا خاکستری رنگ است. گربه بریتیش سرش بزرگ و گرد است که همین ان را از سایر نژادهای گربه متمایز می کند. گربه بریتیش بسیار باوقار است. گربه بریتیش مثل سایر نژادهای گربه بازیگوش نیست اما بسیار مهربان است و در امر یادگیری باهوش.

اگر با توجه به این خصوصیات می خواهید از ارزان ترین قیمت گربه بریتیش مطلع شوید و برای خرید و فروش گربه بریتیش اقدام کنید می توانید به پت شاپ آرشاپت مراجعه کنید.

خرید و فروش گربه بریتیش

اگر می خواهید در مورد خرید و فروش گربه پرشین بریتیش اطلاعاتی به دست بیاورید، می توانید با آرشاپت شاپ تماس بگیرید.  کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

 

 

طول عمرگربه بریتیش

طبق بررسی های صورت گرفته، این نژاد بین 14 تا 18 سال عمر دارد که البته برخی از انها بیش از این هم می توانند عمر کنند. گربه های مو کوتاه انگلیسی در برابر بسیاری از بیماری ها مقاوم هستند و به این آسانی بیمار نمی شوند.

یکی از بیماری هایی که این نژاد می تواند به آن مبتلا شود، بیماری کاردیومیوپاتی هایپرتروفیک قلب می باشد. این بیماری به گونه ای است که اختلال بطن چپ قلب گربه در پمپاژ خون به علت بزرگ یا ضخیم بودن بیش از حد است. هچنین ریسک ابتلای این نژاد به کلیه پلی کیستیک نیز بالاست.

 

 

خصوصیت های شخصیتی بریتیش مو کوتاه

گربه بریتیش شخصیتی آرام دارد. این گربه بر خلاف بسیاری از نژاد های دیگر، آنقدر بازیگوش نیست و فعالیت زیادی ندارد. زمانی که شما در منزل راه می روید دوست دارد دنبال شما بیاید.

البته این را بدانید که این گربه علاقه ای به بغل شدن ندارد و ترجیح می دهد خودش مثل یک گربه ی با وقار یک جا بنشیند و شما تنها او را نوازش کنید.

بریتیش مو کوتاه قدرت یادگیری بالایی دارد و آموزش پذیر است. به همین دلیل شما راحت تر می توانید با او ارتباط بگیرید و این ویژگی به درد آموزش دهندگان گربه نیز می خورد.

این نژاد مناسب افرادی که شاغل هستند یا مشغله های زیادی دارند می باشد، زیرا موقع تنهایی جایی را به هم نمی ریزند و خوش و خرم یه گوشه لم می دهند.

 

فروش گربه بریتیش

رنگ گربه بریتیش

گربه های بریتیش تنوع رنگ زیادی داشته و می توانند در رنگ دلخواه شما یافت شوند.این گربه می‌تواند در هر رنگ و الگویی که شما آرزویش را دارید، پیدا شود.

از جمله رنگ های شکلاتی، سیاه و سفید، سفید یا سیاه و بسیاری از رنگ‌های دیگر.

البته شناخته‌شده‌ترین رنگی که برای او وجود دارد، آبی خاکستری است. به حدی که برخی او را گربه بریتانیایی آبی نامیده‌اند. بلوغ فیزیکی کامل در این نژاد بین ۳ تا ۵ سالگی رخ می‌دهد.

 

 

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

https://besno.ir/

 

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

خرید سگ آپارتمانی ارزان

قیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگی

فروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانی

فروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکی

فروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزان

فروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزان

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “فروش گربه بریتیش

  1. این گربه اسلی یه کودومه بین این 3 عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *