وبلاگ آرشاپت

قیمت بچه ایگوانا

قیمت بچه ایگوانا

قیمت بچه ایگوانا : چند سالی است که در دنیا تمایل به نگهداری از گونه های خاص جانوری همچون حشرات ، خزندگان و دیگر حیوانات نا متعارف به عنوان حیوان خانگی خاص وجود دارد ، ایگوآنا نیز به عنوان مارمولک گیاه خوار و بی آزار با ظاهری خاص که شباهت زیادی به حیوانات زمان ژوراسیک و دایناسورهای باستانی دارد و به دلیل امکان نگهداری آسان در منزل(البته نه به راحتی سگ یا گربه) به عنوان حیوان خانگی خاص به خصوص برای آنهایی که دوست دارند از خزندگان نگهداری کنند مورد توجه قرار گرفته ا

در ایران نیز چند سالی است که ایگوآنا وارد بازار حیوانات خانگی شده است ، البته حیوان کمیابی است و طرفداران خاص خود را دارد و با قیمت بالایی خرید و فروش می شود.پس می توان گفت که قیمت بچه ایگوانا تا حدودی بالا است.

از جذابیت های ایگوآنا به عنوان حیوان خانگی می توان به کاملاً  گیاه خوار بودن ، شکل ظاهری متفاوت ، عجیب و شبه دایناسور این خزنده اشاره کرد ، هر چند نگهداری از آن کمی مشکل می باشد ، نیاز به توجه و مراقبت زیاد ، تمرین فرآوان دارد. همچنین نیاز به رژیم غذایی خاصی دارد و نسبت به آن چیزی که می خورد حساس می باشد. که هریک از این موارد در قیمت بچه ایگوانا می تواند تاثیربگذارد.

قیمت بچه ایگوانا

  قیمت بچه ایگواناو  ظاهر ایگوآنا

همان‌طور که پیش تر گفته شد ایگوآناها با توجه به زیستگاه خود، در رنگ‌ها و اندازه‌های متفاوت دیده می‌شوند. به‌طور کلی 35 گونه از ایگوآناها تاکنون شناخته و ثبت شده‌اند اما در این میان تنها ایگوآناهای سبز هستند که از لحاظ اندازه، نیازها و رفتار، قابلیت نگه‌داشته شدن در قفس به عنوان حیوان خانگی را دارند. تفاوت ظاهری جنس نر و ماده ایگوآناها تنها از کشیدگی و نازکی تنه آنها قابل نشخیص است. ایگوآناهای ماده بدنی لاغرتر و کشیده‌تر نسبت به ایگوآناهای نر دارند. هر ایگوآنا در پشت و گاهن در طول دم خود، ردیف خارهایی دارد که در مواقع خطر برای دفاع از خود از آنها استفاده میکند. طول دم ایگوآناها بیشتر از نیمی از بدن آنها رو تشکیل می‌دهد. گاهن دم‌های ایگوآناها در طرح ‌های راه‌ راه  و خال‌دار هستند. ایگوآناها همانند مارمولک‌ها، برای فرار از خطر دم را جدا کرده تا با کمتر شدن حجم بدن، سرعت بالاتری پیدا کنند. لازم به ذکر است که ایگوآناها قابلیت رشد مجدد دم خود را دارند.

 

 

 

 

اسباب و وسایلی که باید در داخل قفس ایگوانا  قرار دهید

  • ظرف غذای شیشیه ای یا سرامیکی
  • دیسپنسر آب
  • یک لامپ فلورسنت برای اطمینان از دریافت ویتامین D برای ایگوانا
  • یک چراغ به عنوان هیتر
  • چمن مصنوعی
  • سنگها و گیاهان تزئین

 

دمای ایده آل برای رشد مناسب ایگوانا در طول روز بین ۲۷ تا ۳۳ درجه سانتی گراد است. در شب این دما کاهش یافته و به ۲۲ تا ۲۵ درجا سانتی گراد خواهد رسید. می توانید با یک دماسنج دمای داخل قفس را کنترل کنید. برای نگهداری ایگوانا در شرایط ایده آل رشد، دمای داخل قفس از فاکتورهای مهم به شمار می رود.

 

 

 

 

قیمت بچه ایگوانا

 

 

چند دلیل که ایگوآنا برای شما مناسب است

• اگر شما به حیوانات خانگی خاص، به‌ویزه به خزندگان علاقه دارید ایگوآنا بهترین انتخاب برای شماست
• نگهداری بسیار ساده و راحت
• هوش بسیار زیاد آنها، شناسایی صاحب خود و عاطفی بودن آنها
• عدم نیاز آنها به حضور دائمی شما (به دلیل گذراندن بیشتر اوقات صاحبان خود در خارج از خانه، دچار افسردگی نمی‌شوند)
• عمر نسبتا طولانی در مقایسه با سایر حیوانات خانگی

 

 

 

 

 

این بسیار توصیه می شود که ایگوانا به صورت ذاتی حیوانی مهاجم است. برای ارتباط و تعامل بیشتر با ایگوانا، نیاز به سپری کردن زمان های بیشتر با حیوان دوست داشتنی خود خواهید داشت. ایگوانا واقعا می تواند به شما آسیب برساند اگر با دم او تماس داشته باشید. برای جلوگیری از این اتفاق، در تمام مراحل نگهداری ایگوانا، باید از سن پایین با او بازی کنید تا در صورت تماس با دم او، رفتار شما را تهاجمی تلقی نکند.

 

این روز ها افراد بسیاری علاقه دارند تا یک حیوان خانگی داشته باشند؛ یک سگ آپارتمانی و عروسکی و یا یک گربه نژاددار پرشین و طوطی  و یا حتی یک بچه ایگوانا.ممکن است انتخاب هر یک از این افراد باشد. اما انتخاب کردن یک پت شاپ مطمعن همیشه کار سختی بوده است به خصوص اگر به دنبال قیمت بچه ایگوانا باشید. اما این بار می توانید به آرشا پت اطمینان کنید؛ مرکزی مطعمن برای اطلاع از قیمت بچه ایگوانا که نیاز شما را در این زمینه برطرف می کند. انواع حیوان خانگی با قیمت مناسب و مدارک کامل ، لوازم مربوط به انواع حیوان خانگی ، آرایش و پیرایش حیوان خانگی و … از خدمات متنوع پت شاپ آرشا است.

 

 

 

 

قیمت بچه ایگوانا

در میان افرادی که به دنبال حیوان خانگی هستند  هستند، عده ای خرید و فروش بچه ایگوانا ارزان را انتخاب می کنند. اگر شما هم به دنبال قیمت بچه ایگوانا می گردبد و می خواهید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش بچه ایگوانا ارزان بهترین پت شاپ را پیدا کنید می توانید به ما اعتماد کنید. اما همیشه پیدا کردن قیمت بچه ایگوانا با چالش هایی همراه بوده است؛ شما باید قبل از هر گونه اقدام برای  خرید و فروش بچه ایگوانا ارزان  تحقیقات لازم را انجام دهید و در نهایت بهترین و ارزان ترین قیمت بچه ایگوانا  را پیدا کنید.

 

 

 

قیمت بچه ایگوانا

قیمت خرید و فروش بچه ایگوانا

اگر می خواهید مراکز فروش ایگوانا در تهران را بیابید آرشا پت شاپ بهترین انتخاب برای شماست. کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

 

 

رنگ پوست در قیمت بچه ایگوانا

برخلاف آنچه که اکثر مردم تصور  می کنند، همه ی ایگواناها سبز نیستند. بیشتر بچه ایگواناها سبز روشن هستند، اما به فراخور بالا رفتن سن، رنگ بدن آنها در محیط ها و زیستگاه های مختلف در سرتاسر دنیا  از سبز کم رنگ تا قهوه ای و حتی نارنجی با دم راه راه نیز تغییر می یابد. به عنوان مثال در برخی کشور ها رنگ ایگواناها متمایل به آبی است؛ در جزایر بونایر، آروبا و گرنادا ممکن است از سبز تا بنفش روشن، سیاه و یا حتی صورتی متغیر باشد؛ ایگواناهای غرب کاستاریکا قرمز و ایگواناهای مکزیک نارنجی رنگ هستند.

 

تغذیه در ایگوانا

ایگواناها به شدت گیاهخوار هستند؛ هرچند که هنوز هم برخی مردم و بسیاری از کتاب ها استفاده از حشرات و محصولات حیوانی را برای تغذیه ی ایگوانا توصیه می کنند، اما توصیه ی ما این است که ایگواناها به شدت گیاهخوارند.

زیرا حقیقت این است که آنها در طبیعت به صورت کاملاً اتفاقی همراه با برگ و گیاه، حشره ای که به آن چسبیده است را هم می خورند، و یا اینکه در موارد لزومی که غذای دیگری برای خوردن پیدا نمی شود، ناچار می شوند مورچه یا مارمولک کوچکی را شکار کرده و بخورند.

از آنجا که رژیم غذایی ایگواناهای خانگی تحت اختیار صاحبان آنهاست، لذا توصیه می شور که تا حد امکان از مصرف حشرات و دیگر پروتئین های حیوانی در تغذیه ی ایگوانای خود پرهیز کنید.

 

 

خریدن ایگوانا

فریب فروشگاه‌های حیوانات خانگی را نخورید که به شما یک ایگوانای کوچک می‌فروشند و می گویند که اندازه آن بزرگ نخواهد شد؛ این ایگواناها سن کمی دارند و با مرور زمان اندازه آن‌ها تغییر خواهد کرد. قبل از قبول سرپرستی با افراد دارای اطلاعات در این زمینه مشورت کنید تا به طور کامل شما را با تعهداتی که در زمینه این حیوان خواهید داشت آشنا کنند.

 

بیماری ایگوانا

ایگواناها هم مانند سایر حیوانات بیمار می شوند، ایگواناها حیواناتی هستند که مستعد بیماری های انگلی می باشند، بهتر است شما به عنوان شخص پرورش دهنده راه های مقابله با این بیماری را به خوبی بشناسید تا دچار آلودگی و عفونت نشوید، همچنین با تشخیص به موقع از خصوصیات ظاهری ایگوانا به راحتی می توان بیماری را توسط دامپزشک بررسی کرد و تا حد ممکن از شیوع آن جلوگیری نمود. بسیاری از این خزندگان در دستگاه گوارش خود یک نوع باکتری به نام سالمونلا دارند که آسیبی به آن ها نمی رساند ولی می تواند برای کودکان و زنان باردار خطرناک باشد.

 

 

 

برای خرید و فروش انواع بچه ایگوانا و قیمت بچه ایگوانا می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین مراکز فروش ایگوانا در تهران را با قیمت ارزان بیابید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

آدرس : تهران ، دارآباد ، خیابان پور ابتهاج ، نبش خیابان محبی ، پلاک 63

  • 09121854807
  • 09112908187
  • 09122331385

تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
info@arshapet.com

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت جوجه طوطی کاسکو

خرید و فروش سگ در تهران

خرید طوطی سخنگو

قیمت طوطی سخنگوی ارزان

فروش ایگوانا ارزان

فروش ایگوآنا سبز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *