وبلاگ آرشاپت

قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند

قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند

قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند:  شی هوا هوا کوچک ترین نژاد سگ در دنیاست . که در دسته بندی سگ های عروسکی قرار می گیرد و برای آب و هوای گرم بسیار مناسب است. شی وا وا سگی با سر گرد و سیب شکل و پوزه ای نوک تیز است که چشمانی بیرون زده و تیره دارند.موهای بلند یا کوتاه دارند. وزن تقریبی این نژاد ۹۰۰گرم تا ۲/۸۰۰ کیلوگرم است و قد آن ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر است . قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند 

خلق و خو و قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند

چیواوا همراه و دوست خیلی خوبی است. شجاع و بسیار سر زنده ، واقعا به توجه و محبت نیاز دارد. به سرعت عکس العمل نشان می دهد و هرگز اجازه نمی دهد که زیر دست و پا بماند! چیواوا سگی نیرومند ، شاداب و باوفا است و به سرعت به صاحبش وابسته می شود آنقدر که حس حسادتش را نسبت به افرادی که با صاحبش سر و کار دارند بر می انگیزد.آنها عاشق لیسیدن صورت صاحبشان هستند و در محیط نا آشنا و در مقابل غریبه ها قدم به قدم صاحبشان را دنبال می کنند و از او دور نمی شوند. به نظربرخی تربیت این نژاد دشوار است اما اصولاً این نژاد باهوش است و به سرعت می آموزد و نسبت به آنچه از او می خواهند عکس العمل نشان می دهد. برای کودکان توصیه نمی شود و می تواند در خانه سگ پر صدا و شلوغی باشد خصوصاً هنگامی که شخص غریبه ای وارد شود و اغلب صاحبان آنها از فلفل برای جلوگیری از پارس کردن زیاد استفاده می کنند. معمولاً نسبت به سگهای دیگر حالت تهاجمی دارد و بیشتر با هم نژاد خود کنار می آید که البته این مشکل را نیز می توان با آموزش ها و اجتماعی کردن سگ خصوصاً در سنین پایین از بین برد. 
پرورشدهندگان شی هوا هوا از اصطلاحاتی مانند مینیاتور، فنجانی، جیبی، اسباب بازی و آهویی برای نمونه های مختلف استفاده می کنند که هیچ کدام مورد تأیید مؤسسات استاندارد نژاد سگ ها نیست. همچنین برای قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند از موسسات معتبر پرس وجو کنید. 

 

نکا تی در مورد سگ شی هوا هوا

این سگ را زمانی که در هوای سرد و مرطوب بیرون می‌برید برای او لباس گرم بپوشید. اگر در زمان تولگی اجتماعی نشوند ممکن است با دیگر سگ ها رفتار غیر دوستانه ای داشته باشند. شی هوا هوا در مقابل سگ ها عقب‌نشینی نمی‌کند،پس اگر با سگ بزرگ وحشی مواجه شود ممکن است این امر مشکل ساز شود. شی هوا هوا را بدون مراقب در حیاط تنها نگذارید چون ممکن است از سوی حیوانات درنده، شاهین و یا دیگر پرنده های شکارچی مورد حمله قرار گیرد. شی هوا هوا ممکن است در مقابل افراد غریبه محتاطانه عمل کند. پس توله سگی را انتخاب کنید که از ابتدا در یک خانه و در تعامل با انسان ها بزرگ شده باشد.قیمت سگ شی هوا هوا مو بلندشی هواهوا علی رغم اندازه کوچکی که دارند همانند دیگر سگ ها نیاز به تمرین و آموزش دارند. میزان انرژی که شی هوا هوا بزرگ سال دارند تعجب آور است. علاقه زیادی به بازی کردن با شما را دارند .از پیاده روی و با سر و صدا بازی کردن در حیاط لذت می برند. این سگ‌ها تا جایی که انرژی در بدن دارند و تا زمانی که از شدت خستگی نیافتند به بازی کردن ادامه می دهند پس مراقب آنها باشید تا خودشان را مخصوصا در روزهای گرم خسته نکنند.  

رنگ و پوشش و قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند

شی هوا هوا از نظر پوشش خارجی بدن دو نوع هستند: موهای کوتاه که پوشش بدنی آنها خیلی صاف به چشم می آید و دومی موهای بلند می باشد.نوع اولی که صاف هستند، پوششی صاف و براق دارند که در ناحیه گردن دارای موهای بلندی هستند. موهای روی گردن و گوش نازکتر می باشد و دم آن ها خز مانند است. نوع دومی که دارای موهای بلند هستند مثل مدل قبلی صاف و گاهی کمی حالت دار می باشند . موهای روی گوش آنها چتری مانند و دم و پاهای آنها با مو پوشیده شده است و همچنین چروکی نیز بر روی گردن دارند. پاهای عقبی آن هم همانند شلواری با موهای بلند پوشیده شده است. روی شکم نیز موهای بلندی دارند که به زیبایی معروف است.  جدایی از اینکه دو نوع پوشش دارند، رنگ ها و نشانه های گوناگونی نیز دارند. شی هوا هوا را می‌توان در رنگ‌های سیاه، سفید، حنایی، شکلاتی، خاکستری، نقره ای یا سه رنگ (برای مثال شکلاتی، سیاه و آبی با قهوه ای مایل به زرد و سفید) را به صورت راه راه، خال خال و یا دیگر اشکال مشاهده نمود. رنگ و پوشش نیز می تواند برقیمت سگ شی هوا هوا مو بلند تاثیر بگذارد.قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند 

میزان سازگاری و قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند

بسیاری از شی هوا هوا کودکان را دوست دارند اما ترکیبی از یک سگ کوچک و یک کودک خردسال می تواند یک فاجعه شود. شی هوا هوا ممکن است از دست یک کودک بیافتد و آسیب ببیند. او قادر به دفاع از خود نیست. شی هوا هوا در خانواده های ساکت و آرام، که کودکان بزرگتر دارند و درک چگونگی بهترین تعامل با آنها را بلدند، راحت تر است. مانند هر نژاد، شما همیشه باید به کودکان چگونگی رفتار و لمس سگ را آموزش داده و همیشه ناظر بر هر نوع فعالیت بین سگ ها و کودکان خردسال برای جلوگیری از هر گونه گاز گرفتن یا گرفتن گوش یا کشیدن دم توسط هر دو باشید.هرگز نگذارید فرزند خردسال تان برای سگ در حال آموزش غذا ببرد یا با او بازی کند یا مزاحم خواب او شود. سگ هر چقدر هم اهلی باشد هنگام بازی با کودکان باید مراقب او باشید و این سگ هرگز دوست ندارد تنها رها شود. حتی اگر خانواده شما کودکی ندارد، شی هوا هوا همیشه باید با کودکان به خصوص زمانی که جوان است، در ارتباط باشد چرا که در غیر این صورت در مراحل بعدی زندگی با ترس از آنها مواجه خواهد شد. فقط مطمئن شوید که شما به تعامل آنها با دقت نظارت می کنید.    

مراقبت از سگ شی هواهوا

 این نژاد سگ عروسکی واقعا جزو کم دردسرترین نژادهای سگ خانگی می باشد، اغلب  شی هوا هوا مو بلنددارای پوستی با مو کوتاه هستند، ولی برخی نیز موهای بلندی دارند که لازم از است هفتگی 2 الی 3 بار شانه زده شوند. همچنین توجه داشته باشین که ناخن های کوچک آن نیز باید هفتگی یکبار کوتاه شود. و از تمیز کردن گوش های آن نباید فارغ شویم که ممکن است دچار عفونت شود. 

اطلاعاتی که هنگام خرید وقیمت سگ شی هوا هوا مو بلند باید از آن آگاه باشید

  • سگ شی هوا هوا به طور معمول زیاد عمر می کند و در صورت مراقبت درست عمر او تا 17 یا 18 سال نیز می رسد.
 
  • شی هوا هوا بسیار سرمایی است و از جمله مشکلاتی که می تواند برای او پیش بیاید این است که دچار سرما و لرز شود. برای حفاظت از او می توانید از لباس های گرم و ژاکت استفاده کنید.
  قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند   
  • این سگ چنانچه  از کودکی مورد آموزش قرار نگرفته باشد می تواند رفتاری نادرست و غیر صمیمی با دیگر سگ ها داشته باشد. او علاقه زیادی به دنبال کردن سگ های دیگر دارد و اگر با سگی بزرگتر که حالت تهاجم و دفاعی دارد رو به رو شود می تواند مشکل ساز باشد.
  
  • برای خرید توله به مراکز معتبر و پرورش دهندگان حرفه ای مراجعه نمایید و قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند را از این مراکز بخواهید توله ای را انتخاب نمایید که از نظر بیماری های ژنتیکی مورد آزمایش قرار گرفته باشند. مطمئن شوید که از روی صداهایشان نیز مورد بررسی قرار گرفته اند.
 

تغذیه نژاد شی هوا هوا

شی هوا هوا جز سگ های کوچک در دنیا می باشد و تغذیه آنها نسبت به سایر سگ ها متفاوت است. هنگام تغذیه آنها باید بدانید که به اندازه کافی غذا دریافت می کنند یا نه، اگر تغذیه بیش از نیاز سگ باشد باعث چاقی او شده و به سلامتش صدمه می زند. پس سعی کنید با تغذیه درست باعث چاقی سگتان نشوید و آنها را به وزن ایده آل برسانید.به طور کلی تغذیه وابسته به عوامل مختلفی می باش. اولین مورد در تغذیه سن سگ می باشد که همان طور که می دانید تغذیه سگ های بزرگسال و توله ها با هم فرق دارد. به عنوان مثال ممکن است توله سگ شی هوا هوا کالری بیشتری نسبت به یک شی هوا هوای بالغ احتیاج داشته باشد.پس بهتر است قبل از خریدو قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند در مورد این سگ اطلاعات کافی کسب کنید.    

راه های ارتباط برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶ 0912-1854807 – نوری 09362796923 – نوری 021-22280185 – نوری تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانیخرید و فروش سگ های گارد و نگهبانفروش انواع گربه های نژاددارقیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانینخرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزانخرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزانقیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمتخرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورکخرید سگ آپارتمانی ارزانقیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگیفروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانیفروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکیفروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزانفروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزانقیمت بچه گربه پرشین | خرید و فروش گربه پرشین

12 دیدگاه در “قیمت سگ شی هوا هوا مو بلند

  1. Tas گفت:

    Perfect

  2. Sanch گفت:

    Nice???

  3. Sanchi گفت:

    Verry good

  4. Riyan گفت:

    Nice job

  5. Dior گفت:

    Like??

  6. Samad گفت:

    خیلی زیباس این سگ و خیلی ریزه

  7. Sahar گفت:

    سلام.میشه شمارتون بدید تماس بگیرم خدمتتون؟؟

  8. Mona گفت:

    سلام همین رنگو موجود دارید الان؟؟

  9. Mona گفت:

    واقعا سگ خوبیه فقط خیلی سرو صدا داره

  10. Malihe گفت:

    زیباست واقعا.

  11. Seyed گفت:

    من اصلا دوست ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *