وبلاگ آرشاپت

قیمت گربه پرشین کلاسیک

قیمت گربه پرشین کلاسیک

قیمت گربه پرشین کلاسیک

قیمت گربه پرشین کلاسیک ، این گربه امروزه در اکثر نقاط کشور و همچنین کشور‌های خارجی زیادی به عنوان یک حیوان محبوب خانگی شناخته می‌شود. به دلیل وجود برخی از ویژگی‌های خاصی که در این گربه وجود دارد.

 

هر روز بر محبوبیت آن افزوده شده و تعداد افرادی که گربه پرشین را به عنوان یک حیوان خانگی انتخاب می‌کنند علاقه‌ی آن‌ها به این گربه بیشتر و بیشتر می‌شود. به همین دلیل برقیمت گربه پرشین کلاسیک اثر گذار است.

 

 

 

قیمت گربه پرشین کلاسیک

مهمترین ویژگی گربه پرشین کلاسیک

از مهم‌ترین ویژگی این نوع گربه، که باعث جذابیت خاص آن شده است و برقیمت گربه پرشین کلاسیک تاثیر گذاشته است مو‌های بلند این حیوان می باشد. در دنیا هیچ گربه وحشی وجود ندارد که دارای موهای بلند باشد. برخی این ویژگی را به عنوان یک جهش ژنتیکی از گربه‌های معمولی می دانند. این جهش به دلیل آب و هوای سرد ایران به وجود آمده است و در نسل های بعدی نیز پایداری خود را حفظ کرده است.

 

 

گربه های کلاسیک به علت چشمان زیبا و ظاهری دوست داشتنی خیلی خوب فروش می روند و قیمت انواع مختلف این گربه هابرای بیشتر افراد مناسب است. و می توان گفت که قیمت گربه پرشین کلاسیک خیلی بالا نیست.

گربه های پرشین کلاسیک باید به موقع به حمام برده شوند تا مو هایشان همیشه تمیز باشد.حمام کردن به تنهایی کافی نیست و نیاز است که به طور مداوم مو های این گربه ها شانه زده شود تا بتوان به راحتی از این گربه ها نگه داری کرد. قیمت گربه پرشین کلاسیک برای بیشتر افراد مناسب است.

 

 

 

 خصوصیات و قیمت گربه پرشین کلاسیک

 

گربه ایرانی پرشین ، یک حیوان خانگی محترم ، مودب و آرام شناخته می شود. این گربه می تواند از نشسته روی مبل و نظاره کردن محیط اطراف لذت ببرد. این گربه بهترین محل برای نشستن و خوابیدن را خودش انتخاب می کند. که تمامی این موارد بر قیمت گربه پرشین کلاسیک تاثیر گذار است.

 

پرشین کت به اهل خانه بسیار مهربان و صمیمی است و می تواند با آنها بازی کند و از این کار لذت ببرد ، اما در مقابل افراد مهمان و ناشناس چندان راحت نیست.

این گربه ایرانی دوست دارد که بچه ها بازی کند ، دنبال کالسکه آنها بدود ، در خانه شلوغی کند ، البته باید مکان کافی برای بازی این حیوان خانگی باشد. گربه پرشین می تواند با دیگر حیوانات خانگی مثل سگ و… در صلح زندگی کند.

 

گربه پرشین کلاسیک برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند خانه ای آرام داشته باشند. البته در حین آرامش گربه ایرانی پرشین می تواند باعث تغییراتی در خانه شود و به زندگی آنها مزه دهد. قیمت گربه پرشین کلاسیک برای بیشتر افراد مناسب است.

 

 

نگهداری وقیمت گربه پرشین کلاسیک

این گربه ایرانی با دارا بودن خصوصیات فیزیکی همچون سر بزرگ ، گوش های کوچک ، صورت پهن ، گردن و پاهای کوتاه اما کلفت همره با پنجه های قوی یک گربه خاص است.

پوست مودار بلند و ضخیم ، براق با یک بافت خوب ، ظاهر پرشین کت را متغییر می سازد. پوست های اطراف گردنش چند حلقه می باشد و ساختاری ضخیم برای گربه می سازد. دم این گربه کوتاه و زیبا همانند یک قلمو است.

 

 

قیمت گربه پرشین کلاسیک

 

گربه پرشین در روز ممکن است گه چندین بار گریه کند ( سرازیر شدن آب از چشم ) ، برای جلوگیری از ایجاد خال در زیر چشم بهتر است که هر روز با یک دستمال تمییز اطراف چشم گربه را تمییز کنیم.

البته شستن دندان های حیوانات خانگی اعم از سگ و گربه برای سلامت آنها و اعضای خانواده بسیار ضروری می باشد. بهتر است که هر روزه دندان ها را پاک کنیم یا حداقل هفتگی یک بار مسواک بزنیم.بنابرای شما می توانید با توجه به قیمت گربه پرشین کلاسیک این گربه را خریداری کنید.

 

 

 

اهمیت رژیم غذایی گربه پرشین کلاسیک

با توجه به اینکه پرشین کت ها در میان انواع گربه های خانگی شیوه زندگی آرام تر و کم تحرک تری دارند، بهتر است به رژیم غذایی آنها بیشتر توجه شود.

البته در کل باید گفت غذا نقش مهمی را در زندگی گربه های خانگی ایفا می‌کند.چند نمونه از ویژگی های رژیم غذایی پرشین کت شامل :

  • مواد غذایی او باید غنی از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین های لازم باشد.
  • به سبب جلوگیری از هربال (جمع شدن توده مو در معده گربه) در گربه های خانگی باید دارای فیبر زیاد و چرب باشد.
  • باید به صورتی باشد که از تشکیل سنگ های ادراری در بدن حیوان پیشگیری کند.
  • مواد غذایی او باید غنی از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین های لازم باشد.

عمر گربه‌های پرشین

عمر این حیوان ۱۰ سال است البته با مراقبت‌های خوب و اصولی می توان به مدت ۱۹ سال نیز از این حیوانات دوست‌داشتنی به عنوان یک حیوان خانگی استفاده کرد.

قیمت گربه پرشین کلاسیک

چند واقعیت درباره گربه پرشین

• این گربه شخصیت بسیار شیرین و آرامی دارد و یک مونس و همراه به تمام عیار است
• موهای او بسیار بلند است و هر روز باید شانه و آراسته شوند
• با اینکه گربه پرشین یک نژاد قدیمی است اما اطلاعات بسیار کمی درباره تاریخچه آن در دسترس است
• گربه های پرشین مستعد بیماری های ژنتیکی هستند

 

اگرچه این گربه یک گربه ی آرام  مودب می باشد که نگهداری از این گربه تا حدودی سخت است و ممکن است که شما را اذیت کند، ولی قبل از خرید گربه پرشین باید تمامی خصوصیات و مشخصات این گربه ایرانی و ملوس را بخوانید و به تمامی نقاط قوت و ضعف این گربه آشنایی پیدا کنید.

 

خرید وقیمت گربه پرشین کلاسیک

 

اگر می خواهید در مورد خرید و فروش گربه پرشین کلاسیک اطلاعاتی به دست بیاورید، می توانید با آرشاپت شاپ تماس بگیرید.  کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمئن کمک می کنند.

 

 

اگر می خواهید از آخرین قیمت بچه گربه پرشین کلاسیک با خبر شوید و برای خرید و فروش گربه پرشین به دنبال یک پت شاپ مطمعن هستید ادامه این مطلب را از دست ندهید. گربه پرشین کلاسیک به دلیل خصوصیات رفتاری و ظاهری که دارد انتخاب افراد بسیاری به عنوان یک حیوان خانگی است. پس اگر شما هم می خواهید قیمت بچه گربه پرشین کلاسیک را بدانید ومی خواهید برای خرید و فروش گربه پرشین اقدام کنید می توانید به آرشاپت مراجعه کنید.

 

 

 

 

قیمت بچه گربه پرشین کلاسیک

 

 

شاید شما هم به دنبال خرید و فروش گربه پرشین کلاسیک باشید! به این منظور باید از اخرین و ارزان ترین قیمت بچه گربه پرشین کلاسیک اطلاع داشته باشید. این اطلاعات را می توانید از آرشاپت دریافت کنید.

 

بد نیست تا کمی با گربه پرشین کلاسیک و خصوصیاتش اشنا شوید. گربه پرشین کلاسیک بسیار بامزه و ملوس است. رفتار و حرکات گربه پرشین می تواند شما را سرگرم کند و تجربه ای هیجان انگیز و دل نشین برایتان رقم بزند. جالب است بدانید که گربه پرشین کلاسیک نژادهای مختلفی دارد که در خصوصیات رفتاری و ظاهری با هم متفاوت هستند.

 

 

 

 

اگر می خواهید از ارزان ترین قیمت بچه گربه پرشین کلاسیک مطلع شوید و برای خرید و فروش گربه پرشین کلاسیک اقدام کنید شاید بد نباشد که کمی با انواع نژادهای گربه های پرشین اشنا شوید. می توانید با کلیک بر روی لینکهای زیر در مورد نژادهای مختلف گربه پرشین اطلاعات به دست بیاورید.

فروش انواع گربه پرشین سوپر فلت

فروش گربه پرشین سفید چشم آبی

فروش گربه پرشین بلو

فروش انواع گربه پرشین

 

 

 

 

راه های ارتباط

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

خرید سگ آپارتمانی ارزان

قیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگی

فروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانی

فروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکی

فروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزان

فروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *