وبلاگ آرشاپت

پت شاپ آنلاین

پت شاپ انلاین

پت شاپ آنلاین چیست

پت شاپ آنلاین قدمت زیادی ندارند . بسیاری از پت‌شاپ ‌هایی که در ایران وجود دارد  هم به صورت حضوری، لوازم حیوانات را به فروش می‌رسانند و هم به صورت پت شاپ اینترنتی یا پت‌شاپ آنلاین فعالیت می‌کنند.

در صورت خرید لوازم حیوانات خانگی در حالت پت شاپ آنلاین، یعد از سفارش به وسیله‌ی پیک موتوری یا پیک همان پت شاپ اینترنتی و یا پست اکسپرس به دست مشتری می‌رسد.

 

پت شاپ انلاین

 

 

 

می توان گفت که تمامی لوازم مربوط به حیوانات دست آموز و خانگی در پت‌شاپ اینترنتی نیزبه فروش می‌رسد و تفاوتی با فروشگاه پت فیزیکی ندارد.و شما می توانید به راحتی از پت شاپ آنلاین خریداری کنیم.

 

 

دلیل پیدایش پت شاپ آنلاین چیست ؟

می توان گفت که دلیل اصلی پیدایش پت شاپ آنلاین رفع نیاز های صاحبان حیوانات خانگی است تا به راحتی وسایل مورد نیاز حیوان خانگی خود را به راحتی تهیه کنند.برای مثال صاحبان شاغل ، غذای خشک را جایگزین مناسبی برای غذاهای خانگی میدانند.تعداد زیادی از مردم علاقه بسیاری به حیوانات خانگی و نگهداری از آن ها در خانه نشان میدهند.

از طرفی اکثرافراد نگهدارنده حیوانات افراد شاغل هستند.به طور کلی علاقه به حیوانات خانگی ، شاغل بودن ، ترافیک های سنگین و شلوغی خیابان ها ، هزینه رفت و آمد همه و همه دست به دست هم دادند تا پت شاپ اینترنتی راه اندازی شود.

خرید حضوری از پت شاپ چه مشکلاتی برای فرد دارد؟

 

خرید حضوری ممکن است حواس شما را پرت کند یا سگ شما مشغول بازی با دوست جدیدی میشود و ممکن است به طورکامل فراموش کنید برای چه به پت شاپ آمده بودید.

از طرف دیگر در هنگام خرید حضوری معمولا فروشندگان شما را تشویق میکنند تا کالای مورد نظر آنها را خریداری کنید.

چیزی که این روزها در بین فروشنده گان بسیار دیده میشوند. ازآنجایی که حیوانات توانایی صحبت درباره خواسته هایشان را ندارند و نباید اجازه داد هیچ کس از این موضوع سوء استفاده کند.

 

 

 

 

پت شاپ آنلاین

مزایای خرید از پت شاپ آنلاین چیست

خرید از پت شاپ آنلاین برای افراد دارای چندین مزیت استهنگامی که به صورت اینترنتی برای حیوان خود خرید می کنید

میتوانید با حوصله و دقت بیشتر تمامی محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید.در نهایت بهترین گزینه ها را با اطلاعات ییشتر انتخاب خواهید کرد.از سوی دیگر وقت شما در ترافیک و شلوغی خیابان به هدر نمی رود.شما حتی میتوانید هنگامی که در محل کار خود مشغول به کار هستید برای حیوان خانگی تان خرید کنید.

 

 

خرید از پت شاپ اینترنتی چه مشکلاتی دارد

ممکن است که برخی افراددر هنگام  خرید پت شاپ آنلاین دچار مشکل شوند.خرید آنلاین مشکلاتی را در کشور هایی مثل ایران دارد.که شاید کمتر در جاهای دیگر از این موارد دیده شود.از این مواردی که می توان به آن اشاره کرد عدم مسولیت پذیری و پشتیبانی نا مناسب در برخی از فروشگاه ها نام برد.

 

فروش حیوانات خانگی در پت شاپ آنلاین

در بسیاری پت‌شاپ  یا فروشگاه حیوانات خانگی علاوه بر فروش لوازم حیوانات خانگی، حیوانات خانگی مختلفی نیز به فروش می‌رسد.

 

در برخی از کشودهای پیشرفته  حیوانات خانگی نقش مهمی در زندگی روزمره‌ی خانواده‌ ها دارند.از این رو، اهمیت بسیاری به نگهداری از حیوانات خانگی داده می‌شود.

 

به گونه‌ای که در بسیاری از شهرهای آمریکا، مسابقات حیوانات زینتی و دسته بندی حیوانات خانگی مختلف، برگزار می‌گردد.

 

 

پت شاپ آنلاین

آیا از پت شاپ اینترنتی استفاده کنم ؟

در این مطلب در جای ممکن از تمامی مزایا و معایب استفاده از پت شاپ آنلاین توضیحاتی داده شد. بنابراین شما می توانید  تا با دید باز تر و بر حسب شرایط و نیاز های خود انتخاب درستی داشته باشید

آیا به هر پت شاپ آنلاین می‌توان اعتماد کرد؟

حقیقت آن است که به هر پت شاپ آنلاین نمی‌توان اعتماد کرد؛ اگرچه در حال حاضر پت شاپ آنلاین زیادی تأسیس شده‌اند که غذا و سایر نیازهای مورد نیاز حیوانات را تأمین می‌کنند؛ اما نمی‌توان گفت که همه‌ی آن‌ها محصولات با کیفیتی را عرضه می‌کنند.

سالم بودن و استاندارد بودن غذا یکی از شرایط اصلی نگهداری از حیوانات است که هم سبب سلامت حیوان می‌شود و هم با پیشگیری از بیماری‌های خاص حیوانات، سلامتی خود اشخاص را به خطر نمی‌اندازد. به همین خاطر خرید محصولات مورد نیاز برای سگ یا گربه همواره باید از پت شاپ آنلاین معتبر انجام شود.

 

چگونه می‌توانم از پت شاپ آنلاین خرید کنم؟

برای خرید از پت شاپ آنلاین فقط کافی است به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و با مشاهده‌ی محصولات مورد نظر خود و مطالعه ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها اقدام به خرید کنید.

در پت شاپ آنلاین محصولات مرتبط با سگ و گربه به تفکیک دسته‌بندی شده هستند و ضمن مشاهده‌ی محصولات می‌توانید از نظرات سایر کاربران نیز برای آگاهی بیشتر استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مقالات و مطالب آموزشی که در بخش وبلاگ منتشر شده، بهره‌مند شوید

 

بهترین حیوان خانگی در آپارتمان

در میان حیوانات خانگی،گربه ها جزو بهترین حیوان خانگی برای زندگی در آپارتمان هستند زیرا نیازی به راه بردن ندارند. این گربه ها هم چنین تمیز بوده و نظافت را رعایت می کنند. جالب است بدانید گربه ها ۱۵ ساعت در شبانه روز می خوابند.

این زمان ها اکثرا در مواقعی است که صاحبان این گربه ها، در محل کار بوده یا به کار های دیگرش در خانه رسیدگی می کند. بنابراین گربه ها در طلوع و غروب خورشید بیدار بوده و فعال تر هستند.

 

 

 

 

پت شاپ آنلاین

 

در پت‌شاپ آنلاین انواع مختلف لوازم حیوانات خانگی به فروش می‌رسد

خوراکی ها و غذای حیوانات خانگی

مکمل‌های دارویی پت

لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی

انواع قفس و باکس حیوانات، جوندگان و …

انواع تشویقی‌ها

 

بسیاری از پت‌شاپ ‌ها هم به صورت حضوری، لوازم حیوانات را به فروش می‌رسانند و هم به صورت پت شاپ اینترنتی یا پت‌شاپ آنلاین فعالیت می‌کنند.

همان گونه که گفته شد تمامی لوازم مربوط به حیوانات دست آموز و خانگی در پت‌شاپ اینترنتی نیز به فروش می‌رسد و تفاوتی با فروشگاه پت فیزیکی ندارد.پس اا مراجعه به پت شاپ انلاین مطمئن به راحتی خدید کنید.

نکات مهم درباره پت شاپ اینترنتی

به یاد داشته باشید که هر پت شاپ اینترنتی معتبر نیست؛ جالب است بدانید پت شاپ اینترنتی یا آنلاین نسبت به پت شاپ حضوری دارای طرفداران بیشتری است.

 یک فضای فروشگاهی اینترنتی که در جامعه امروزی همه ما با درک آن آشنا هستیم، در واقع، محیطی آنلاین است که اطلاعاتی را درون خود دارد، این اطلاعات را در یک دامنه خاص سامان‌دهی کرده و تحت آن دامنه، خدمات و یا محصولاتی را ارائه می‌دهد.

معمولا زمانی که مردم صحبت از حیوان خانگی می‌کنند، محبوب ترین نوع این حیوانات قطعا سگ و گربه هستند، اما بد نیست در خصوص طبقه بندی های مختلف حیوانات خانگی نیز اطلاعات کسب کنید.

 

 

انواع فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی

پت شاپ انلاین یا به طور کلی پت شاپ ها، می‌توانند تمامی مایحتاج همه حیوانات خانگی را در اختیار دارندگان آنها قرار دهند و هم می‌توانند به صورت اختصاصی فروش لوازم حیوانات خانگی خاصی را داشته باشند، مانند پت شاپ پرندگان و جوندگان.

دو روش فعالیت پت شاپ ها

  1. برخی از پت شاپ ها به صورت حضوری فعالیت می‌کنند و وسایل و لوازم حیوانات خانگی را به شکل فیزیکی به فروش می‌رسانند.
  2. برخی دیگر، علاوه بر فروش حضوری، فروش آنلاین نیز دارند که با نام پت شاپ اینترنتی معروفند.

 

پت شاپ

سفارش محصول از فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی

در فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی، مشتری این امکان را دارد که اولاً یک لیست از محصولات را  داشته باشد، ثانیاً، محصول مورد نظر را برای رفاه حیوان خانگی خود، به راحتی سفارش دهد؛ پس از انتخاب کالای مورد نظر و کلیک بر روی آن، به مرحله پرداخت می‌رسد؛ نحوه‌ی پرداخت هزینه، به دو صورت انجام می‌گیرد و این دو نحوه پرداخت، آنلاین و نقدی، در زمان دریافت محصول می‌باشد.

 

نمونه هایی از لوازم جانبی حیوانات در پت شاپ آنلاین

  • قفس و باکس: محلی برای زندگی و راحتی حیوان خانگی
  • قلاده: برای کنترل بهتر حیوان خانگی خارج از منزل
  • اسباب بازی: برای آموزش، رشد ذهنی و سرگرمی حیوان خانگی
  • پنل‌ های سیمی جهت عدم دسترسی حیوان به اتاقی خاص
  • تمیز کننده‌ های آنزیمی: برای پاکسازی محل زندگی حیوان و جلوگیری از ابتلای حیوان و صاحبش به انواع بیماری ها

 

 

خرید غذای خشک سگ از پت شاپ آنلاین

 

یکی از مهمترین مزیت های خرید  غذای خشک سگ این است که از نظر بودجه مناسب است، زیرا یک کیسه غذای خشک سگ نسبتاً ارزان است. غذای خشک سگ اغلب به شکل گلوله های کوچکی است که در ظرف غذای سگ می ریزید.

غذای خشک ماندگاری طولانی دارد، بنابراین اگر غذای خشک سگ را به صورت عمده خریداری می کنید،

غذای خشک سگ از این لحاظ مزیت دارد که اگر فضای یخچال زیادی برای نگهداری غذای سگ خود ندارید. بر خلاف غذای کنسرو سگ، می توانید یک بار کیسه غذای خشک سگ را باز کنید و آن را در قفسه نگهداری کنید. نیازی به نگرانی در مورد پیدا کردن فضایی در یخچال برای سرد نگه داشتن غذا نیست.

 

برخی از غذاهای خشک برای حفظ سلامت دهان و دندان سگ شما و بهبود دندان های سگ شما تدوین شده است. شما ممکن است غذای خشک را که دارای این خواص است، انتخاب کنید، به خصوص اگر سگ شما دارای مشکلات دندانی باشد.

 

در نظر داشته باشید که برخی از متخصصان حیوان خانگی نسبت به این مزایای سلامتی بالقوه در غذای خشک سگ شک دارند. شما باید قبل از دادن غذای خشک به سگ خود، با دامپزشک خود صحبت کنید،

 

 

 

 

 

خرید غذای کنسرو سگ از پت شاپ آنلاین

 

مواد غذایی کنسرو سگ اغلب حاوی پروتئین گوشت و چربی های طبیعی بیشتری نسبت به غذای خشک سگ هستند. سگ شما ممکن است از رژیم غذایی با پروتئین بالاتری بهره مند شود، زیرا سگها تمایل دارند در رژیم های با پروتئین بالا عملکرد خوبی داشته باشند. مواد غذایی کنسرو با کیفیت بالا همچنین می توانند حاوی مواد نگهدارنده و فرعی کمتری نسبت به غذای خشک باشند. اگر سگ شما نسبت به این مواد حساس است، ممکن است از غذای خشک کنسرو شده استفاده کنید.

در صورت اضافه وزن می توانید به دنبال غذای کنسرو سگ باشید زیرا سگهای چاق به پروتئین زیادی احتیاج دارند. غذای کنسرو شده باعث می شود سگ های چاق مدت طولانی سیری احساس کنند، بنابراین تمایل به خوردن کمتری دارند.

 

اگر توله سگ داریداز غذای کنسرو سگ استفاده کنید

 

توله سگ ها با غذای کنسرو بهتر عمل می کنند زیرا باعث هیدراته شدن آنها می شود و برای دندان های آنها راحت تر است. شما ممکن است در نظر بگیرید که به توله سگ خود بیشتر مواد غذایی کنسرو و مقداری غذای خشک بدهید.

اگر سگی بزرگتر دارید، ممکن است از داشتن غذای کنسرو شده بر روی غذای خشک بهره مند شود. سگ های مسن اغلب به رطوبت بیشتری در غذای خود احتیاج دارند و غذای خشک مقدار زیادی آب تأمین نمی کند.

 

 

در حال حاضر پت‌شاپ‌های آنلاین تنوع بالایی از لوازم سگ، گربه، پرنده و … را فراهم کرده‌اند تا دیگر نگران خرید مایحتاج حیوان عزیزتان نباشید و با چند کلیکِ ساده، محصولات مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نقش پت شاپ های آنلاین

 

در حال حاضر، فروشگاه‌های اینترنتی دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند .زیرا امروزه حیوانات نقش بسیار پر‌رنگی در زندگی انسان‌ها دارند. وجود پت شاپ‌های اینترنتی  برای افراد شاغل بسیارکمک کننده می‌باشد. با رشد و گسترش سریع تکنولوژی، به علت نداشتن وقت کافی، اکثر انسان‌ها خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. پت شاپ‌های اینترنتی این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند تا هر کجا که هستید بتوانید به راحتی بدون خارج شدن از منزل یا محل کارتان وسایل مورد نظر حیوانتان را تهیه و سفارش بدهید، همین امر باعث می‌شود تا شما بتوانید وقت بیشتری را برای حیوانات خود اختصاص بدهید.

 

 

مشکلات خرید از پت شاپ آنلاین

خرید از پت شاپ‌های اینترنتی نیز مشکلاتی را به همراه دارد. در بعضی از پت شاپ‌های اینترنتی عدم مسئولیت پذیری بسیار دیده می‌شود  حتی ممکن است کالای خوبی را به ما عرضه نکنند. در خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی حیوانات خانگی، مواردی همچون بازگشت کالا در صورت نا‌رضایتی مشتری وجود دارد ولی باز هم بسیاری از فروشگاه‌ها به روش‌های مختلف تلاش می‌کنند تا به نحوی شما را از درخواستتان منصرف نمایند. برای اینکه با همچون مشکلاتی مواجه نشوید، بهتر است از یک پت شاپ اینترنتی معتبر خرید نمایید.

 

 

 

 

“برای مشاهده نمونه ی سگ های آرشاپت به صفحه ی گالری مراجعه کنید”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *