وبلاگ آرشاپت

پت شاپ تهران

پت شاپ تهران

پت شاپ تهران

پت شاپ  تهران به مراکزی گفته می شود که در آن به نگهداری حیوانات خانگی و  رسیدگی به امور این حیوانات می پردازند به طور خلاصه پت شاپ تهران نه فقط به امور بیماری آنها بلکه بهداشتی و زیبایی آنها نیز رسیدگی می کند

 

پت شاپ

 

پت شاپ تهران در حقیقت یک محل زندگی کوتاه و بلند مدت برای حیوانات بوده برای همین باید یک محیط تمیز استاندارد و ارام برای انواع حیوانات خانگی داشته باشد. طراحی مناسب برای پت شاپ قدرت فروش اجناس و حیوانات را افزایش خواهد داده. در پت شاپ همه چیز باید حساب شده منظم و استاندارد باشد تا جان حیوانات و سلامت جسمانی و روانی حیوانات را به خطر نیندازد.و همجنین اشیای انتخاب شده برای پت شاپ باید مناسب با نیاز های حیوانات و مشتریان باشد و توسط سازنده راستای رفع این نیاز ها قرار داده شده باشد.

 

نکات مهم در مورد پت شاپ تهران

 

در پت شاپ های تهران  غیر از حیوانات لوازمی که مورد نیاز حیوانات مانند انواع قفس، مکمل های غذایی،خانه و باکس، لباس،لوازم بهداشتی و… است نیز به فروش رسیده برای همین محیط پت شاپ تهران  باید با فروشگاه های سنتی و اینترنتی فرق داشته باشد و یک محیط مدرن و امن برای حیوانات را فراهم سازد.

 

حیوانات مانند اعضای خانواده هستند مانند انسان ها میتوانند چندین نیاز داشت باشند برای همین صاحبان حیوانات برای رفع نیاز حیوانات خود به پت شاپ  تهران مراجعه می کنند علاوه بر اینکه  برای حیوانات خود خرید می کنند و به مشکلات سلامتی ان ها رسیدگی می کنند. و به راحتی بتوانند مانند فروشگاه های دیگر نیاز های خود را سریع و بدون دردسر رفع کنند.

 

خدمات آرایشی و بهداشتی پت شاپ تهران چیست ؟

در بعضی از پت شاپ های تهران  خدمات مثل شست و شوی حیوانات خانگی و گرفتن ناخن و کوتاهی یا آرایش مو نیز انجام میشود.که این موضوع باعث شده این مراکز بتوانند مشتریان بیشتری به دلیل تنوع و تمکیل بودن خدمات به سمت خود بکشانند.

 

 

خدمات مشاوره و راهنمایی توسط دامپزشک در پت شاپ تهران

 

جالب است بدانید در برخی از پت شاپ در تهران  دامپزشک هایی مشغول به کار هستند.صاحبان حیوانات خانگی میتوانند در زمینه تغذیه و انتخاب غذای مناسب شرایط نگهداری و دیگر مسائل مربوطه از آن ها مشورت بگیرند.

پت شاپ تهران

 

نگهداری از حیوانات خانگی شما توسط پت شاپ تهران

 

در سال های اخیر خدمات نوین و جالب تری نیز به پت شاپ ها اضافه شده است.از مهم ترین آنها میتوان به نگهداری ساعتی و روزانه از حیوانات خانگی شما نام برد.

 

 

انتخاب پت شاپ تهران برای خرید حیوانات خانگی

 

انتخاب بهترین پت شاپ برای خرید حیوانات خانگی مانند خرید سگ کلیدی برای تهیه ی یک حیوان خانگی کاملا اصیل و استاندارد است .از ویژگی مهم پرورش دهندگان حرفه ای و خوب این است که انها تمامی نکات مروبط به حیوان  مورد نظر را به شما میگویند و شما را در جریان وضعییت سلامتیحیوان  می گذارند .علاوه بر اینها انها تمامی مدارک حیوان مورد نظر را دارند و باید انها را در اختیارتان بگذارند

 

 

پرورش دهندگان در پت شاپ تهران مسئول هستند که با سولات شما پاسخ کامل بدهند با کمک این پرسش و پاسخ انها در میابند که شما دنبال چه نوع و چه تیپ حیوانی  هستید و در این راستا حیوان  مناسب شما را به نمایش میگذارند .همچنین انها باید به طور کامل در مورد سابقه و شجره ی حیوان خانگی  مد نظر توضیح دهند و حتی ویژگی ها و مقام های نسل های قبل تر را به طور کامل شرح دهند .

 

ویژگی مهم پت شاپ تهران چیست؟

 

یکی از ویزگی های مهم پت شاپ تهران که شما باید به آن توجه کنید این است که.پرورش دهندگان خوب و حرفه ای همیشه حیواناتشان را زیر نظر دارند و پرونده هایشان را نزد خود نگه میدارند یا در صورت بهتر مشخصات و اطلاعات تمامی سگهایشان را ثبت میکنند تا حتی از وضعییت سگشان در خانه ی جدید مطلع باشند .

پت شاپ تهران

 

برخی از پرورش دهندگان حیوان وجود دارد که تنها به محض این که پول به حسابشان واریز شد سگ را بدون هیچ مدارک کامل و معتبری در اختیارتان می گذارند و البته بعد از تحویل سگ دیگر نمیتوانید انها را بیابید  پس تا جای ممکن خرید از این گونه پرورش دهندگان را متوقف کنید .یک پرورش دهنده ی خوب و معتبر همیشه هر چند وقت یکبار جویای حال و اوضاع سگهایش از شما می شود.

 

 

همچنین باید گفت پرورش دهندگان معتبر وبسایت های رسمی نیز دارند انها شجره و اخبار مربوط به تمامی سگهایشان را به صورت انلاین به نمایش میگذارند و همیشه به روز هستند و البته تاریخچه ی پرورشگاهشان را نیز باید ذکر کرده باشند و در مورد خود پرورشگاه فعالییت های ان و پرورش دهنده ها صحبت کرده باشند.امکان خرید انلاین و اینترنتی نیز وجود دارد اما به یاد داشته باشید که پرورش دهندگان معتبر و مجرب تمایل به رو به رو شدن با مشتریشان را دارند و مهم ترین نکته سگهایشان را به هرکسی خیلی راحت نمی فروشند .

 

پت شاپ

پت شاپ در تهران

با پررنگ شدن نقش حیوانات خانگی در زندگی ما، آن ها نیز نیاز به خرید، درمان و محافظت دارند. پت شاپ همانگونه که در بالا به ان اشاره شد به مرکز فروش وسائل ، غذا و خوراکی و تجهیزات آن ها گفته می شود ، معمولا خدمات پزشکی و پانسیون حیوانات خانگی نیز به دلیل مرتبط بودن ، نزدیک به مجموعه های پت شاپ قرار دارند

برخی پت شاپ ها در تهران  به صورت تخصصی خدمات مربوط به یک نوع حیوان خانگی را ارائه می دهند و برخی دیگر بنا به تخصص و امکانات خدمات مربوط به انواع مختلف حیوانات را پوشش دهی می کنند. پت شاپ ها با در اختیار داشتن محل مناسب برای نگهداری و ارائه خدمات مختلف برای انواع حیوانات خانگی، میزبان حیوان خانگی شما عزیزان است.

ودر آخر پت شاپ تهران با دوره آموزش و تربیت سگ و بهره گیری از مدرن ترین متدهای روز دنیا و صبر و حوصله، مسئولیت تربیت سگ دست آموز شما را به عهده می گیرد و انواع آموزش های لازم را به او می دهد.تا شما در داشتن حیوان خانگی مناسب یاری کند.

 

 انواع مختلف لوازم حیوانات خانگی در پت شاپ تهران

-خوراکی ها و غذای حیوانات خانگی

-مکمل‌های دارویی پت

-لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی

-انواع قفس و باکس حیوانات، جوندگان و …

انواع تشویقی‌ها

 

 

خدمات پت شاپ تهران

-وسایل نگهداری ،حمل و نقل و خانه حیوانات در پت شاپ تهران وجود دازد.

-انواع خاک گربه و باکس های دفع فیلتردار سگ و گربه

-قلاده در انواع مختلف برای انواع سگ های

-اسباب بازی های متنوع ،اسباب بازی های تزئینی و اصلاح رفتاری

-لوازم  بهداشتی مخصوص حیوانات

-انواع اسنک ،استیک و تشویقی های گوناگون برای حیوانات

-لباس های چهارفصل برای حیوانات مختلف

-لوسیون های ضد ریزش ، پروتئینه ،ضد انگل ،شامپوهای متنوع

-شن مخصوص پرندگان ، صفحات اصلاح رفتاری کاسکو

-ارسال اجناس درب منزل

 

 

پت شاپ تهران

 

انواع حیوانات خانگی در پت شاپ  تهران

 

همان گونه که مب دانبد بین حیوانات خانگی در جهان گربه‌ها جزء حیوانات محبوب است . اولین ویژگی که گربه‌ها را مناسب نگهداری در فضای آپارتمانی کرده آن است که این موجودات آنها در خانه لازم به فضای زیادی برای نگهداری ندارند. گربه‌ها نسبت به سایر حیوانات خانگی زیاد می‌خوابندو همین باعث شده برای افراد شاغل که مدت زیادی را بیرون از خانه سپریکرده اند انتخاب مناسبی باشند.

 

این حیوانات موجودات آرامی هستند  که زیاد به شما کار ندارند. به خاطر اینکه گربه‌ها سر و صدای چندان زیادی ندارند نگهداری از آن‌ها در آپارتمان راحت تر است. به همبن دلیل  کمتر برای شما و همسایگان شما مزاحمت ایجاد می کند. از طرفی احتمال آسیب رساندن گربه به ساکنین ساختمان چیزی نزدیک به صفر است و این موضوع برای افرادی که از آسیب دیدن توسط حیوانات خانگی هراس دارند ویژگی مثبتی به شمار می‌آید. شما می توانید این گربه ها را از پت شاپ معتبر تهران خریداری کنید.

سگ‌ها بر خلاف گربه‌ها برای  آپارتمان‌های کوچک چندان مناسب نیستند. سگ‌ها سر و صدای زیادی دارند، به فضای آزاد زیادتری نسبت به گربه دارند  و نمی‌توانند برای مدت طولانی آن‌ها را در خانه تنها گذاشت. پس اگر از افراد شاغلی هستید که بیشتر وقت خود  را بیرون از خانه می‌گذرانید، بهتر است سراغ سگ‌ها نروید. از طرفی لازم است که سگ‌ را مرتب به گردش ببرید. داشتن یک حیاط در خانه برای ورزش و گردش سگ تقریبا امری ضروری است. هر چه بیشتر سگ‌ را با خودتان بیرون ببرید توانایی‌های اجتماعی‌اش تقویت خواهد شد.در بیشتر پت شاپ های تهران انواع سگ های خانگی موجود است.

 

 

پت شاپ تهران

نگهداری از پرنده‌ها نسبت به سایر حیوانات خانگی به وبژه در کشور ما بیشتر رایج است. پرنده‌ها موجودات بی‌آزار ودوست‌داشتنی هستند اما بیشترشان سر و صدا دارند. حالا چه جیک‌جیک و آوازهای زیبای قناری و چه جیغ‌های پرنده‌هایی مانند طوطی. به خاطر همین سر و صدا شاید برای زندگی آپارتمانی چندان مناسب نباشند. البته نسبت به سگ یا گربه سر و صدای کمتری دارند.

 

آیا به هر فروشگاه پت شاپ  می‌توان اعتماد کرد؟

در حقیقت شما نمی توانید   به هر فروشگاهی اعتماد کنید. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی تأسیس شده‌اند که غذا و سایر نیازهای مورد نیاز حیوانات را تأمین می‌کنند. نمی‌توان گفت که همه‌ی آن‌ها محصولات با کیفیتی را عرضه می‌کنند. سالم بودن و استاندارد بودن غذا یکی از شرایط اصلی نگهداری از حیوانات است که سبب سلامت حیوانات شما خواهد شد به همین خاطر خرید محصولات مورد نیاز برای سگ یا گربه همواره باید از فروشگاه‌های معتبر انجام شود.

پت شاپ انلاین یا حضوری

بسیاری از پت‌شاپ ‌ها هم به صورت حضوری، لوازم حیوانات را به فروش می‌رسانند و هم به صورت پت شاپ اینترنتی یا پت‌شاپ آنلاین فعالیت دارند.

فروش لوازم حیوانات خانگی در حالت پت شاپ آنلاین، به وسیله‌ی پیک موتوری یا پیک همان پت شاپ اینترنتی و یا پست اکسپرس به دست مشتری می‌رسد.

تمامی لوازم مربوط به حیوانات دست آموز و خانگی در پت‌شاپ اینترنتی نیز به فروش می‌رسد و تفاوتی با فروشگاه حضوری ندارد.

از کدام پت شاپ آنلاین باید خرید کنم؟

شما تنها زمانی می‌توانید از مزایای خرید اینترنتی محصولات و لوازم مورد نیاز خود بهره‌مند شوید که از یک فروشگاه اینترنتی معتبر در این زمینه خرید کنید شما نمی‌توانید از فروشگاه‌های نامعتبری که حتی درگاه‌های پرداخت امنی ندارند، محصولات خود را تهیه کنید و توقع داشته باشید که نیازهای شما به بهترین شکل ممکن، برطرف خواهند شد. در این زمینه توصیه می‌کنیم که ابتدا بهترین فروشگاه پت شاپ را شناسایی کنید، سپس برای خرید محصولات خود از آن اقدام کنید.

و در اخر پت شاپ فروشگاهی است که می توانید از طریق آن تمام وسایل مورد نیاز حیوانات خانگی را تهیه نمایید. بعضی از این فروشگاه ها حیوان خانگی نیز می فروشند. پت شاپ پرنده، سگ، گربه و انواع جوندگانی مانند خرگوش هر یک به صورت تخصصی وسایل و غذاهای مورد نیاز این حیوانات را عرضه می نمایند.

 

 

 

“برای مشاهده نمونه ی سگ های آرشاپت به صفحه ی گالری مراجعه کنید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *