وبلاگ آرشاپت

پت شاپ غرب تهران

پت شاپ غرب تهران

پت شاپ غرب تهران

پت شاپ غرب تهران : پت شاپ به مرکز فروش لوازم حیوانات خانگی اطلاق می‌شود. پت شاپ از ترکیب دو کلمه‌ی انگلیسی “پت” و “شاپ” ایجاد شده است که پت به معنای حیوان خانگی و شاپ به معنای فروشگاه یا مرکز خرید است.

البته این معنای لغوی است و در حقیقت، پت شاپ، به فروشگاهی گفته می‌شود که اقدام به فروش لوازم حیوانات خانگی و گاهی خود حیوانات خانگی می‌نماید.

 

در پت‌شاپ غرب تهران ، انواع مختلف لوازم حیوانات خانگی به فروش می‌رسد مانند: خوراکی ها و غذای حیوانات خانگی، مکمل‌های دارویی پت، لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی، انواع تشویقی‌ها و انواع قفس و باکس حیوانات و …در کشور ایران نیز با افزایش علاقه خانواده ها به نگهداری از حیوانات خانگی تعداد بسیاری پت شاپ  راه اندازی شدند.

 

پت شاپ غرب تهران

انواع خدماتی که پت شاپ غرب تهران  ارائه  می دهند

در ابتدا پت شاپ ها محصولات محدودی مانند غذای سگ و گربه ارائه میکردند.اما این روزها به دلیل تقاضای مشتریان خدمات و مححصولات متنوعی در اکثر آنها به فروش میرسد.

 

 

خدمات آرایشی و بهداشتی پت شاپ غرب تهران

در بعضی از پت شاپ ها خدماتی مثل شست و شوی حیوانات خانگی و گرفتن ناخن و کوتاهی یا آرایش مو نیز انجام می شود.که این موضوع باعث شده این مراکز بتوانند مشتریان بیشتری به دلیل تنوع و تمکیل بودن خدمات به سمت خود بکشانند.

 

مشاوره و راهنمایی توسط دامپزشک در پت شاپ غرب تهران

در پت شاپهای غرب تهران معمولا دامپزشکانی وجود د ارد که به شما کمک زیادی می کنند صاحبان حیوانات خانگی میتوانند در زمینه تغذیه و انتخاب غذای مناسب شرایط نگهداری و دیگر مسائل مربوطه از آن ها مشورت بگیرند.

 

پت شاپ غرب تهران

نگهداری از حیوانات خانگی در پت شاپ غرب تهران

در سال های اخیر خدمات نوین و جالب تری نیز به پت شاپ ها اضافه شده است.از مهم ترین آنها میتوان به نگهداری ساعتی و روزانه از حیوانات خانگی شما نام برد.

تنوع محصولات پت شاپ غرب تهران چیست ؟

شاید شما دلایلی امکان نگهداری از سگ و گربه را نداشته باشید یا علاقه به نگهداری حیوانات دیگری باشید.اما عده زیادی از افراد علاقه زیادی  به پرندگان ، جوندگان و یا گونه های خاص دارند. که پیدا کردن غذای مناسب برای این حیوانات بسیار دشوار بود اما امروزه پت شاپ غرب محصولات متنوعی برای شما فراهم میکنند.

 

 

 

پت شاپ غرب تهران

محصولات ارائه شده در پت شاپ غرب تهران

 

غذای خشک ، شیر خشک ، خوراکی های تشویقی ، خوراکی های تربیتی ، غذای مخصوص حیوانات بیمار یا حساس ، مکمل های تقویتی و انواع مختلف غذاهای حیوانات خانگی.همچنین انواع اسباب بازی ، ظروف غذا ، قفس ، باکس ، لوازم بهداشتی مثل لیف ، شامپو ، قلاده ، پوزه بند ، جای خواب و تشک ، وسایل حمل و مسافرت نیز موجود در پت شاپ ها می باشد.

انواع حیوانات خانگی در پت شاپ غرب تهران

 

گربه

بین حیوانات خانگی در جهان گربه‌ها محبوب‌ترین‌اند. اولین ویژگی که گربه‌ها را مناسب نگهداری در فضای آپارتمانی کرده آن است که این موجودات به فضای زیادی برای نگهداری نیاز ندارند. گربه‌ها نسبت به سایر حیوانات خانگی زیاد می‌خوابندو همین باعث شده برای افراد شاغل که مدت زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنند انتخاب مناسبی باشند.

 

آن‌ها موجودات آرامی هستند که زیاد به شما کار ندارند. به خاطر اینکه گربه‌ها سر و صدای چندان زیادی ندارند نگهداری از آن‌ها در آپارتمان معقول‌تر بوده و کمتر ممکن است باعث شکایت همسایه‌ها شود. از طرفی احتمال آسیب رساندن گربه به ساکنین ساختمان چیزی نزدیک به صفر است و این موضوع برای افرادی که از آسیب دیدن توسط حیوانات خانگی هراس دارند ویژگی مثبتی به شمار می‌آید. شما می توانید این گربه ها را از پت شاپ غرب تهران خریداری کنید.

سگ

سگ‌ها بر خلاف گربه‌ها برای نگهداری در آپارتمان‌های کوچک چندان مناسب نیستند. سگ‌ها سر و صدای زیادی دارند، به فضای آزاد زیادی نیاز دارند و نمی‌توان برای مدت طولانی آن‌ها را در خانه تنها گذاشت. پس اگر از افراد شاغلی هستید که بیشتر وقتتان را بیرون از خانه می‌گذرانید، بهتر است سراغ سگ‌ها نروید. از طرفی لازم است که سگ‌ را مرتب به گردش ببرید. داشتن یک حیاط در خانه برای ورزش و گردش سگ تقریبا امری ضروری است. هر چه بیشتر سگ‌ را با خودتان بیرون ببرید توانایی‌های اجتماعی‌اش تقویت خواهد شد.در بیشتر پت شاپ های غرب تهران انواع سگ های خانگی موجود است.

 

پرنده‌ها

در بین خانواده‌های ایرانی شاید نگهداری از پرنده‌ها نسبت به سایر حیوانات خانگی رواج بیشتری داشته باشد. پرنده‌ها موجودات بی‌آزار ودوست‌داشتنی می باشند اما بیشترشان سر و صدا دارند. حالا چه جیک‌جیک و آوازهای زیبای قناری و چه جیغ‌های پرنده‌هایی مانند طوطی. به خاطر همین سر و صدا شاید برای زندگی آپارتمانی چندان مناسب نباشند. البته نسبت به سگ یا گربه سر و صدای کمتری دارند.

پت شاپ غرب تهران

ماهی

تجربه‌ نگهداری از ماهی اصلا به تجربه‌ نگهداری از حیوانات خانگی دیگر مانند گربه یا سگ شباهت ندارد. شما نمی‌توانید ماهی‌ها را بغل کنید، نوازش کنید و در کل ماهی‌ها با شما رابطه‌ احساسی برقرار نمی‌کنند. با این حال تحقیقات نشان داده که تماشای شنای ماهی‌ها در آکواریوم می‌تواند فشار خون و استرس را کم کند. در کودکان این کار کمک می‌کند ناهنجاری‌های بیش‌ فعالی کاهش پیدا کند. حتی برخی از تحقیقات نشان داده که تماشای شنای ماهی‌ها برای بیماران آلزایمری نیز مفید است. همه‌ این‌ها هم به خاطر طبیعت آرام و بی‌آزار ماهی است.

 

همستر

اگر قصد دارید برای فرزندتان حیوان خانگی بخرید، شاید انتخاب سگ، گربه یا ماهی چندان مناسب نباشد. چون در نهایت بخش عمده‌ مسئولیت نگهداری از حیوان به گردن شما می‌افتد. اگر می‌خواهید حیوانی بخرید که دردسر زیادی نداشته باشد و فرزندتان به راحتی نگهداری از آن را خودش انجام دهد، احتمالا همستر بهترین انتخاب برای شماست.در پتشاپ غرب تهران شما می توانید همستره دلخواه خود را خریداری کنید.

 

نکاتی که ازخرید حیوانات خانگی از پت شاپ غرب تهران باید بدانیم

-پیش از خرید یک حیوان خانگی باید شرایطتان را بررسی کنید و ببینید که بهترین حیوان خانگی برای شما چیست.

-گربه‌ها در جهان محبوب‌ترین حیوان خانگیِ آپارتمانی به شمار می‌آیند.

-سگ‌ها گرچه چندان برای زندگی در آپارتمان‌ها مناسب نیستند، اما اگر حوصله‌ و وقت نگهداری از آن‌ها را داشته باشید می‌توانید از برخی نژاد‌هایشان در آپارتمانتان نگهداری کنید.

-ماهی‌ها متفاوت‌ترین حیوان خانگی به شمار می‌آیند. آن‌ها رابطه‌ عاطفی با شما برقرار نمی‌کنند، اما تماشای شنا کردن آن‌ها فوق‌العاده آرامش‌بخش است.

-همستر موجودی کوچک، کم‌دردسر، کم‌هزینه و مناسب برای نگهداری در آپارتمان به شمار می‌آید.

-پرنده‌ها فوق‌العاده باهوشند و اگر بتوانید پرنده‌ای کم سر و صدا پیدا کنید، یکی از گزینه‌های مناسب برای نگهداری در آپارتمان محسوب می‌شوند.

 

 

پت شاپ اینترنتی

همان گونه که در بالا اشاره شد  مراکز و فروشگاه‌های زیادی تلاش کردند تا با فراهم کردن لوازم و محصولات لازم برای نگه‌داری هرچه بهتر انواع حیوانات و ارائه‌ی آن‌ها به مشتریان، گامی مثبت در جهت سلامت و آسایش این موجودات دوست داشتنی بردارند.

خوشبختانه در حال حاضر پت شاپ‌ های زیادی برای رفع نیاز مشتریان مشغول به ارائه محصولات و خدمات خود هستند و البته طبق معمول تعدادی از پیشروهای بازار، اقدام به راه اندازی فروشگاه های اینترنتی مرتبط با این حوزه یعنی «پت شاپ اینترنتی» کرده‌اند.

 

پت شاپ

 

انواع پت شاپ

 

عموما هر پت‌شاپ مجموعه‌ای از لوازم مربوط به دسته ‌بندی حیوانات خانگی را به فروش می‌رساند.اما برخی از پت‌شاپ ها صرفا تمرکز خود را بر روی یک حیوان خانگی خاص معطوف کرده‌اند.که در اینجا به برخی از آنها اشازه شده است.

 

– پت‌ شاپ سگ

– پت شاپ جوندگان

-،پت‌شاپ گربهپ

-فروش حیوانات وحشی

 

پت شاپ های غرب تهران

 

پت شاپ های غرب تهران پت شاپ های بسیار خوب و کاملی هستندکه نیاز این روزهای شهروندان تهرانی را پاسخگو هستند به این دلیل که یکی از دغدغه های اصلی دوست داران حیوانات خانگی از قبیل سگ و گربه تا دیگر حیوانات فراهم کردن یک زندگی سالم و شاد برای آن ها است. این حیوانات خانگی دوست داشتنی نیاز دارند که برای چکاپ و زدن واکسن و همچنین خرید لوازم مورد نیازشان مثل غذای خشک و تر، لوازم سرگرم کننده، خاک، اسنک های تشویقی و… به پت شاپ برده شوند. برای این منظور شما نیاز دارید تا با بهترین پت شاپ ها آشنا شوید.تا نیاز حیوان خود را برطرف کنید.

 

نکاتی که در خربد مواد غذایی از پت شاپ غرب تهران باید توجه کنید

-تمام مواد غذایی موجود در پت شاپ دارای جدول عناصر سازنده و میزان مصرف روزانه و همچنین پیشنهاد مناسب برای دسته نژادی می باشد.

-تمام مواد غذایی دارای تاریخ انقضای باشد تا به راحتی بتوانید این مواد غذایی را خریداری کنید.

 

 

غذای آماده سگ در پت شاپ غرب تهران

اگر در خانه حیوان خانگی دارید حتما یکی از دغدغه های شما، خرید غذا برای  این حیوانات است. غذای سگ و غذای گربه خانگی انواع مختلفی دارد. می توانید برای سگ و یا گربه تان غذای خانگی تهیه کنید اما دامپزشکان بر این عقیده اند که خرید غذای خشک مزیت های بیشتری دارد. برای سلامت حیوانات خانگی تان باید از فروشگاه های معتبر خرید غذای سگ و یا خرید غذای گربه را انجام دهید. پت شاپ ها و کلینیک های دامپزشکی معمولا بهترین مراکز خرید غذای حیوانات خانگی هستند.

 

مزایای خرید غذای آماده سگ و گربه از پت شاپ غرب تهران

در غذاهای آماده حیوانات خانگی نژاد، سن و همه شرایط سگ در نظر گرفته می شود. این غذاها حتی بر اساس بیماری حیوانات تولید می شوند و شما می توانید برای سگ باردار و یا شیرده نیز غذای مخصوص خریداری کنید. در این غذاها ویتامین و املاح به اندازه نیاز سگ و گربه، یافت می شود و سلامت حیوان خانگی تان را تضمین می کند. از دیگر مزایای خرید غذای آماده گربه و سگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• صرفه جویی در وقت برای تهیه غذای حیوانات خانگی
• تمیز کردن و رفع جرم دندان وکاهش بوی بد دهان سگ ها با جویدن غذای خشک آماده
• نگهداری راحت و طولانی مدت غذاهای خشک در خانه
• به صرفه بودن هزینه خرید غذای آماده برای سگ

 

پت شاپ غرب تهران

بهترین پت شاپ غرب تهران

  • بهترین تنوع غذایی شامل غذاهای خشک ، کنسرو ، سوپ و …برای سگ ،گربه ، غذای سگ ، غذای گربه ،جوندگان ،پرندگان و خزندگان
  • وسایل نگهداری ،حمل و نقل و خانه حیوانات
  • انواع خاک گربه و باکس های دفع فیلتردار سگ و گربه
  • قلاده در انواع مختلف
  • اسباب بازی های متنوع ،اسباب بازی های تزئینی و اصلاح رفتاری
  • لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوص حیوانات
  • انواع اسنک ،استیک و تشویقی های گوناگون
  • لباس های چهارفصل
  • لوسیون های ضد ریزش ، پروتئینه ،ضد انگل ،شامپوهای متنوع
  • شن مخصوص پرندگان ، صفحات اصلاح رفتاری کاسکو
  • ارسال اجناس درب منزل

فروشگاه های حیوانات خانگی چند نوع هستند

فروشگاه های حیوانات خانگی به دو گروه پت شاپ های حضوری و پت شاپ های اینترنتی تقسیم می شوند.
وظایف هر دو گروه  در خدمت رسانی و عرضه محصولات حیوانات خانگی  است.تفاوت این دو تنها در نحوه عرضه محصولات  و تنوع محصولاتاست.

مزایای خرید از فروشگاه های حضوری

  • انتخاب کالا از این فروشگاهها  راحت تر است. شما می توانید کالای مورد نظر را از نزدیک  بینید و آن را لمس کنید.
  • می توانید تمامی ویژگی های ظاهری و کیفیت محصولات را مشاهده کنید.
  • قابل مقایسه بودن تمام قیمت های خرید اینترنتی و خرید حضوری
  • اطمینان از پرداخت هزینه کالای شما پس از انتخاب کالای خود هزینه آن را پرداخت می کنید و محصول مورد نظر خود را تحویل می گیرید.
  •  در خرید حضوری مدت زمانی برای تحویل محصول وجود ندارد. پس از پرداخت وجه، با خیالی آسوده کالای خود را تحویل می گیرید. اما در خرید آنلاین به دلیل ارسال از طریق پست و پیک این مدت زمان طولانی تر می شود.

مزایای پت شاپ اینترنتی و آنلاین

  • فروشگاههای اینترنتی برای افرادی که در شهر های کوچک هستند و هیچ فروشگاه حیوانات در شهر شان ندارندروش خرید مناسبی است.
  • امکان مقایسه محصولات  برند های مختلف و طرح های متفاوت وجود دارد.
  • امکان مقایسه قیمت محصولات حیوان در سایت های مختلف
  • تنوع محصولات در فروشگاههای اینترنتی  بسیار زیاد است
  • باعث  صرفه جویی در وقت، هزینه، و انرژی می شود
  • تحویل راحت و سریع بدون اتلاف وقت

 

 

 

 

 

“برای مشاهده نمونه ی سگ های آرشاپت به صفحه ی گالری مراجعه کنید”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *