وبلاگ آرشاپت

پت شاپ فروش سگ

پت شاپ فروش سگ

پت شاپ فروش سگ

پت شاپ فروش سگ محلی برای خرید وفروش سگ های خانگی و نگهبان محسوب می شود.هنگامی که سگی به عنوان عضو جدید خانواده وارد خانه می شود مانند یک نوزاد احتیاج به لوازم سگ دارد که بسیار پرکاربرد هستند. بنابراین خرید لوازم سگ خانگی برای سگ شما اهمیت ویژه ای دارد. شما می توانید لوازم مورد نیاز سگ خود را از پت شاپ فروش سگ تهیه کنید.

پت شاپ فروش سگ

 

 

مهمترین مسئله در امر خرید سگ و پت شاپ فروش سگ باید بدانید این است که این شما اطلاعات کافی درباره نژاد های مورد نظر خود کسب کرده باشید. پیش از رفتن به پت شاپ فروش سگ بهتر است شرایط خود را به خوبی بسنجید. سپس درباره نژاد های مورد نظر و نیاز های آن ها تحقیق نمایید، حتی می توانید برای این منظور از افراد با تجربه ، دامپزشکان و کتاب های نگهداری از سگ استفاده کنید. نژاد های متفاوت بسیاری وجود دارند و امکان دارد انتخاب گزینه مناسب کمی دشوار شود.

 

ویژگی پت شاپ فروش سگ

پت شاپ فروش سگ باید خود را در قبال حیوانات مسئول دانسته و سلامتی آنها را تضمین نمایند.به مسائل بهداشتی و سلامتی سگ ها اهمیت دهند و برگه سلامت و شناسنامه سگ را به شما ارائه کنند.همچنین باید دارای اطلاعات کافی درباره سگ ها باشند.و توله سگ ها را در بهترین محیط نگهداری نمایند.

وسایل سگ خانگی

شما برای سگ خود می توانید از پت شاپ فروش سگ وسایل سگ خانگی خود را تهیه کنید این وسایل شامل غذای خشک، کنسرو، تشویقی،کلیه لوازم بهداشتی، باکس، جای خواب، قلاده، لباس،اسباب بازی، کلیه لوازم جانبیمشاوره مشکلات تغذیه ای سگ و گربه باشد.

پت شاپ فروش سگ و خرید ظرف غذای سگ خانگی

 

یکی از وسایل مهم برای خرید لوازم سگ خانگی از پت شاپ فروش سگ، ظرف غذا می باشد. ظرف آب و غذای سگ باید از جنس استیل و یا لاتکس باشد. ظرف غذای حیوانات به نحوی طراحی شده است که سگ نتواند آن را برگرداند و یا روی زمین سر بخورد. ظرف غذای لبه کوتاه برای توله سگ های قد کوتاه مناسب هستند.
برای آموزش ها و انجام فرامین، تشویقی الزامی است. تشویقی های نرم و کوچک برای آموزش مناسب است و تشویقی هایی با بافت های محکم برای گذراندن وقت سگ مناسب می باشد در هنگام خرید سگ باید وسایل مورد نیاز ان را خریدازی کنید.

جای خواب مناسب برای سگ در پت شاپ فروش سگ

 

سگ ها در خانه برای استراحت، نیاز به مکانی دارند که بدانند برای شخص خودشان است. جای خواب سگ یکی از وسایل لازم برای خرید لوازم سگ خانگی می باشد متناسب با وزن سگ در گوشه ای از خانه قرار می گیرد. سگ ها از کوچکی باید به جای خواب خود عادت کنند. آن ها علاقه دارند اسباب بازی و استخوان های خوراکی خود را به درون جای خواب خود ببرند و مشغول خوردن و استراحت شوند. وجود جای خواب مناسب، به سگ آرامش می دهد.

 

پت شاپ فروش سگ

 

جای خواب های سگ متنوع است مانند جای خواب مسقف، جای خواب مبلی شکل، جای خواب صدفی شکل و …. . برای خرید اینترنتی جای خواب سگ می توانید از پت شاپ های آنلاین استفاده کنید.

سگ ها علاقه خاصی به خوابیدن در کنار صاحب خود دارند. اگر از تولگی آن ها را عادت به خوابیدن در جای خواب خودشان بدهید، دیگر تمایلی به خوابیدن در کنار صاحب خود را ندارند.

خرید اسباب بازی از پت شاپ فروش سگ

سگ ها باید در طول روز انرژی خود را به عناوین مختلفی از دست بدهند در غیر اینصورت موجب آزار برای صاحب خود می شوند. بهترین وسیله برای کاهش انرژی سگ، داشتن اسباب بازی های متنوع برای وی است. سگ ها به اسباب بازی های پولیشی، لاتکس و پارچه ای علاقه دارند.

 

 

توله هایی که درحال درآوردن دندان های خود هستند، بسیار ناآرام هستند زیرا لثه های آن ها به شدت خارش دارد. اسباب بازی های کنفی برای خارش لثه بسیار موثر است.

هیچ گاه از اسباب بازی های پلاستیکی غیرمرغوب برای پت خود استفاده نکنید. بهترین جنس پلاستیک، لاتکس است که قابل هضم بوده و با بلعیدن آن توسط سگ مشکلی به وجود نمی آید.
اگر بعد از مدتی متوجه شدید که علاقه سگتان به اسباب بازی هایش کم شده است. اسباب بازی مورد نظر را یک هفته از جلوی چشمانش دور کنید و بعد از یک هفته که برایش تازگی دارد، در اختیارش قرار بدهید.

پت شاپ فروش سگ

 

 

لوازم بهداشتی که پت شاپ فروش سگ باید تهیه کنیم

در این قسمت مهم ترین لوازم بهداشتی سگ را که باید از پت شاپ خریداری شود و ضروری است، برای شما بیان می کنیم.

قطره چشم سگ

چشم سگ ها به خصوص سگ های پوزه کوتاه ترشحات زیادی دارد و باعث می شود خط اشک زیر چشم رنگ عوض کند و تیره شود.

ریمورهای چشم سگ، برندهای بسیاری دارد اما مهم ترین نکته در انتخاب ریمور، تاریخ مصرف این قطره ها است.

شما می توانید با استفاده از این قطره ها و دستمالی تمیز، زیر چشم سگ خود را روزانه پاک نمایید.

قطره گوش سگ

گوش سگ ها احتیاج به پاکسازی دارد. اگر بهداشت گوش سگ رعایت نشود، سگ به مشکلات پوستی مانند بیماری جرب دچار می شود.

مسواک و خمیر دندان سگ

مسواک زدن سگ بسیار مهم است. خمیر دندان سگ حاوی تشویقی باب میل سگ است که خاصیت دنتال دارد. دنتال برای تمیزی دندان ها مفید است. اگر دندان سگ خود را مسواک نزنید به مرور جرم می گیرد. جرم گرفتگی دندان، باعث بوی بد دهان، عفونت لثه وخرابی دندان های سگ می شود.

شامپوی مخصوص سگ

از جمله لوازم حیوانات خانگی، شامپوی مخصوص آن ها می باشد. سگ ها اصولا ۲ هفته یکبار احتیاج به استحمام دارند. PH شامپوی سگ متناسب با PH سطح بدن سگ است.

شامپوهای انسانی به دلیل اینکه سازگار و متناسب با PH بدن انسان ساخته شده اند، باعث خشکی و ریزش مو و حساسیت در سطح بدن سگ می شوند.

برس سگ و شانه گره باز کن

سگ ها باید روزانه برس کشیده شوند. سگ های مو بلند باید ۲ مرتبه در روز برس کشی شوند زیرا به سرعت گره مویی روی بدنشان تشکیل می شود. شانه گره بازکن، گره های مویی بدن سگ شما را از بین می برد. همچنین برس کشی از ریزش موی سگ جلوگیری می کند.

 

 

پت شاپ فروش سگ

انواع مکمل ها و داروهای که از پت شاپ فروش سگ باید تهیه کنید

قرص ها و مخمرهای مخصوص سگ
قرص ضد ریزش موی سگ
قرص تقویت استخوان ها و غضروف های دست و پای سگ
قرص مولتی ویتامین سگ
قرص عضله ساز سگ های نژاد بزرگ

انواع سگ خانگی  در پت شاپ فروش سگ

یورکشایر

یورکشایرها در سایز و اندازه کوچک ولی دارای شخصیتی بزرگ و بسیار شجاع می باشد.با وجود جثه کوچکی که دارند اما از سگ‌های بزرگ هیچ ترسی ندارند. آنها یک همدم خوشحال و دوست داشتنی برای انسان‌ها محسوب می شوند.

یورکشایر تریر محبوبترین نژاد سگ در اسباب بازیهای ایالت متحده است. یورکی توجه بسیاری را به دلیل داشتن ظاهر ظریف خود و مناسب بودن برای زندگی آپارتمانی جلب کرده است. جالب است بدانید یورکشایرها توسط انجمن پرورش سگ لقب مهربان و بانشاط را به خود گرفته‌اند. این نژاد برای کسانی که فرزند کوچک دارند ممکن است انتخاب مناسبی نباشد، چون ممکن است کمی جنگجو باشند.

 

شیتزو

نام شیتزو به معنی شیر کوچک است اما اصلاً خشن نیست و بسیار آرام و مهربان است. شیتزوها بسیار باهوش و مهربان هستند و به راحتی با انسان‌ها و دیگر حیوانات دوست می‌شوند. شیتزو صرفا جهت همدم و همراه بودن پرورش داده شده است. این سگ بسیار مهربان و خوشحال و سگ خانگی بیرون رو است که هیچ چیز رو بیشتر از دنبال کردن صاحبانش از این اتاق به آن اتاق دوست ندارد. این سگ ها به گرما حساس هستند و احتیاج به پیاده روی دارند و باید هر روز بیرون برده شوند. در سال‌های اخیر صاحبان سگ ها شروع به استفاده کردن شیتزو در مسابقات چابکی کردند.

 

 

 

سگ شیتزو

 

پودل مینیاتوری

پودل سگ باهوشی هست و توانایی یادگیری خوبی دارد و زود آموزش می بیند. موها در این نژاد سیمی مانند بوده و شامل یک ردیف موهای فر خورده و ضخیم در سطح و موهای پشم مانند و نرم در زیر می باشد. نژادی است بسیار فعال، باهوش و در بعضی مواقع نیز کمی پر سروصدا است.

خرید و وفروش سگ آپارتمانی، خرید و وفروش سگ نگهبان وارداتی ،کلیه خدمات شستشو و اصلاح، پانسیون با شرایط عالی،با سرویس حمل فروش کلیه لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی از بهترین برندهای روز دنیا آموزش و رفع ناهنجاریهای رفتاری زیر نظر مربی مجرب از خدمات پت شاپ فروش سگ می باشد.

 

انتخاب سگ از پت شاپ فروش سگ

انتخاب سگ مناسب برای خود و منزلتان، باید با دقت انجام گیرد این کار نباید  بر اساس خرید سگ بدون برنامه ریزی و تحقیق انجام شود . توله سگ پشت ویترین مغازه فروش حیوانات خانگی ممکن است با مزه به نظر برسد اما شما باید قبل از خرید آن در مورد آن تحقیق کنید و با اطلاع کامل اقدام به خرید کنید.

 

در پت‌شاپ فروش سگ ، انواع مختلف لوازم حیوانات به فروش می‌رسد

-خوراکی ها و غذای حیوانات خانگی

-مکمل‌های دارویی پت

-لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی

-انواع قفس و باکس حیوانات، جوندگان و

-انواع تشویقی‌ها

 

 

 

 

نکاتی در مورد پت شاپ فروش سگ

 

برای خرید یک سگ باید نکاتی را مورد توجه قرار داد که ما در اینجا به برخی از این موارد اشاره شده است  بهتر است قبل از خرید سگ  همه ی جوانب به طور کامل سنجیده شوند تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود. بسته به نوع و نژاد هر سگ ویژگی های آنها متغیر است. بعضی نیاز به گردش بیشتری دارند. پس در صورتی که فردی هستید که می توانید زمان کافی را برای گذراندن با سگ خود داشته باشید خرید سگ برای شما کار عاقلانه ای به نظر می آید. قبل از هر چیز بهتر است کمی در مورد نژادها بدانید . سگها از نظر اندازه و جثه به سه گروه تقسیم می شوند

– نژادهای کوچک یا آپارتمانی

-نژادهای متوسط

– نژادهای بزرگ

 

 

 

1 دیدگاه در “پت شاپ فروش سگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *