وبلاگ آرشاپت

گربه پرشین عروسکی | قیمت گربه پرشین

گربه پرشین عروسکی

گربه پرشین عروسکی با موهای بلند و شکل خاص می توان گفت که در شمار محبوب ترین نژاد های گربه قرار دارد.

 

گربه پرشین عروسکی

 

شخصیت دوست داشتنی و مهربان گربه پرشین عروسکی در اولین برخورد باعث آرامش ساکنین خانه می شود، این گربه ها اغلب به محیط امن و آرام خانه نیاز دارند و به آن عادت می کنند، می توانند به راحتی با خشونت سایرین کنار بیایند. شخصیت آرام و بی تحرک آن ها به توجه زیادی از سوی صاحبانشان نیاز ندارد ولی از توجه دیگران لذت می برند.

گربه پرشین عروسکی صدای آرام و ملودی وار  دلپذیری دارد  و با چشمان درشت و نافذ و نگاه تأثیرگذار با افراد ارتباط برقرار می کند و می تواند حیوان خانگی مناسبی برای هر فردی در هر رده سنی محسوب شود.

آنها ترجیح می دهند پاهایشان محکم روی زمین باشد تا بالا و پایین بپرند. بازیگوش هستند ولی زیاد تقلا نمی کنند، بیشتر دوست دارند روی صندلی یا لبه پنجره مورد علاقه خود دراز بکشند.

 

وبژگی گربه پرشین عروسکی یا فنجانی

تولید پرشین‌هایی با ابعاد و ظاهر کوچک‌تر نسبت به پرشین کت باعث شده است  تا پرورش دهندگان این نوع از گربه‌ها نام گربه پرشین عروسکی یا فنجانی را برای آنها انتخاب کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های پرشین‌های عروسکی یا فنجانی می‌توان به موی نرم‌تر آنها در مقایسه با پرشین کت و همچنین قیمت بسیار بالاتر آنها اشاره نمود. البته هنوز بسیاری از پرورش دهندگان پرشین کت نسبت به رسمیت شناختن پرشین‌های فنجانی یا عروسکی به عنوان یک نژاد جداگانه موضع گرفته و آن را به رسمیت نمی‌شناسند.

 

 

 

خلق و خوی گربه پرشین عروسکی

مانند دیگر نژادها ، گربه پرشین عروسکی  نیز دوست دارند تا از یک جریان ثابت پیروی کرده و از هرگونه تغییر به هر دلیلی بیزار هستند. آنان تمایل دارند تا در ساعاتی مشخص غذا خورده و دوست ندارند که وسایل خانه جابه جا شود.

با این حال، گربه پرشین عروسکی محیط آرام و ساکت را به مکان‌های شلوغ و پر سر و صدا ترجیح می‌دهند. بر این اساس، اگرچه آن‌ها به خوبی با کودکان کنار می‌آیند اما بهترین گزینه برای نژاد آریایی خانه هایی هستند که دارای فرزندان بزرگتر یا صاحبانی با اطلاعات کافی درباره نحوه برخورد با گربه و تعامل با آنان هستند.

گربه پرشین عروسکی

تغذیه گربه پرشین عروسکی

اگر شما یک بچه گربه پرشین عروسکی را از پرورش دهنده‌ای قابل اطمینان خریداری کرده باشید به شما برنامه زمانبندی شده غذایی خواهند داد که برای جلوگیری از دل درد بچه گربه خود باید به آن عمل کنید.

شما می‌توانید به تدریج رژیم غذایی گربه را عوض کنید تا از مشکلات گوارشی جلوگیری شود. با این حال در صورت بروز هرگونه مشکل، بهتر است رژیم سابق را اعمال کنید و قبل از هر تغییری با دامپزشک خود مشورت کنید.

گربه های بزرگ‌تر روی غذای خود حساسیت زیادی ندارند اما این موضوع بدین معنی نیست که می توان به آن‌ها غذایی بی کیفیت داد. بهتر است یک گربه بالغ چندین بار در طول روز غذای مناسب و مقوی بخورد که البته در طول دوران رشد اهمیت بیشتری دارد.

 

البته شما علاوه بر غذای گربه باید هزینه‌های دامپزشکی گربه پرشین خود را که شامل واکسن‌ها، تقویت کننده‌های سالانه، عقیم کردن در زمان مناسب و چکاپ های سلامت سالانه است را در نظر بگیرید.

 

 

خرید گربه پرشین عروسکی

اگر می خواهید از آخرین قیمت گربه پرشین عروسکی با خبر شوید و برای خرید و فروش گربه پرشین به دنبال یک پت شاپ مطمعن هستید ادامه این مطلب را از دست ندهید. گربه پرشین عروسکی به دلیل خصوصیات رفتاری و ظاهری که دارد انتخاب افراد بسیاری به عنوان یک حیوان خانگی است. پس اگر شما هم می خواهید قیمت گربه پرشین عروسکی را بدانید ومی خواهید برای خرید و فروش گربه پرشین اقدام کنید می توانید به آرشاپت مراجعه کنید.

 

 

 

گربه پرشین عروسکی

 

چگونه از پرشین کت نگهداری کنیم؟

گربه پرشین می تواند تا 20 سال عمر کند، البته این مسئله مشروط به این است که مراقبت های لازم از آنها به درستی انجام شود، نکاتی مهم در مورد نگهداری این گربهشامل موارد زیراست

شانه کردن مو گربه پرشین

شما باید روزانه یک بار و حتی اگر نیاز است،روزی دو بار موهای گربه خود را شانه بزنید، این کار را از همان بچگی انجام دهید تا به شانه کردن موهایش عادت کند.

 

خاک گربه پرشین

شما باید هر روز بهداشت خاک گربه را بررسی کنید، زیرا آنان بسیار مستعد ابتلا به بیماری های دستگاه تناسلی می باشند، به همین خاطر به محض مشاهده هر گونه رفتار غیرعادی و یا جدیدِ مرتبط با دستگاه تناسلی و یا عادات اداری متفاوت (مانند تکرر ادرار) به دامپزشک مراجعه کنید، فراموش نکنید که خاک گربه باید هر هفته تعویض شود و با خاک مخصوص جایگزین شود.

مراقبت از پنجه های گربه پرشین

ناخن های گربه‌ی شما هر دو هفته یکبار باید کوتاه بشه، که برای راحت بودن خودتون و گربه‌اتون خوبه که این عادت رو به همراه تمیز شدن گوش‌ و چشم‌هاش از بچگی درش ایجاد کنید.

مراقبت از چشم‌های گربه پرشین

چشم‌ گربه‌ها اشک آوری دارد ولی میزان این اشک‌آوری توی گربه‌های مختلف و با توجه به فصل، متفاوت است. چشم پرشین ‌کت‌ها اشک‌آوری زیادی دارد. لازم است که چشم‌های گربه هر روز با دستمال نرم مرطوب شده تمیز شود چون اگه به مدت طولانی روی صورتش باقی بماند تمیز شدن آن خیلی سخت می‌اشد و گاهی دائمی باقی می‌ماند.

مراقبت از گوش‌های گربه پرشین

گوش گربه‌ها کم و بیش جرم تولید می‌کند، برای جلوگیری از به وجود اومدن عفونت  گربه‌خودرا به پروسه‌ی تمیز شدن گوش عادت دهید، هفته ای یکبار این کار را  تکرار کنید.

رفتار گربه پرشین با کودکان و سایر حیوانات خانگی

گربه های پرشین برای خانه‌ای که پر از کودک و سگ است، انتخاب مناسبی نمی باشد. البته پرشین ها مشکلی با کودک آرامی که به او توجه می‌کند یا سگی که او را دنبال نمی‌کند می‌تواند رابطۀ خوبی برقرار کند. در غیر این صورت،عصبانی خواهد شد.

 

 انواع بیماری های گربه نژاد پرشین

در هر صورت گربه شما در معرض مشکلات سلامتی و انواع بیماری‌ها قرار خواهد گرفت که ممکن است برخی از آن‌ها ژنتیکی باشد. هرچند گربه های پرشین بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند، اما در  معرض برخی ازبیماری‌ها قرار دارند که مهم‌ترین این بیماری‌ها با ساختار صورت آن‌ها مرتبط است.

 

قیمت گربه پرشین عروسکی

شاید شما هم به دنبال خرید و فروش گربه پرشین عروسکی باشید! به این منظور باید از اخرین و ارزان ترین قیمت بچه گربه گربه پرشین عروسکی اطلاع داشته باشید. این اطلاعات را می توانید از آرشاپت دریافت کنید. بد نیست تا کمی با گربه پرشین عروسکی و خصوصیاتش اشنا شوید. گربه پرشین عروسکی بسیار بامزه و ملوس است. رفتار و حرکات گربه پرشین می تواند شما را سرگرم کند و تجربه ای هیجان انگیز و دل نشین برایتان رقم بزند. جالب است بدانید که گربه پرشین کلاسیک نژادهای مختلفی دارد که در خصوصیات رفتاری و ظاهری با هم متفاوت هستند.

اگر می خواهید از ارزان ترین قیمت گربه پرشین عروسکی مطلع شوید و برای خرید و فروش گربه پرشین عروسکی اقدام کنید شاید بد نباشد که کمی با انواع نژادهای گربه های پرشین اشنا شوید. می توانید با کلیک بر روی لینکهای زیر در مورد نژادهای مختلف گربه پرشین اطلاعات به دست بیاورید.

 

فروش انواع گربه پرشین سوپر فلت

فروش گربه پرشین سفید چشم آبی

فروش گربه پرشین بلو

فروش انواع گربه پرشین

خرید و فروش گربه پرشین عروسکی

اگر می خواهید در مورد خرید و فروش گربه پرشین عروسکی  اطلاعاتی به دست بیاورید، می توانید با آرشاپت شاپ تماس بگیرید.  کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

تهران ، دارآباد ، خیابان پور ابتهاج ، نبش خیابان محبی ، پلاک 63

  • 09121854807
  • 09112908187
  • 09122331385

تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

خرید سگ آپارتمانی ارزان

قیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگی

فروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانی

فروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکی

فروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزان

فروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزان

نگهداری گربه پرشین

قیمت گربه پرشین فلت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *