وبلاگ آرشاپت

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان براساس  نژاد پامر  باهم دیگر متفاوت است فاکتورهای مهمی را که در قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان و قیمت توله پامر تاثیر گذار هستند را مد نظر داشته باشیم .در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین پارامترهای افزایش یا کاهش قیمت پامر شکل ظاهری و ابعاد این سگ هاست .

 

 

 

هر چقد سگ کوچکت ر باشد و ظاهری توپولتر داشته باشد قیمت بالاتری دارد . در این بین پارامترهای دیگری مانند نژاد , شناسنامه , سلامت , کشور محل تولد و… هم از دیگر آیتم هایی هستند که میتوانند در قیمت فروش پامرانین ها تاثیر گذار باشند.

  قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان هم نسبت به سگ های  دیگر قیمت بالاتری دارند و به احاظ اینکه یک توله پامر سالم و از نژاد خوب را میتوان با خصوصیات اخلاقی مورد نظر و دلخواه بار آورد خرید توله پامر با قیمتی بالاتر از سگ بالغ میتواند توجیه کننده قیمت توله پامر بالاتر نسبت به انواع بالغ تر باشد.

سگ پامرانین

پامرانین یکی از شگفت انگیز ترین پوشش های مو را در تاریخ سگ ها دارد. پوشش دولایه آن ها، که نیاز به حفاظت منظم دارد، می تواند در ۱۸ رنگ مختلف باشد. سفید، سیاه، قهوه ای، قرمز، نارنجی، کرم، آبی، سیاه و سفیدو قهوه ای مایل به زرد فقط تعداد کمی از تنوع رنگ در سگ پامرانین است که می تواند در سال های ابتدایی زندگیش داشته باشد.

هرچند پوشش سگ پامرانین کمی جادویی است. آن ها می توانند در طول زمان تغییر کنند. ممکن است شما روزی با یک سگ پامرانین قهوه ای با لکه های قهوه ای مایل به زرد به خانه بیایید که آن ها در طول زمان به یک رنگ روشن تر زیبا تغییر پیدا کنند.

 

 

نکات در مورد قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان

-دما و رطوبت بالا ممکنه باعث گرمازدگی واحتمالا تشنج گرمایی بشه. وقتی سگتون بیرون خونه ست، حواستون بهش باشه و اگه علائم گرمازدگی دیدین ، سریع ببریدش داخل چون قطعا  این سگ ها ، سگ خونگی هستن و نباید بیرون نگهشون داشت. یکی از مواردی است که می توانی در قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان تاثیر بگذارد.

با اینکه این سگ ها با بچه ها خوب رفتار می کنن، به خاطر اندازه ی خیلی کوچیکشون نباید اونا رو کنار بچه های خیلی کوچیک یا خیلی پر انرژی گذاشت. هیچ وقت بچه و پامرانین رو در کنار هم بدون مراقب رها نکنین.

 

یه دلیل دیگه برای اینکه نباید سگ تون رو بدون مراقب بیرون رها  کنید اینه که به خاطر اینکه پامرانین ها کوچیک و خوشگلن، به همین دلیل پیدا کردن قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان  خیلی مشکل است بنابراین هدف خوبی برای سگ دزدها هستن.

برخلاف سایز کوچیکشون، خودشون فکر می کنن که بزرگن و رفتار سگ های بزرگ رو دارند. این مورد ممکنه باعث دردسر بشه در صورتیکه فکر کنن که یه سگ بزرگ تر وارد قلمروشون شده و دنبالش کنن یا از ارتفاع زیاد بپرند.

 

 

 

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان  وخلق وخو

پامرانین شخصیتی برون گرا و شاداب دارد و سگی باهوش است. عاشق آدمای جدید و معاشرت با حیوونای دیگه ست با اینکه گاهی فکر می کنه بزرگتر از چیزیه که هست.

پامرانین ، سگی هشیاری است که برای هر چیز غیر معمولی ، پارس می کند و می تواند نگهبان خوبی  باشد.

باید به این سگ ها یاد بدهید  که به دستور شما ، ساکت بشه وگرنه کل روز سر و صدا می کند.

خلق و خوی این سگ ها تحت تاثیر خیلی چیزا قرار میگیرد ؛مثل خصوصیات وراثتی، آموزش و اجتماعی شدنشون.

توله هایی که خلق و خوی خوبی دارن، کنجکاور و بازیگوش هستند .سگی رو انتخاب کنین که تقریبا یه چیزایی رو بلد باشه مثلا راحت روی پاتون بشینه نه اونی که یه گوشه ای خودشو قایم می کنه یا جفتشو(سگ ماده) گاز میگیره. صرفا به دنبال قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان نباشید.

 

 

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان

در میان افرادی که به دنبال سگ های آپارتمانی و عروسکی هستند، عده ای سگ های پامرانین عروسکی را انتخاب می کنند. نژادی از سگ های آپارتمانی که به خاطر چهره عروسکی و مینیاتوری که دارند افراد زیادی طرفدارشان هستند.

پامرانین یک سگ کوچک و پشمالو و بسیار زیباست. گوش های کوچکی دارد که شبیه گوش های خرس است. جالب است بدانید که سگ پامرانین ترکیبی از دو نژاد ایسلند و لامپلند هستند. سگ های پامرانین معمولا مطیع و سرزنده هستند و در زمره مهم ترین سگ های دست آموز قرار می گیرند. به همین دلیل یافتن قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان بسیار دشوار است.

 

 

سگ پامرانین چشم های براق و با اندازه متوسط دارد که یا مشکی رنگ است و یا رنگ های کمیاب دارد. سگ پامرانین اندازه اش متوسط،گردنش کوتاه و بسیار پر پشم و پر مو است. اگر به دم این سگ توجه کرده باشید دُمَش هم پر مو است.

در مورد رنگ سگ های پامرانین هم باید بدانید که به رنگ های قرمز، نارنجی، کرم، مشکی، قهوه ای، خاکستری و ترکیبی از رنگ های مختلف هستند که پیدا کردن قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان  را کمی مشکل می کند

 

 

 

این روز ها افراد بسیاری علاقه دارند تا یک حیوان خانگی داشته باشند؛ یک سگ آپارتمانی و عروسکی و یا یک گربه نژاددار پرشین و طوطی ممکن است انتخاب هر یک از این افراد باشد. اما انتخاب کردن یک پت شاپ مطمئن همیشه کار سختی بوده است. اما این بار می توانید به آرشا پت اطمینان کنید؛ مرکزی مطعمن برای خرید و فروش انواع حیوان خانگی که نیاز شما را در این زمینه برطرف می کند. انواع حیوان خانگی با قیمت مناسب و مدارک کامل ، لوازم مربوط به انواع حیوان خانگی ، آرایش و پیرایش حیوان خانگی و … از خدمات متنوع پت شاپ آرشا است.

 

خرید و فروش انواع سگ پامرانین عروسکی ارزان

اگر می خواهید یک سگ پامرانین عروسکی با قیمت ارزان می خواهید آرشا پت شاپ بهترین انتخاب برای شماست. کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

 

بسنو

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *