وبلاگ آرشاپت

قیمت سگ پاگ

قیمت سگ پاگ

قیمت سگ پاگ نسبت به دیگر سگ ها در دنیا ارزان تر می باشد ولی در ایران به دلیل اینکه این نژاد سگ فقط توسط تعداد اندکی از افراد وارد و پرورش داده می شود، می تواند تاحدودی گران باشد.  رنگبندی این نژاد نسبت به دیگر نژاد های سگ خانگی و نگهبان کمتر است. این سگ در رنگ های مشکی ، نقره ای، حنایی روشن و نارنجی مایل به زرد (کرمی) وجود دارند. که برحسب رنگ قیمت سگ پاگ نیز متفاوت خواهد بود. 

خلق وخو و قیمت سگ پاگ

خلق و خوی سگ پاگ ،پاگ‌ها برخلاف بقیه سگ‌های دسته اسباب بازی، اجتماعی و پر جنب و جوش نیستند. آن‌ها کمی جدی تر هستند اما در عین حال که صورت خشک و اخمویی دارند، بسیار با مزه هستند. شعار پرورش این سگ‌ها “multum in parvo” است، به این معنی که می‌توان تعدادی زیادی از آن‌ها را کنار هم در جای کمی پرورش داد. پاگ‌ها می‌توانند لجوج و خودسر باشند اما معمولاً برای خواسته‌های خود لجاجت نکرده و خواهش می‌کنند.
پاگ‌ها سگ‌های نسبتاً آرامی هستند و معمولاً به جست و خیز کردن و پارس کردن علاقه‌ای نشان نمی‌دهند. پاگ‌ها با سگ‌های دیگر به راحتی دوست می‌شوند و به اندازه کافی محکم هستند که بتوانند کودکان را همراهی کنند. آن‌ها از بودن در جمع لذت می‌برند و می‌توانند بسیار مهربان و خون گرم باشند. آن‌ها سگ‌های خوبی برای همراهی و همنشینی هستند.
خلق‭ ‬خوی‭ ‬آنها‭ ‬متاثر‭ ‬از‭ ‬سه‭ ‬فاکتور‭ ‬ارثی،‭ ‬آموزشی‭ ‬و‭ ‬اجتماعی‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬مانند‭ ‬سایر‭ ‬سگ‌ها‭ ‬نیازمند‌اند‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬سنین‭ ‬پائین‭ ‬اجتماعی‭ ‬و‭ ‬با‭ ‬افراد،‭ ‬نشانه‌ها،‭ ‬صداها‭ ‬و‭ ‬تجربه‌های‭ ‬بسیار‭ ‬مواجه‭ ‬شوند‭. ‬

نگهداری و قیمت سگ پاگ

روش زندگی و نگهداری سگ پاگ نگهداری از سگ پاگ بسیار آسان و راحت است. پاگ‌ها تمایل زیادی به خوردن و چاقی شدید دارند پس باید رژیم غذایی مناسب و ورزش کافی را داشته باشند.
پوزه کوتاه آن‌ها در آب و هوای گرم و مرطوب به خوبی عمل نمی‌کند و باید مراقب بالا نرفتن دمای بدن آن‌ها باشید. پاگ‌ها تمایل بسیار زیادی به خر و پف کردن دارند و این هم به دلیل داشتن همان پوزه کوتاه است. چشم‌های درشت و برجسته آن‌ها به راحتی زخمی می‌شوند.
قیمت سگ پاگ
همچنین باید مراقب چشم‌های آن‌ها باشید تا همیشه مرطوب بمانند. پاگ‌ها درشت هیکل و قوی هستند و حدوداً ۱۴ تا ۱۵ سال می‌توانند زندگی کنند.آراستن و تمیز کردن موهای این سگ‌ها برای ریختن موهای اضافه و حفظ چین و چروک صورت آن‌ها بسیار مهم است. معمولاً نیاز دارند هر روز موهای بدنشان را شانه بزنید و با دستمال مرطوب لا به لای چین و چروک‌های صورتشان را تمیز کنید. پس قیمت سگ پاگ به این نکات بیشتر توجه کنید.

چند نکتۀ مهم دربارۀ نژاد پاگ

  • پاگ‌ها یک‌دنده‌اند و گاهی خیلی خرابکار. برای تربیت آن‌ها خوب است که از پارک استفاده کنید.
  • سگ‌های نژاد پاگ نمی‌توانند در هوای خیلی گرم و مرطوب به‌راحتی نفس بکشند. هوا وقتی از پوزه و مجرای تنفسی سگ می‌گذرد، تا به ریه‌ها برسد، خنک می‌شود، ولی پوزۀ پاگ کوتاه است و خنک‌سازی هوا انجام نمی‌شود. وقتی پاگ خود را بیرون می‌برید، به نفس کشیدنش دقت کنید که به نفس‌نفس زدن نیافتد. پاگ‌ها واقعا سگ‌های درونِ خانه‌اند و نباید بیرون از خانه نگهداری شوند.
  • علی‌رغم موهای کوتاهشان، ریزش موی زیادی دارند.
  • پاگ‌ها، دائم، خس‌خس و خِرخِر و خُرخُر می‌کنند.
  • پاگ‌ها چشم‌های برجسته‌ای دارند، برای همین مستعد بیماری‌های چشمی‌اند.
  • سگ‌های نژاد پاگ عاشق غذا خوردن‌اند. هرچه‌قدر بتوانند می‌خورند. از آنجایی که خیلی زود وزنشان زیاد می‌شود، اگر مراقب اندازۀ غذای
  • آن‌ها نباشید، به چاقی بیش از حد مبتلا می‌شود که برای سلامتی‌شان ضرر دارد.
 
قیمت سگ پاگ 

تغذیۀ و قیمت سگ پاگ

اولین‭ ‬چیزی‭ ‬که‭ ‬یک‭ ‬پاگ‭ ‬می‌خواهد‭ ‬توجه‭ ‬شما‭ ‬و‭ ‬سپس‭ ‬‭ ‬غذاست‭. ‬پاگ‌ها‭ ‬آفریده‭ ‬شده‌اند‭ ‬که‭ ‬بخورند‭ ‬و‭ ‬اگر‭ ‬فرصتی‭ ‬پیدا‭ ‬کنند‭ ‬به‭ ‬راحتی‭ ‬پرخوری‭ ‬می‌کنند‭ ‬این‭ ‬اخلاق‭ ‬در‭ ‬کنار‭ ‬جثه‭ ‬کوچکشان،‭ ‬آنها‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬لیست‭ ‬سگ‌های‭ ‬مستعد‭ ‬چاقی‭ ‬قرار‭ ‬می‌دهد‭ ‬پس‭ ‬توجه‭ ‬کنید‭ ‬که‭ ‬غذای‭ ‬مناسبی‭ ‬را‭ ‬برای‭ ‬توله‌ها‭ ‬و‭ ‬والدین‭ ‬آنها‭ ‬تهیه‭ ‬کنید‭. ‬ 
روزانه حدود نصف یا یک پیمانه غذای خشک. بهتر است غذا را تقسیم کنید و در دو وعده به او بدهید.اولین عشق سگ‌های پاگ صاحبانشان هستند، اما دومین عشق آن‌ها غذاست. آن‌ها دوست دارند همیشه در حال خوردن باشند.این علاقه به غذا، در کنار جثۀ کوچکشان، آن‌ها را در معرض چاقی‌ مفرط قرار می‌دهد. نباید در غذا دادن به او زیاده‌روی کنید. بهترین شکل تغذیه برای نژاد پاگ این است: خوراکی کمتر و تشویق به فعالیت و ورزش بیشتر.اینکه سگ بزرگسال شما چه قدر غذا بخورد، بستگی به اندازه، سن، متابولیسم و مقدار فعالیتش دارد. سگ‌ها منحصر به فردند و هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. همه‌شان به یک مقدار غذا نیاز ندارند. فقط می‌شود گفت سگ‌هایی که فعالیت بیشتری دارند، بیشتر غذا می‌خورند. کیفیت غذایی هم که به سگتان می‌دهید مهم است و در مقدار آن تاثیر می‌گذارد. به هر حال غذا دادن بیش از حد به سگتان، او را چاق می‌کند. و همین موضوع بر قیمت سگ پاگ تاثیر گذار است.
 قیمت سگ پاگ 

آموزش وقیمت سگ پاگ

پاگ ها به عنوان یک همدم برای لذت بردن صاحبانشان هستند، آنها دارای خلق و خوی پایدار و ثابت و جذابیت زیاد هستند. پاگ ها به مردم توصیه می شوند زیرا آنها معمولا به راحتی آموزش می بینند.باید توجه داشت که احساسات آنها به راحتی صدمه دیده و روش های سخت تدریس هرگز نباید برای آنها استفاده شود. یک پاگ می خواهد همواره با خانواده اش باشد و اگر برای مدت زمان طولانی تنها بماند افسرده می شود.کلاسهای اجتماعی شدن و کلاسهای  اموزش توله سگ برای آنها توصیه می شود.این‭ ‬نژاد‭ ‬با‭ ‬صدای‭ ‬بلند‭ ‬نفس‭ ‬و‭ ‬خرناس‭ ‬می‌کشد‭ ‬و‭ ‬اگر‭ ‬به‭ ‬خوبی‭ ‬تعلیم‭ ‬نبیند‭ ‬با‭ ‬سروصدای‭ ‬فراوانش‭ ‬شما‭ ‬را‭ ‬عصبی‭ ‬می‌کند‭.قبل از خرید  در مورد قیمت سگ پاگ پرس وجو کنید زیرا قیمت های متفاوتی برای این سگ وجود دارد

نیاز به فعالیت روزانه سگ پاگ

پاگ سگ هایی قوی با پاهای کوتاه کوتاه و راست و عضلانی هستند . آنها باید در روز حتما پیاده روی روزانه خود را داشته باشند . آنها از بازی های پر انرژی لذت می برند و اگر ورزش را منظم انجام دهند، در سلامت بهتر نگهداری می شوند. اما مراقب باشید که آن را بیش از حد خسته نکنید، به خصوص اگر می بینید که شروع به خس خس می کنند.  

مشکلات و سلامتی نژاد سگ پاگ

پاگ ها عموما سگهای سالمی هستند؛ اما مثل تمام نژادها آنها هم مستعد ابتلا به برخی از بیماریها هستند. ممکن است که همه پاگ ها همه این بیماریها را نگیرند اما اگر شما از این نژاد مراقبت میکنید مهم است که نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. اگر شما یک توله پاگ خریدید پرورش دهنده ای را پیدا کنید که گواهی عدم سوء پیشینه سلامت برای هردو پدر و مادر توله سگ را به شما نشان دهد. گواهی عدم سوء پیشینه سلامت ثابت میکند که یک سگ برای یک بیماری خاص آزمایش شده است.

سخن اخر

سگ پاگ خودش را خیلی خوب با زندگی شهری و آپارتمانی وفق داده است و با سبک زندگی شهری سازگاری خیلی خوبی دارد.پاگ ها عاشق این هستند که اطرافشان پر از آدم باشد و از تنها ماندن داخل خانه لذت نمی برند. خرید توله سگ نژاد پاگ پاگ هاسگها  اجتماعی هستند و نیاز دارند در کنار صاحبشان یا آدم های دیگه باشند.اگر یک پاگ رو برای مدت طولانی تنها بگذارید، اصلا از این وضعیت راضی نخواهد بود.خرید توله سگ نژاد پاگو ممکن است دچار اختلالات رفتاری سگ ها مانند تخریب وسایل منزل بشود یا به اضطراب جدایی مبتلا شود.سگ پاگ غریزه شکار بالایی ندارد و با حیوانات دیگر هم به خوبی کنار خواهد آمد.

فروش ویژه توله های پاگ

دو ماهه وسه ماهه بهترین و اصیل ترین نژاد هارا از ما بخواهید برای دریافت عکس و فیلم توله ها تماس بگیرین منتظر حضور گرم شما مشتریان عزیز هستیمراه های ارتباط برای مشاوره با ما تماس بگیریداجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶ 0912-1854807 – نوری 09362796923 – نوری 021-22280185 – نوری تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COMمطالب مرتبطخرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانیخرید و فروش سگ های گارد و نگهبانفروش انواع گربه های نژاددارقیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانینخرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزانخرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزانقیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمتخرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورکخرید سگ آپارتمانی ارزانقیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگیفروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانیفروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکیفروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزانفروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزانقیمت بچه گربه پرشین | خرید و فروش گربه پرشین

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “قیمت سگ پاگ

  1. سجاد اقایی گفت:

    سلام من یک توله یک پاگ با اصالت و شجره نامه ثاشته باشه می خوام خیلیم خوشگل باشه ممنون میدم خیلیا تعریفه گروهتونو میکنن ببینیم شانسه ما چکار میکنین کمکم میکنید یا خایینکرده نه از سر وا میکنین نه به امید خدا تو این معاملم مثل همه معامله ها پیروزو سربلد میایین بیرون تا بعد بدرود

    1. پیگو گفت:

      من یک سگ پاگ 4 ماهه اصیل دارم خیلی سالمو شیرینه متاسفانه بخاطر شرایطی که دارم نمیتونم نگهش دارم

      1. محسن گفت:

        چند میفروشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *