وبلاگ آرشاپت

قیمت سگ پیت بول

قیمت سگ پیت بول

قیمت سگ پیت بول :  پیت بول نام نژادی از سگ است پیشتر نژادهای پیت بول تریر آمریکایی، استفوردشایر تریر آمریکایی، بولی آمریکایی یا امریکن بولی و استفوردشایر بول تریر هم به عنوان پیت بول دانسته می‌شدند.قیمت سگ پیت بول  البته گاهی بولداگ آمریکایی هم در این رده جای می‌گرفت. بیشتر این نژادها در اصل سگ‌های مبارزه اند که از جفت‌گیری‌های ضربدری میان تریر و سگ‌های مخصوص گاوهای وحشی بوجود آمده‌اند. پس از ممنوع شدن استفاده از سگ در ورزش‌های خونین، از این سگ‌ها به عنوان سگ نگهبان برای دامها (خوک و گاو) و سگ شکاری استفاده شد و آنها مانند عضوی از خانواده شدند.با اینکه نبرد خونین سگ‌ها در آمریکا ممنوع شده اما همچنان به صورت زیرزمینی ادامه دارد و پیت بول‌ها بهترین گزینه برای این کاربردند.قیمت سگ پیت بول متفاوت است.  

 

خلق وخو و قیمت سگ پیت بول

سگ پیت بول دارای چشمهای مصمم ، مستدل و عکس العمل های غیر قابل پیش بینی است. در گذشته به سگ آدمخوار ملقب بود ، دارای طبیعت و خوی پرخاشگر ، مهاجم و سلطه جو است و تنها برای صاحب خود همراه و دوست خوبی می باشد.

پیت بول سگی است جذاب ، بسیار باوفا و پر محبت نسبت به اعضای خانواده صاحبش. حیوانی مطیع و مشتاق برای خشنود نمودن صاحبش ، فوق العاده شجاع و باهوش و ایده آل باری نگهبانی همراه با نیرو و قدرت خاص. مدافع بسیار خوبی نسبت به صاحب و اعضای خانواده وی می باشد تا جایی که حتی برای دفاع از قلمرو وی تا پای جان می جنگد.

در گذشته بدلیل قدرت و مهارت زیادش در جنگیدن با سایر سگها و دریدن گلوی آنها شهرت زیادی در میان مردم داشت. به هرحال اگر پیت بول را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب می کنید بهتر است تا از سنین تولگی وی را اجتماعی کرده و تحت آموزشهای لازم قرار دهید.و درمورد قیمت سگ پیت بول قبل از خرید آگاهی کسب کنید.

قیمت سگ پیت بول

رنگ پوست و قیمت سگ پیت بول

موی کوتاه این نژاد براق هست و رنگ های مختلفی داره، قرمز، آبی، خاکستری، قهوه ای، سفید، سیاه یا خالدار. اونها زیاد نیازی به برس کشیدن روزانه ندارن و برای تمیز کردن پوستشون حمام دوره ای کافیه. برس کشیدن با یک برس سفت و تمیز کردن با پارچه باعث می شود که براق بودن پوست‌شون حفظ  شود .حداقل دو یا سه بار در هفته دندون هاشو مسواک کنید تا باقی مونده‌ی غذا و باکتری که بین دندون هاش مانده تمیز شود. البته مسواک روزانه بهتره اگر میخواید که بوی بد دهان یا مشکلات گوارشی پیدا نکند. اگر ناخن های سگ شما بطور طبیعی کوتاه نمی شود، دو یا سه بار در ماه کوتاهشون کنید. اگر صدای ناخن هاش رو روی زمین میشنوید، یعنی وقت کوتاه شدنشونه. داخل ناخن های پای سگ رگ های خونی هست که اگر زیاد کوتاه بشن باعث خونریزی میشود و دفعه‌ی بعدی که ناخنگیر رو ببینه باشما همکاری نمی کند.پس اگر در ناخن گرفتن تجربه ندارید، از یک دامپزشک یا آرایشگر بخواین که کمکتون کنه. گوش های سگتون رو هر هفته چک کنید، اگر قرمز شده بودن یا بوی بدی میداد نشان دهنده‌ی عفونت هست. وقتی گوش سگتون رو چک میکنید، اونها رو با یک پارچه‌ی مرطوب گلوله شده و با گوش پاک کن به آرومی پاک کنید تا از عفونت جلوگیری کنید. 

نکاتی در مورد سگ پیت بول

  •  سگ پیت بول  برای افرادی که برای این سگ ها وقت ندارند یا به اون ها توجهی نمی کنند مناسب نیست.
  • اونها باید در جوانی آموزش داده شده و اجتماعی بشن تا به تمایلات نژادی خود به لجاجت و ریاست غلبه کنند. در غیر این صورت به خاطر قدرت زیادی که دارند غیر قابل کنترل خواهند شد.
  • تریر پیتبول آمریکایی شما باید با قلاده به اماکن عمومی برده بشه که با سگ های دیگه درگیر نشه. نباید اونها رو در پارک ها رها کنید. اگر با سگی درگیر بشن کوتاه نمیان و تا آخر مبارزه میکند.
  • پیتبول های آمریکایی که از زمان تولگی اجتماعی نشدن، نسبت به سگ های دیگه خشن می شوند.
  • قوانین مربوط به نژادهای خاص شامل این نوع سگ ها هم میشه. اگر با سگ خود به جایی سفر میکنید که در محدوده‌ی این قانونه مراقب همسایه ها و قوانین باشید.
  • تریر پیتبول نیاز شدیدی به جویدن داره و فک پر قدرت اونها کار اسباب بازی های بی کیفیت و شل و ول رو میسازه! برای سگ خود اسباب بازی هایی بگیرید که محکم و با دوام باشن و قابلیت جویده شدن و قورت داده شدن نداشته باشند
   قیمت سگ پیت بول  
  • تریر پیتبول های آمریکایی برای افرادی مناسب هستن که مدام باهاشون بازی کنن، به اونها آموزش بدن و برنامه ریزی دقیق و مداوم برای اونها داشته باشن.

مشکلات بهداشتی و قیمت سگ پیت بول

این نژاد به طور کلی سالم است، به ویژه هنگامی که از رژیم غذایی سالم استفاده می کند.  اما در عین حال بعضی از مشکلات سلامتی متاسفانه اتفاق می افتد. این نژاد دارای آستانه تحمل بالایی برای درد است و ممکن است هنگامی که دچار بیماری می شود در حالت سکوت رنج ببرد. سگ شما ممکن است برخی از مسائل مربوط به سلامتی را داشته باشد که باید با آن سریع برخورد شود. بس قبل از خرید و قیمت سگ پیت بول از سلامت سگ خود آگاهی کسب کنید. 

آراستگی وقیمت سگ پیت بول

-پیت بول ها نیاز به آراستگی زیادی ندارند،آنها فقط نیاز به حمام گاه به گاه دارند و هر هفته باید دندان هایشان مسواک زده شود.-پوست و موی او گاه به گاه با پارچه ی مرطوب پاک شود، این کار کمک می کند که پوست او براق و سالم نگه داشته شود.– نظافت گوش ها باید بصورت منظم بررسی شود برای جلوگیری از تجمع موم، تحریک یا عفونت احتمالیآنها را با یک توپ پنبه و پاک کننده تایید شده دامپزشک پاک کنید؛ هرگز سواب پنبه را در کانال گوش سگ نبرید.-دندان ها باید به صورت هفتگی به منظور جلوگیری از ایجاد دندان های تارتار، ارتقاء سلامت لثه ها و جلوگیری از تنفس بد بو مسواک زده شوند. در خفا انجام شود.  بهتر است قبل از خرید این سگ اطلاعات لازو را در مورد این سگ کسب کنید واز قیمت سگ پیت بول آگاهی داشته باشید. 

موادری که در خصوص سگ پیت بول باید بدانید

آمریکایی پیت بول یک انتخاب خوب برای کسانی است که توجه کم به سگ خود می کنند.آنها باید آموزش دیده و اجتماعی شوند در سنین تولگی . زیرا فوق العاده سرسخت هستند.پیت بول تریر آمریکایی خود را، باید همراه با قلاده به مکان های عمومی ببرید، برای جلوگیری از پرخاشگری نسبت به سگ های دیگر .سگ امریکن پیت بول تریر نیاز به جویدن دارد. بدلیل داشتن آرواره هایی قوی، اسباب بازی های شل و ول را زود خراب میکند. بهتر است برایش اسباب بازی مقاوم بخرید.بیشتر این نژادها در اصل سگ‌های مبارزه انداز این سگ‌ها به عنوان سگ نگهبان برای دامها (خوک و گاو) و سگ شکاری استفاده شد و آنها مانند عضوی از خانواده شدند.  

تغذیه سگ پیت بول

روزانه 1.5 تا 2.5 پیمانه غذای خشک با کیفیت در دو مرحله به آمریکن پیت بول تریر داده شود.

توجه: غذای سگ به فعالیت بدنی، سن، سایز و سوخت ساز بدن آنها بستگی دارد.

 می توانید با استفاده از دست خود وزن سگ را کنترل کنید. روش استفاده از دست به گونه ای است که شصت در امتداد ستون فقرات قرار می دهیم و به سمت پایین فشار می آوریم اگر بدون فشار زیاد و زحمتی دنده ها را لمس کردیم به این معناست که سگ اضافه وزن ندارد در غیر این صورت سگ چاق است.

سازگاری با کودکان

آمریکن پیت بول تریر همبازی خوبی برای کودکان هستند اما باید هنگام بازی تحت نظر باشند. نسبت به سگ های دیگر حالت تهاجمی دارند اما اگر از تولگی آموزش اجتماعی شدن ببیند سازگار می شوند. 

راه های ارتباط

برای مشاوره با ما تماس بگیریداجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶ 0912-1854807 – نوری 09362796923 – نوری 021-22280185 – نوری تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COMمطالب مرتبطخرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانیخرید و فروش سگ های گارد و نگهبانفروش انواع گربه های نژاددارقیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانینخرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزانخرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزانقیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمتخرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورکخرید سگ آپارتمانی ارزانقیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگیفروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانیفروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکیفروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزانفروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزانقیمت بچه گربه پرشین | خرید و فروش گربه پرشین 

نوشته های مشابه

7 دیدگاه در “قیمت سگ پیت بول

  1. Alireza گفت:

    وای عالیه این نژاد

  2. Nana گفت:

    خیلی زیباست

  3. Arad گفت:

    عالی هستش برای نگهبانی

  4. Sadre گفت:

    توپه توپه برای نگهبانی
    منم یکی دارم

  5. Foad گفت:

    یگ زشتی هستش

  6. Monire گفت:

    اه اه چقدر زشته

    1. Amir گفت:

      هر کسی سلیقه ای داره پس گو نخور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *