وبلاگ آرشاپت

قیمت ژرمن شپرد

سگ ژرمن شپرد

قیمت ژرمن شپرد :سگ ژرمن شپرد یکی از  بهترین نژاد ها برای نگهبانی و گارد هستند وبه همین دلیل قیمت ژرمن شپرد تا حد یالا است البته این نوع سگ به دلیل ویژگی نگهبانی از محبوبیت زیادی برخور هستند.

اماهمان گونه که گفته شد قیمت ژرمن شپرد بالا است و به دلیل  گران بودن، مردم به سگ های میکس ژرمن شپرد روی می آورند البته شما هرگز  نمی توانید  یک ژرمن شپرد اصیل را با یک میکس ژرمن شپرد مقایسه کنید با وجود اینکه میکس ژرمن شپرد نیز سگ های خوبی برای نگهبانی هستند.

 

سگ ژرمن شپرد

 

یکی از نکاتی که شما بیشتر از قیمت سگ ژرمن شپرد باید در هنگام خرید  توجه کنید  اصالت این سگ است زیرا بیشتر مردم عدم توانایی در تشخیص اصالت سگ ژرمن شپرد دارند  ودر  بعضی مواقع این عدم شناخت موجب می شود حتی یک سگ ولگرد را به جای ژرمن شپرد اصل به شما بفروشند.

 بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه تشخیص این نژاد ندارید بهتر است از خرید آن خوداری کنید یا از یک متخصص برای خرید کمک بگیرید. قیمت سگ ژرمن شپرد اصیل بالای چند میلیون است و بعضی ژرمن های بی نقص تا 12 میلیون و قیمت  ژرمن شپرد آموزش دیده تا 25 میلیون یا بیشتر نیز می رسند.

 

ویژگی‌های ظاهری سگ ژرمن شپرد

ژرمن شپردها به دو نوع ژرمن کار و شولاین تقسیم  می شوند.از لحاظ رنگ و ظاهر  سگ‌های ژرمن شپرد تا چند سال پیش به رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای وجود داشته اند اما امروزه نژاد رنگ سفید هم وجود دارد.از ویژگی های این سگ ها این است که این سگ‌ها چشم‌های خیلی تیزبین  دارند که دید خوبی  در شب و تاریکی دارند.

 

نگهداری و قیمت ژرمن شپرد

در برخی از سگ های ژرمن شپرد مشکلات لگن و آرنج  مشاهده شده است. بنابراین قبل خرید وقیمت سگ ژرمن شپرد  از سلامت والدین نسبت به این بیماری اطمینان حاصل کنید . بیماریهای خونی ، مشکلات هضم غذا ، صرع ، اگزما و کوتاه ماندن اندام نیز در این حیوانات دیده شده است  .

 

سگ ژرمن شپرد برای زندگی در آپارتمان  سگ های مناسب است البته در صورتی که این سگ ها اجازه فعالیت بدنی روزانه داشته باشند. در داخل خانه آرام است اما یک حیاط بزرگ برای زندگیش مناسب خواهد بود .

 

این نوع نزاد به  فعالیت و جست و خیزعلاقه دارد. گاهی اوقات به تعلیم و آموزش علاقه مند است.سگ زرمن شپرد اگر به درستی مراقبت شود  طول عمری در حدود 13 سال دارد . ریزش مو در این نژاد خصوصاً در فصل ریزش مو زیاد می باشد . شانه کردن روزانه برای این سگها بهتر انجام شود. این سگها نیاز به استحمام زیادی ندارند زیرا در صورت شستشوی زیاد وخشک کردن آنها روغن طبیعی پوست آنها از بین می رود.

 

مهم‌ترین نکاتی که در مورد سگ ژرمن شپرد باید بدانید

 

-اگر مشغله کاری  زیادی دارید و یا معمولا مدت زیادی بیرون از خانه هستید، سگ ژرمن شپرد انتخاب مناسبی برای شما نیست. زیرا تنهایی این سگ ها را عصبانی و افسرده می‌کند.

-ژرمن شپرد ها سگ هایی  فعال و باهوشی هستند . ورزش‌های بدنی روزانه جزو اساسی‌ترین نیازهای این نژاد از سگ ها می‌باشند.

 

قیمت سگ ژرمن شپرد

 

ژرمن شپرد معمولا رفتار محبت آمیزی  نسبت به غریبه‌ها ندارند برای آنکه سگ شما اجتماعی شود و با غریبه‌ها بهتر کنار بیاید، لازم است اجازه دهید حضور در کنار آدم‌ها و مکان‌های مختلف را تجربه کنید.

 

-سگ نژاد ژرمن شپرد ریزش موی بسیار زیادی دارند. بنابر این ضروری است که هفته‌ای چند بار موهای بدنش را شانه بزنید.

– ژرمن شپردها همان گونه که در بالا اشاره شد به سگ های نگهبان معروف هستند اما بهتر است تنها به عنوان یک سگ نگهبان به آن نگاه نکنید؛ زیرا در این صورت ممکن است پرخاشگر و خشن بار بیاید. سگ های ژرمن دوست دارند همراه با خانواده به تفریح بروند و دشت وسیعی داشته باشند تا بتوانند آزادانه انرژی فراوان خود را در آن خالی کنند.

 

-اگر سلامت و اصالت این نژاد برای شما اهمیت دارد در خریدتان کاملا دقت کنید و به سراغ فروشنگان و پرورش‌دهندگان مطمئنی بروید. همچنین آزمایش‌ها و تست‌های سلامت، سابقه واکسیناسیون و پرونده پزشکی او را نیز با دقت بررسی کنید.

 

تغذیه و قیمت ژرمن شپرد

برای تغذیه سگ ژرمن شپرد  روزانه 3 الی 4 فنجان غذای خشک با کیفیت که می‌توانید آن را در دو وعده در اختیار سگ ژرمن خود قرار دهید. البته لازم به ذکر است که میزان غذای مورد نیاز سگ شما، به اندازه، سن، بدن، سوخت و ساز (متابولیسم) و میزان فعالیت آن بستگی دارد.

در سگ‌ها نیز باید به کیفیت و کمیت متفاوتی از غذا ها اهمیت دهید در واقع، سگی با سطح انرژی بالا، در مقایسه با یک سگ تنبل، به غذا و انرژی بیشتری نیاز دارد. همچنین کیفیت غذایی که شما برای هاسکی خود خریداری می‌کنید هم متفاوت است. هرچه غذای اولین نکته براى خرید یک توله ژرمن شپرد اصیل شناسایی و مراجعه به یک مرکز پرورش معتبر مى باشد. مرکزى که براى پرورش و فروش توله ژرمن شپرد از مولدین خوب و علم روز استفاده مى کند.

 

  در آخر باید گفت که سگ نژاد ژرمن شپرد وفادار، محافظ  و اشتیاق به یادگیری بالا دادد که برخاسته از آموزش ماهرانه او در دو زمینه فرمان پذیری و تسلط بر آن می باشد. قبل از خرید توله ژرمن اصیل به دقت درمورد این سگ تحقیق کنید واز پرورشگاه هاى معتبر و ثبت شده اى که داراى مولد هاى ژرمن شپرد اصیل هستند را شناخته و به آن مراجعه کنید. تا سگی سالم وبا انرژی تهیه کنید.

 

قیمت ژرمن شپرد

 

برخی از ویژگی های سگ ژرمن شپرد

ژرمن شپرد یا سگ چوپان آلمانی (به آلمانی: Deutscher Schäferhund) یکی از نژادهای سگ است. سگ چوپان آلمانی یکی از نژادهای اصیل آلمانی است که برای اولین بار در سال ۱۸۹۹ ثبت گردید. سگی باهوش، شجاع و مناسب برای کارهای مختلف از جمله گله داری، نگهبانی، راهنمای نابینایان، همراه خانواده، و جستجو و نجات است. قد استاندارد تا جدوگاه در نرها ۶۰ تا ۶۵ سانتی‌متر و در ماده‌ها ۵۵ تا ۶۰ سانتی‌متر است. طول عمر از ۹ تا ۱۳ سال است. اگر این سگ را مرتب به بیرون ببرید می‌توانید در آپارتمان از آن نگهداری کنید.

 

این نژاد را اکثر افراد به دلیل استفاده در فیلم‌هایی نظیر رکس می‌شناسند و همچنین این سگ حضور موثری در صحنه‌های امدادی دارد.

ژرمن شپرد در تمام ایام به دلیل رفتار و ساختار بدنی ممتازش در بین سایر نژادها مورد انتخاب قرار گرفته‌است و حتی ویژگی‌های دفاعی و تربیت‌های اختصاصی آن نیز به معرض قضاوت گذارده می‌شود. مهمترین ویژگی در این نژاد رفتارهای اشرافی، شهامت و توانایی آموختن رفتارها و فعالیت‌های اختصاصی است. اولین ویژگی یک جرمن شپرد خوب، قدرت، چالاکی، عضلات مناسب و هوشیاری است. رنگ در سگهای جرمن شپرد متفاوت است و تقریباً اکثر رنگها قابل قبول هستند. با این وجود رنگهای خیلی کم رنگ یا سفید یک دست قابل قبول نمی‌باشد.

 

رنگ و ظاهر در قیمت ژرمن شپرد

این نژاددر دو نوع ژرمن کار (work) و شو لاین (showline)وجود دارد؛ البته در سال‌های اخیر ژرمن King نیز به این دسته‌بندی اضافه شده‌است.

رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی؛ مشکی و در سال‌های اخیر رنگ سفید نیز برای این نژاد داده شده‌است.

خلق و خو اغلب به عنوان سگ کار از آن استفاده می‌شود. جرمن شپرد سگی باهوش، نترس، مشتاق، شجاع، شاداب و بیقرار برای آموختن است. به شجاعت و وفاداری شهرت دارد. سگی است جدی و به نظرمی رسد. استعداد بسیار خوبی در آموختن دارد.

 

آن‌ها خیلی دوست دارند که همیشه نزدیک اعضای خانواده باشند و بلعکس از غریبه‌ها دوری می‌جویند. جرمن شپرد سگ اجتماع دوستی است و نباید او را برای مدت طولانی تنها گذاشت.

 

تنها زمانی پارس می‌کند که لازم باشد. شمه قوی در محافظت و نگهبانی دارد و بهتر است که از سنین پایین به آن آموزشهای اختصاصی داده شود. با حیوانات دیگر کنار می‌آید و با کودکان بسیار مهربان است. به راحتی می‌توان آن را برای اهداف گوناگون اعم از سگ گله، سگ نگهبان، سگ پلیس، راهنمای نابینایان، ناجی و سگ ارتش تعلیم داد

وزن و ارتفاع

وزن در نرها: (۳۰–۴۰) ک. گ، در ماده‌ها: (۳۰–۴۰) ک. گ

ارتفاع در نرها: (۶۰–۶۵) س. م، در ماده‌ها: (۵۵–۶۰) س. م

مشکلات سلامتی

مشکلات کپل (باسن) و آرنج در آن‌ها شایع است بنابراین قبل خرید توله سگ از سلامت والدین نسبت به این بیماری اطمینان حاصل نمایید. بیماریهای خونی، مشکلات هضم غذا، صرع، اگزما و کوتاه ماندن اندام قابل ذکر می‌باشد.

قیمت سگ ژرمن شپرد

 

خصوصیات رفتاری و قیمت ژرمن شپرد

از آنجا که سگ های ژرمن شپرد حیواناتی صبور و آرام هستند از آن‌ها به منظور راهنمایی و هدایت نابینایان نیز استفاده می‌شود. متوسط طول عمر حیوان حدود دوازده تا سیزده سال است.   این سگها فعالیت بدنی و جست و خیز را دوست دارند گاهی اوقات به تعلیم آموزش علاقه نشان می‌دهد و از کشتی گرفتن و مبارزه لذت می‌برد. به شرط اجازه فعالیت بدنی روزانه، برای زندگی در آپارتمان مناسب است.   در داخل خانه آرام است ولی حیاط بزرگ برای زندگی آن‌ها مناسب تر خواهد بود. ریزش مو در این نژاد خصوصاً در فصل ریزش مو، زیاد می‌باشد. شانه کردن روزانه‌ی این سگ برای جلوگیری از ریزش مو مناسب است.  

 

مشکلاتی که سلامتی ژرمن شپردها را به خطر می‌اندازد

  در بیشتر سگهای نژاد ژرمن شپرد مشکلات مفصل ران و آرنج زیاد دیده می شود. توله سگ ها معمولا این بیماری را از والدین‌خود به ارث میبرند. از دیگر بیماری‌هایی که ممکنه سلامتی این نژاد رو به خطر بیاندازد می توان  به مشکلات گوارشی، ، سرطان و بیماری‌های خونی اشاره کرد. معمولا در میان نژاد سگ ژرمن، ریزش مو زیاد هست بنابراین موهای این سگ باید به طور مرتب و روزانه شانه شود. استحمام زیاد از حد برای این سگ‌ها لازم نیست. آنها برای از بین نرفتن چربی طبیعی پوست‌ خود  تنها دوبار در سال به حمام نیاز دارند.  

سگ ژرمن شپرد

سگ ژرمن شپرد

 

 توضیحات ژرمن شپرد

سگ ژرمن شیپرد در تمام ایام به دلیل رفتار و ساختار بدنی ممتازخود در بین سایر نژادها مورد انتخاب قرار گرفته است و حتی ویژگی های دفاعی و تربیت های اختصاصی آن نیز به معرض قضاوت گذارده می شود.   مهمترین ویژگی نژاد سگ ژرمن شپرد رفتارهای اشرافی ، شهامت و توانایی آموختن رفتارها و فعالیتهای اختصاصی است. اولین ویژگی یک سگ ژرمن شیپرد خوب ، قدرت ، چالاکی ، عضلات مناسب و هوشیاری است. رنگ در سگ ژرمن شیپردمتفاوت است و تقریباً اکثر رنگها قابل قبول هستند. با این وجو د رنگهای خیلی کم رنگ و یا سفید یک دست قابل قبول نمی باشد.   در اخر باید اگر تربیت کردن سگ شما به درستی انجام نشد شما باید به دنبال مشکلی باشید که از تربیت کردن سگ جلوگیری میکند ، برای اطمینان شما باید وضعیت سلامت سگ را کنترل نمایید و برای اینکار میتوانید به دام پزشک مراجعه فرمایید .    

خرید و قیمت ژرمن شپرد

راه های ارتباط برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶ 0912-1854807 – نوری 09362796923 – نوری 021-22280185 – نوری تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP

ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

    مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

خرید سگ آپارتمانی ارزان

قیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگی

فروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانی

فروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکی

فروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزان

فروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزان

قیمت بچه گربه پرشین | خرید و فروش گربه پرشین

نوشته های مشابه

11 دیدگاه در “قیمت ژرمن شپرد

  1. Mona گفت:

    زیبا و باوقار

  2. Saina گفت:

    Perfect

  3. Jani گفت:

    زیبا

  4. Mohamad گفت:

    جذاب و عالی

  5. Losti گفت:

    Verry good

  6. Soren گفت:

    I love it

  7. Sati گفت:

    Perfect dog

  8. Antoan گفت:

    Perfect

  9. امید گفت:

    سلام ژرمن سگ خوب پ دوست داشتنی است که در برنامه خرید من قرار دارد منتها محل خرید مطمئنی پیدا نکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *