وبلاگ آرشاپت

مرکز خرید سگ تهران

مرکز خرید سگ تهران

مرکز خرید سگ تهران

مرکز خرید سگ تهران محلی برای خرید وفروش سگ های خانگی و نگهبان محسوب می شود. درمرکز خرید سگ تهران شما می توانید انواع سگ های دلخداه خود را خریداری کنید و همچنین علاوه بر خرید سگ شما می توانید لوازم مورد نیاز خود را از  مرکز خرید سگ تهران تهیه کید.

بنابراین خرید لوازم سگ خانگی برای سگ شما اهمیت ویژه ای دارد. شما می توانید لوازم مورد نیاز سگ خود را از مرکز خرید سگ تهران تهیه کنید.

 

مرکز خرید سگ تهران

نکاتی که در مورد مرکز خرید سگ تهران باید بدانیم

مهمترین مسئله در امر خرید سگ از مرکز خرید سگ تهران باید بدانید این است که  قبل از خرید شما اطلاعات کافی درباره نژاد های مورد نظر خود کسب کرده باشید. پیش از رفتن به مرکز خرید سگ تهران بهتر است شرایط خود را به خوبی بسنجید. سپس درباره نژاد های مورد نظر و نیاز های آن ها تحقیق نمایید، حتی می توانید برای این منظور از افراد با تجربه ، دامپزشکان و کتاب های نگهداری از سگ استفاده کنید. نژاد های متفاوت بسیاری وجود دارند و امکان دارد انتخاب گزینه مناسب کمی دشوار شود.

 

ویژگی مرکز خرید سگ تهران

 

مرکز خرید سگ تهران در حقیقت مرکزی است که که در آن به نگهداری حیوانات خانگی ورسیدگی به امور آنها میپردازند به طور خلاصه یک کلینیک که نه فقط به امور ببیماری آنها بلکه بهداشتی و زیبایی آنها نیز رسیدگی می کند ویژگی های یک مرکز خرید سگ تهران که از سگ ها  نگهداری می کند، تمیز و کم تراکم باشه

 

هرگز حاضر نشین یک سگ رو بدون بازدید از محل نگهداری پرورش دهنده خریداری کنید.  یک پرورش دهنده سگ خوب که در کارش صداقت دارد  شما رو تشویق میکند که از محل نگهداری سگ هاش دیدن کنید تا بتونه اعتماد شما را جلب کند.موقع بازدید خوب چشمانتون رو باز کنید. اگر توله ها کثیف، ضعیف و بی جون و لاغر یا بی حال بودن از پرورش دهنده توله نخرید.

 

مرکز خرید سگ تهران

تنوع محصولات در مرکز خرید سگ تهران

 

شاید شما دلایلی امکان نگهداری از سگ و گربه را نداشته باشید یا علاقه به نگهداری حیوانات دیگری باشید.اما عده زیادی از افراد علاقه زیادی  به پرندگان ، جوندگان و یا گونه های خاص دارند. که پیدا کردن غذای مناسب برای این حیوانات بسیار دشوار بود اما امروزه پت شاپ غرب محصولات متنوعی برای شما فراهم میکنند.

کاتی که ازخرید حیوانات خانگی از مرکز خرید سگ تهران باید بدانیم

 

-پیش از خرید یک حیوان خانگی باید شرایطتان را بررسی کنید و ببینید که بهترین حیوان خانگی برای شما چیست.

 

-سگ‌ها گرچه چندان برای زندگی در آپارتمان‌ها مناسب نیستند، اما اگر حوصله‌ و وقت نگهداری از آن‌ها را داشته باشید می‌توانید از برخی نژاد‌هایشان در آپارتمانتان نگهداری کنید.

 

 

 

 

محصولات ارائه شده در مرکز خرید سگ تهران

در مرکز خرید سگ شما می توانید  غذای خشک ، شیر خشک ، خوراکی های تشویقی ، خوراکی های تربیتی ، غذای مخصوص حیوانات بیمار یا حساس ، مکمل های تقویتی و انواع مختلف غذاهای حیوانات خانگی را تهیه کنید.

همچنین انواع اسباب بازی ، ظروف غذا ، قفس ، باکس ، لوازم بهداشتی مثل لیف ، شامپو ، قلاده ، پوزه بند ، جای خواب و تشک ، وسایل حمل و مسافرت نیزدر  مرکز خرید سگ تهران موجود می باشد.

 

مرکز خرید سگ تهران

 

 

دریافت گواهی سلامت سگ از مرکز خرید سگ تهران

 

سلامت سگ ازعوامل موثر در قیمت توله سگ میباشد. خرید و فروش سگ که واکسینه شده باشد یا عقیم شده باشد و دچار بیماری نشده باشد به نسبت قیمت بیشتری نسبت به سگی است که موارد فوق را نداشته باشد. خرید سگ را حتما از مرکز خرید سگ تهران که معتبر باشد انجام دهید و یا افرادی که چندین سال در این زمینه فعالیت دارند انجام دهید.

 

 

در مرکز خرید سگ تهران به چثه سگ توجه کنید

“خرید سگ فنجانی” ، ” خرید سگ جیبی” یا ” خرید و فروش سگ جیبی” لطفا گول این تبلیغات دروغ را نخورید. هیچ سگ بسیار کوچکی وجود ندارد که به همان اندازه بماند. یا این سگ ها بسیار نوزاد هستند که در یک فنجان جا میشود و بعد از چندین هفته بزرگ میشوند و یا این سگ ها نارس به دنیا آمده اند.

 

از این رو پرورش‌دهندگان جهت فروش سگ دست به هر کاری می‌زنند و قیمت سگ را بسیار بالا به شما بگویند. سگ‌ های فنجانی ممکن است نتیجه جفت گیری عمدی تحت نظارت انسان‌ها یا غیرعمدی باشند. باید بدانید در این موارد صاحبان این سگ‌ های مینیاتوری فریب خورده‌اند چرا که هیچ تضمینی وجود ندارد که این سگ رشد نکند و به اندازه‌ی معمول برای نژادش نرسد.

 

 

مرکز خرید سگ تهران وسن سگ

از آنجا که توله های سگ به شدت بازیگوش هستند و دارای انگیزه فراوان جهت یادگیری میباشند. طبیعتا قیمتشان به نسبت سگ هایی که سن بالایی دارند بیشتر است. سگی را از مرکز خرید سگ تهران خریداری نمایید که میانگین سن آن از زمان نوزادی تا ۳ ماهگی است. زیرا در این مدت تعلیم سگ بسیار آسان تر از زمان های دیگر است.

 

 

 

مرکز خرید سگ تهران

 

فروشگاه لوازم سگ

– غذای سگ با کیفیت بالا

– ظرف غذا

– کاسه آب

– اسباب بازی ، بخصوص اسباب بازی های جویدنی ایمن

– برس و شانه برای مراقبت از مو از جمله کک

– قلاده به همراه برچسب مجوز و شناسنامه

– افسار

– جعبه حمل

– جعبه آموزش دستشویی

– رختخواب سگ شامل پتو و بالش

– مسواک سگ

 

در آخر به این نکات توجه کنید هنگامی که با سگتان در بیرون از محیط زندگی مشغول قدم زدن هستید، حتماً سگتان را با قلاده و افسار کنترل کنید . مگر اینکه شما منطقه را به کمک فنس و حصار ایمن کرده باشید. اگر سگ شما در پارک یا در پیاده رو یا در یک مکان عمومی مدفوع کرد لطفاً آن را تمیز کنید.

 

 

ویژگی مرکز خرید سگ تهران

مزکز خرید سگ تهران بیشتر ،ارائه دهنده ی سگ هایی با نژاد اصیل از جمله خرید و فروش سگ آپارتمانی ارزان , فروش سگ نگهبان به همراه شناسنامه می باشد، فروش سگ در این مرکز با ارائه ضمانتنامه می باشد. فروش سگ همراه با واکسیناسیون و انگل زدایی، مشاوره تغذیه و سلامت،مشاوره در تربیت سگ می باشد، در این مرکز علاوه بر خرید و فروش سگ، تربیت سگ و آرایش سگ و شستشوی سگ همچنین پانسیون سگ بدون قفس نیز انجام می گردد.

 

تحقیق در مورد نژاد های مختلف برای خرید سگ

مهمترین مسئله در امر خرید سگ این می باشد که شما اطلاعات کافی درباره نژاد های مورد نظر خود کسب کرده باشید. پیش از رفتن به مرکز خرید سگ بهتر است شرایط خود را به خوبی بسنجید. سپس درباره نژاد های مورد نظر و نیاز های آن ها تحقیق نمایید، حتی می توانید برای این منظور از افراد با تجربه ، دامپزشکان و کتاب های نگهداری از سگ استفاده کنید. نژاد های متفاوت بسیاری وجود دارند و امکان دارد انتخاب گزینه مناسب کمی دشوار شود.

 

مرکز خرید سگ

نکاتی که در انتخاب سگ باید به آن توجه کنیم

سگ ها، انواع و نژادهای متنوعی دارند که میتوانید از میانشان، سگ مورد علاقه خود را پیدا و انتخاب کنید؛ اما شما باید انتخاب سگ موردنظرتان را با دقت هرچه تمام و برمبنای علایق، سبک زندگی و شرایط زندگی حال و آینده خود انجام دهید.

تفاوت های میان خرید یک سگ بزرگسال و بزرگ کردن یک توله از کودکی تا بزرگسالی را شناسایی و بررسی کنید. درباره نقاط قوت و ضعف جنسیت های مختلف سگ، و همچنین مشخصات سگ های عقیم شده، تحقیق نمایید.

سپس، به این موضوع فکر کنید که سگ های بزرگتر نسبت به سگ های کوچکتر ضرورتاً نیاز به تمرین و فعالیت فیزیکی بیشتر ندارند؛ بلکه به فضای بزرگ و آزادتر احتیاج خواهند داشت. متعاقباً، باید تصمیم بگیرید که آیا یک نژاد تصادفی میخواهید؛ یا یک نژاد ترکیبی؛ یا یک نژاد خالص. و در نهایت، باید سگ جدید خود را از بهترین جاهای ممکن تهیه کنید.

 

 

 

انتخاب مناسب ترین نژاد سگ از مرکز خرید سگ

نژاد سگ، خصوصیات  سگ رو تعیین می کند برای همین خیلی خیلی مهم است  که چه نژادی رو انتخاب می کنید. سگ ها متنوع ترین حیوانات روی کره زمین هستند و در حال حاضر  نژاد سگ مختلف در دنیا وجود داره. سگ ها سایز، خلق و خو، و شکل های مختلفی دارند و انتخاب از بین این همه نژاد به این راحتی ها نیست.باید بدانید که تصمیم گیری برای خرید سگ صرفا فقط با توجه کردن به ظاهر آن  تصمیم گیری درستی نیست.

 

خرید سگ مناسب از مرکز خرید سگ تهران 

همان گونه که می دانید هر نژاد سگ خصوصیات رفتاری و جسمانی منحصر به فردی دارد . شما باید در خرید سگ مناسب نژادی را انتخاب کنید که متناسب با کار مورد نظر شما باشد .
اهمیتی ندارد که شما سگ را برای چه هدفی میخواهید ،محافظت از شخص یا مکان ، برای شرکت در مسابقات تربیتی یا نژادی ، شکار ، محافظت در مقابل حیوانات وحشی ، امداد ونجات ، سرویس پلیس و… هرچه بیشتر از شجره نامه سگ خود اطلاعات داشته باشیدبهترمی توانید از او مراقبت کنید.

همپنین هیچ وقت در خرید سگ عجله نکنید و اولین سگی که خوشتان آمد را خریداری نکنید .هیچ وقت سعی نکنید که سگ خود را از یک  محل غیر پرورشی وبدون شجره نامه خریداری نمایید.
و سگ خود را تنها از مراکز خریدسگ تهران که معتبر است خریداری کنید و تلاش کنید تا اطمینان دهد که کیفیت نژادی تحت شرایط کنترل شده و با برترین پرورش دهندگان انجام می شود .

 

انتخاب مناسب ترین نژاد سگ

همان گونه که می دانید نژاد سگ خصوصیات  سگ را  تعیین می کند برای همین بسیار مهم است  که چه نژادی رو انتخاب کنید. سگ ها متنوع ترین حیوانات روی کره زمین هستند همچنین سگ ها سایز، خلق و خو، و شکل های مختلفی دارند و انتخاب از بین این همه نژاد به این راحتی ها نیست.

بایدبدانید  که تصمیم گیری برای خرید سگ صرفا فقط با توجه کردن به ظاهر آن  تصمیم گیری درستی نخواهد بود.

اینکه چه نژادی از سگ رو بخرید بستگی به وضعیت زندگی شما و هدف شما از خرید سگ دارد تا متناسب با شرایطتتون و خصوصیات سگ ها بتو انید مناسب‌ترین نژاد رو انتخاب کنید.

 

شرایط اقلیمی و جغرافیایی و نوع منزل مسکونیدر خرید سگ

برای انتخاب سگ حتما به این نکته توجه کنید که سگ مورد نظرشما باید مناسب با شرایط اقلیمی شما باشد به عنوان مثال بعضی از سگ ها مثل هاسکی و ساموید به هیچ وجه تحمل گرمارو ندارند و مناسب مناطق سردسیری هستند . اگه ساکن مناطق گرمسیری هستید این نوع سگ ها برای شما مناسب نیستند. بعضی از سگ ها نیاز به ورزش و گردش زیادی دارند و اصلا آروم و قرار ندارند از طرفی سر و صدای زیادی ایجاد میکنند که ممکن است  همسایه ها اعتراض کنن پس اگه آپارتمان نشین هستید سراغ این سگ ها نروید.

سخن پایانی

در آخرقبل از خرید سگ باید به این موضوع دقت کنیم که خرید سگ تعهد برای نگهداری از سگ به مدت ۱۰ الی ۱۵ سال و پرداخت همه هزینه های نگهداری سگ و زمان گذاشتن برای بازی باهاش، آموزش دادن بهش و عشق ورزیدن به این حیوان مهربان و اجتماعی هست.

پس فقط وقتی تصمیم به خرید سگ گرفتید  همه جوانب داشتن سگ، مشکلات نگهداری از آنها آگاهی داشته باشیدو با چشم  باز این تصمیم مهم رو عملی کنید. برای

اینکه چه نژادی از سگ را خریداری کنید به وضعیت زندگی  و هدف خود از خرید سگ توجه کنید تا متناسب با شرایطتتون و خصوصیات سگ ها بتوانید مناسب‌ترین نژاد را انتخاب کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *