وبلاگ آرشاپت

خرید سگ مالتیز

خرید سگ مالتیز

خرید سگ مالتیز:  سگ نژاد مالتیز سگی با جثه کوچک و عروسکی است که موهای بلندش او را به سگ محبوب در بین خانم‌ها و همچنین کودکان تبدیل کرده است. این سگ بازیگوش بسیار فرمان‌پذیر بوده و علاقه زیادی هم به پیاده‌روی با صاحب خود دارد. اگر قصد خرید سگ با نژاد مالتیز را دارید بهتر است درباره ویژگی‌ها و همچنین شرایط نگهداری آن اطلاعات کافی داشته باشید.    

خرید سگ مالتیز

 

خلق و خو و ویژگی‌های رفتاری که درخرید سگ مالتیز باید بدانیم

 
مالتیز سگی سر زنده ، بازیگوش ، آرام ، دوست داشتنی و قابل اعتماد است. این سگ بسیار باهوش می‌باشد و اگر بداند جایزه‌ای در انتظارش است خیلی خوب آموزش‌ها را فرامی‌گیرد.
علاوه بر این یک حیوان خانگی کلاسیک است و با سایر حیوانات خانگی کنار می‌آید. مالتیز از پیاده‌روی و بازی کردن در پارک حتی در سنین بالا لذت می‌برد. برای او مقدار کمی ورزش و فعالیت بدنی کافی می‌باشد.
مالتیزها می‌توانند همدم‌های بسیار خوبی برای صاحبشان باشند اما گاهی خیلی پرتوقع می‌شوند. مالتیزها عاشق این هستند که نوازششان کنید. بسیار سرزنده و اهل تفریح و بازی هستند و آرام و با اعتماد به نفس راه می‌روند. این خصوصیات آن‌ها باعث شده یکی از بهترین سگ‌های نمایشی شوند.

شرایط نگهداری در خرید سگ مالتیز

در هنگام خرید سگ  مالتیز  این را بدانید که این سگ ها برای نگهداری در آپارتمان مناسب می‌باشد. در داخل خانه پر جنب و جوش است و نیازی به حیاط ندارد. حدود ۱۵ سال یا بیشتر می‌تواند زندگی کند اما برای زندگی در نواحی که دارای آب و هوای شرجی یا رطوبتی و گرمای شدید و یا سرمای شدید است مناسب نیست.
همچنین این نژاد برای نگهداری در خارج منزل، حیاط بی سرپناه و مزرعه مناسب نمی‌باشد. چنانچه به نگهداری از سگ‌های خانگی علاقه‌مند هستید مطلب زیر می‌تواند به شما کمک کند.
خرید سگ مالتیز
سگ های مالتیز پرانرژی و نیرومند هستند. دوست دارند تحرک داشته باشند، به اطراف دویده و بازی کنند تا کاملا خسته شوند (که معمولا بسیار طول می کشد تا به مرحله خستگی برسند) و پس از آن نزد صاحبانشان باز می گردند و انتظار دارند در حالی که در آغوش گرفته شده اند، موهایشان نوازش شود.  سگ های نژاد مالتیز می‌توانند همدم و همراهانی بسیار خوب باشند. به همین علت یکی از مناسب ترین نژاد ها برای استفاده در سگ درمانی هستند. همچنین از نظر مطیع بودن، چابکی و مهارت های ردیابی، در رده بالایی قرار می گیرند. سگ های این نژاد زیبا و دوست داشتنی که علاقه و وفاداری زیادی به صاحبان خود دارند، می توانند یک انتخاب مناسب برای بسیاری از افراد باشند.   نگهداری از این نژاد در آپارتمان مناسب است به شرطی که فعالیت های روزانه خود را هر روز انجام دهند. آنها داخل خانه بسیار آرام هستند به همین دلیل  شما میتوانید به راحتی در منزل از آنها نگهداری کنید. یک حیاط کوچک یا تراس آپارتمان برای جنب و جوش و فعالیت های بدنی روزانه ی او کافی است.

نکاتی که برای نگهداری و خرید سگ مالتیز باید بدانید

  • موها بسیار نرم هستند و باید به آرامی تمیز شوند. برس کشیدن و شانه زدن روزانه مناسب می‌باشد.
  • استفاده از غذای خشک در تغذیه باعث سالم ماندن و افزایش طول عمر دندان‌هایش می‌شود.
  • این نزاد سگ خیلی زود سرما می‌خورد. بهتر است به او آموزش داد تا در داخل توالت و را روی روزنامه دستشویی کند تا در آب و هوای نامناسب بیرون نرود.
  • در روزهای بارانی و برفی از بیرون بردن مالتز و در معرض باران و برف قرار گرفتن سگ باید جلوگیری شود. به طور کلی از خیس شدن مالتز و در معرض رطوبت قرار گرفتن سگ اجتناب شود.
  

خرید سگ مالتیز

میزان سازگاری نژاد مالتیز  با کودکان و سایر حیوانات خانگی دیگر

این سگ برای خانواده هایی که بچه ی کوچک دارند توصیه نمی شود زیرا کودکان میتوانند به راحتی به آنها آسیب برسانند. همراه بودن با کودکان بزرگتری که میتوانند از او محافظت کنند، بسیار بهتر است. این سگ ها اگر به خوبی آموزش ببینند می تواند هم بازی خوبی برای دیگر سگ ها و حتی گربه ها باشند اما چون جثه ی کوچکی دارند نباید با حیواناتی که خیلی از خودشان بزرگتر هستند همراه شوند.   

تغذیه و خرید سگ مالتیز

توصیه می شود روزانه ۱/۴ تا ۱/۲ پیمانه غذای سگ با کیفیت بالا در روز، به صورت دو وعده ی غذایی تقسیم شده به او بدهید.پس قبل از خرید سگ مالتیز به این نکته توجه کنید. مقدار غذایی که سگ شما میخورد به  سن، ساختار بدنی، سوخت و ساز و سطح فعالیتهای او بستگی دارد. سگ ها هم مانند انسانها رفتارهای طبیعی دارند و نیاز های غذایی همه آنها مانند هم نیست هم چنین کیفیت غذای آنها نیز متفاوت است. بهتر است به جای اینکه ظرف غذای او را چند بار در روز از غذای معمولی پر کنید، غذاهای مغذی و کمتری به سگ خود بدهید. 

خرید سگ مالتیز اصیل

خرید سگ مالتیز اصیل با اینکه جثه کوچکی دارد، اما یک سگ نیرومند و قوی می باشد، این سگ توانایی شرکت و کسب مقام در مسابقه هایی همچون چابکی، عملکرد و جست و جو کردن یک شئ گم شده را دارد.    خرید سگ مالتیز   در هنگام خرید سگ مالتیز این را بدانید که  باید به مالتیز ها توجه زیادی شود، نباید برای مدت طولانی تنها گذاشته شوند، باید به آن ها آموزش و تمرین داده شود و هنگامی که در اطراف کودکان کم سن و سال هستند به رفتار آن‌ها دقت شود. اگر رعایت مواردی را که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد برای شما امکان پذیر است، پس این نژاد زیبا و باشکوه می تواند همراهی بسیار عالی برای شما و عضوی جدید و زیبا از خانواده باشد.  

بهترین تغذیه برای سگ مالتیز

سعی کنید مواد غذایی خشک با کیفیت بالا برای سگ‌تان فراهم کنید. تغذیه متعادل او را که باعث رشد کامل او می شود می توانید با مواد غذایی همچون بادمجان، مواد غذایی کنسرو شده و یا آب مخلوط آب با آنها انجام دهید. شما همچنین می توانید تخم مرغ، میوه ها و سبزیجات و پنیر را استفاده کنید.توله های این سگ باید احتمالا از غذاهای انرژی زا  استفاده کنند زیرا در سن رشد هستند و نیاز های تغذیه ای شان زیاد است.در غیر این صورت ممکن است منجر به کمبود مواد معدنی و ویتامین، مشکلات دندان و استخوانها شوند و هم چنین ممکن است بعضی از مواد غذایی باعث چاقی شود.سلامت کلی این سگ نیز به طور مستقیم مرتبط با مواد غذایی است که شما به او می دهید. سیستم گوارش اولین خط دفاعی است که در برابر سمومی که وارد بدن می شوند از بدن دفاع می کند.بسیاری از مواد غذایی حیوان خانگی و محصولات در بازار وجود دارند که ادعا می کنند به خوبی یک رژیم غذایی متعادل و سالم را برای سگ شما فراهم می کنند.اکثر برندهای غذاهای سگ ادعا می کنند که شامل ویتامین های مورد نیاز روزانه و مواد مغذی هستند که بهترین انتخاب برای سگ شماست.  

تنقلات در رژیم غذایی مالتیز

درست مثل انسانها مالتیز نیز  گاه به گاه نیاز به میان وعده دارد. تنقلات می تواند بخشی ضروری از رژیم غذایی او باشد. استفاده از تنقلات سالم مهمترین نکنه در این‌ مورد است. به عنوان مثال شما می توانید از سبزیجات خام مانند هویج و کلم بروکلی برای مالتیز استفاده کنید. همچنین در هنگام استفاده از ان مراقب باشید که بیش از حد استفاده نشود زیرا بسیاری از مشکلات دستگاه گوارش را باعث می شود. ترجیحا باید از تنقلات به عنوان یک پاداش برای رفتار های مطلوب و خوب او استفاده کنید. 

بیماری‌های شایع

مالتیزها می‌توانند مستعد ابتلا به بیماری‌های خاصی باشند. بیشتر این بیماری‌ها ژنتیکی هستند و از نسل‌های قبلی مالتیزها به آنها  انتقال پیدامی کنندبیماری‌های زیر در نژاد مالتیز شایع هستند
  • دیسپلازی هیپ یا دیسپلازی آرنج
  • کم‌کاری تیروئید
  • هیپوگلیسمی
  • عطسه برعکس
  • لرزش کل بدن
  • سرماخوردگی
  

راه های ارتباط برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶ 0912-1854807 – نوری 09362796923 – نوری 021-22280185 – نوری تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COMمطالب مرتبطخرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانیخرید و فروش سگ های گارد و نگهبانفروش انواع گربه های نژاددارقیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانینخرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزانخرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزانقیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمتخرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورکخرید سگ آپارتمانی ارزانقیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگیفروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانیفروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکیفروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزانفروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزانقیمت بچه گربه پرشین | خرید و فروش گربه پرشین

نوشته های مشابه

11 دیدگاه در “خرید سگ مالتیز

  1. Adriyan گفت:

    Verry good

  2. Sahrah گفت:

    Nice

  3. Fronk گفت:

    Thanks
    Good

  4. Gilbert گفت:

    Good job

  5. Serhan گفت:

    Verry nice

  6. Tiores گفت:

    Good

  7. Seti گفت:

    خیلی زیباس و پشمالو

  8. Arvin گفت:

    زیبا

  9. Mona گفت:

    مثل جوجو

  10. محمدیان گفت:

    وای این سگ بی نظیره انشااله به لطف خداوند بزرگ میخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *