وبلاگ آرشاپت

خرید سگ مالتیز ارزان

خرید سگ مالتیز ارزان

  خرید سگ مالتیز ارزان یکی از نکته‌های جالب در سگ های مالتیز (Maltese) این است که می توانید با تغییر در نحوه اصلاح مو، آن‌ها را به شکل‌ها و فرم‌هایی جذاب و زیبا درآورید و گزینه های پیش روی شما بسیار متنوع هستند. در سال های اخیر نژاد مالتیز بسیار پرطرفدار شده است و البته این نژاد نیز ثابت کرده است که می‌تواند برای بیشتر خانواده‌ها و افرادی که می خواهند سگ را به عنوان حیوان خانگی داشته باشند، گزینه ای بسیار مناسب است.

خرید سگ مالتیز ارزان  

سگهای مالتیز پرانرژی و نیرومند هستند. دوست دارند تحرک داشته باشند، به اطراف دویده و بازی کنند تا کاملا خسته شوند (که معمولا بسیار طول می کشد تا به مرحله خستگی برسند) و پس از آن نزد صاحبانشان باز می گردند و انتظار دارند در حالی که در آغوش گرفته شده اند، موهایشان نوازش شود.

 

ویژگی و خرید سگ مالتیز ارزان

سگهای نژاد مالتیز می‌توانند همدم و همراهانی بسیار خوب باشند. به همین علت یکی ازمناسب ترین نژاد ها برای استفاده در سگ درمانی هستند. همچنین از نظر مطیع بودن، چابکی و مهارت های ردیابی، در رده بالایی قرار می گیرند. سگ های این نژاد زیبا و دوست داشتنی که علاقه و وفاداری زیادی به صاحبان خود دارند، می توانند یک انتخاب مناسب برای بسیاری از افراد باشند.

مالتیزها برخلاف ماهیت پرانرژی، اندازه بسیار کوچکی دارند بنابراین حتی آپارتمان‌ها و ساختمان‌های کوچک نیز برای آن‌ها مناسب است. همچنین سگ های مالتیز با این که موهایی بسیار زیادی دارند اما موی زیر لایه (پشم زیرین) ندارند و ریزش موی آن ها بسیار کم است و این موضوع نیز یکی از نکات مثبت برای نگه داری از آن‌ها درآپارتمان می باشد.

خرید سگ مالتیز ارزان 

این نژاد زیبا و پر انرژی هستند طوری که حتی نگاه کردن به حرکات آن ها لذت‌بخش است.اما اگر سگ را برای محافظت می‌خواهید، مالتیزها توانایی های زیادی در این باره ندارند و فقط می توانند با پارس کردن شما را متوجه سازند.

این سگ‌ها حیواناتی باهوش هستند بنابراین برای آموزش دادن گزینه ای مناسب باشند و همچنین به راحتی با محیط خانواده و کودکان تطابق پیدا می کنند.پ

  

نگهداری و خرید سگ مالتیز ارزان

به طور کلی مالتیز یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای افرادی است که تا کنون حیوان خانگی نداشته‌اند و برای اولین بار می خواهند حیوان خانگی خود را از بین نژادهای مختلف سگ انتخاب کنند.

تنها رها کردن مالتیز به مدت چندین ساعت در آپارتمان (به خصوص مناطقی که سر و صدا زیاد است)، باعث مضطرب شدن آن‌ها شده و پس از مدتی دچار عادتی می شوند که با هر صدا و حرکت، شروع به پارس کردن می کنند.

نژاد مالتیز بسیار به صاحبان خود وابسته می شوند و آن‌هایی که به مدت طولانی تنها حیوان خانگی شخصی بوده‌اند، علاقه ای با بازی کردن با حیوانات خانگی دیگر و بچه‌ها ندارند. البته می توان با کمی آموزش و وقت گذاشتن به اجتماعی تر شدن آن ها کمک شایانی کرد.

با این حال توجه داشته باشید که اگر شما وقت و حوصله کافی برای رسیدگی به نیازهای حیوان خانگی خود ندارید، شاید سگ‌های نژاد مالتیز بهترین انتخاب شما نباشند.

خرید سگ مالتیز ارزان

مشکلات سلامتی و خرید سگ مالتیز ارزان

گاهی اوقات دچار آفتاب سوختگی می شود . مشکلات پوستی ، بیماریهای چشمی و مشکلات دندان قابل ذکر می باشد . برخی دارای مشکل در گوارش و هضم غذا هستند . نسبت به گرما حساسیت دارد ، همچنین خیلی سریع سرما می خورد . نباید در آب و هوای مرطوب نگهداری شود و بهتر است به او آموزش داد تا در داخل توالت و را روی روزنامه دستشویی کند تا در آب و هوای نامناسب بیرون نرود .

آراستن مالتیزو خرید سگ مالتیز ارزان

برس کشیدن و شانه زدن روزانه مناسب می باشد . موها بسیار نرم هستند و باید به آرامی تمیز شوند . گوشه چشمها و همچنین ریش را بعد از هر وعده غذایی باید تمیز نمود . استفاده از شامپو خشک و استحمام بطور منظم پیشنهاد می شود. باید بعد از شست و شو از خشک شدن کامل موها اطمینان حاصل نمود . داخل گوشها را باید مرتباً چک و تمیز نمود . معمولاً موهای بالای سر را توسط یک ربان می بندند تا جلوی چشمها قرار نگیرد . ریزش مو در این نژاد کم می باشد و برای افرادی که نسبت به موی حیوانات آلرژی دارند مناسب می باشد .  خرید سگ مالتیز ارزان

تاثیر سن وخرید سگ مالتیز ارزان

به دلیل اینکه  توله های سگ به شدت بازیگوش هستند و دارای انگیزه فراوان جهت یادگیری می باشند. طبیعتا قیمت سگ مالتیز توله  به نسبت  به قیمت سگ مالتیزکه سن بالایی دارند بیشتر است. سگی را خریداری نمایید که میانگین سن آن از زمان نوزادی تا ۳ ماهگی است. زیرا در این مدت تعلیم سگ بسیار آسان تر از زمان های دیگر است. اگر قصد خرید سگ مالتیز ارزان را دارید علاوه بر قیمت سگ مالتیز به برخی از ویژگی های سگ مالتیز دقت کنید. 

تاثیر نژاد و خرید سگ مالتیز ارزان

درهنگام خرید سگ مالتیز ارزان بهتر است این را بدانید که نژاد سگ اصلی ترین عامل جهت قیمت گذاری سگ و قیمت سگ مالتیز می باشد. اگر سگ مالتیز اصالت کافی دارد و از پدر و مادر اصیل زاده شده باشند، قیمت سگ مالتیز بالاتر خواهد بود. در صورتی که سگ های که نژاد میکس و یا چند نژاده دارند قیمت به نسبت پایین تری دارند. حتما از کسی که سگ را خریداری می کنید، عکسی از پدر و مادر سگ را بخواهید تا متوجه شوید همان نژاد است یا خیر. زیرا اکثر نژاد های کوچک را نمیتوان تشخیص داد که وقتی بزرگ می شوند به چه شکل در می آیند.پس در هنگام خرید سگ مالتیز ارزان به این نکات توجه کنید. 

بیماری‌های شایع سگ مالتیز

مالتیزها می‌تونند مستعد ابتلا به بیماری‌های خاصی باشند. بیشتر این بیماری‌ها ژنتیکی هستند و از نسل‌های قبلی مالتیزها به آنها انتقال می ابد.بیماری‌های زیر در نژاد مالتیز شایع هستند
  • دیسپلازی هیپ یا دیسپلازی آرنج
  • کم‌کاری تیروئید
  • هیپوگلیسمی
  • عطسه برعکس
  • لرزش کل بدن
  • سرماخوردگی

 فعالیت در مالتیزها

مالتیز به علت تحرک زیادی که در محیط داخل خانه داردند خیلی نیازمند پیاده روی در محیط بیرون نیستند.هم‌چنین توله سگ را تا هشت ماهگی نباید به پیاده‌روی‌های طولانی برد، زیرا استخوانها هنوز در حال رشد و شکل‌گیری هستند. بنابراین بهتر است با تولۀ مالتیز خود، تا زمانی که بالغ شود، در خانه و حیاط خود بازی کنید و سپس او را به پارک و جاهای شلوغ ببرید.از نظر نیاز به فعالیت مالتیز نژادی بازیگوش و فعال است بنابراین به فعالیت و ورزش زیادی نیاز دارد. این نژاد در سنین بالا هم فعالیتش زیاد است و شما باید هنگام خرید این نژاد به این نکته توجه داشته باشیدکه مالتیز به دلیل جثه کوچکش در فضای داخل خانه یا آپارتمان به راحتی زندگی می کند و می تواند به میزان کافی ورزش و فعالیت داخل خانه داشته باشد. 

نکاتی که برای نگهداری از سگ نژاد مالتیز باید بدانید

  • موهای این نوع بسیار نرم هستند و باید به آرامی تمیز شوند. برس کشیدن و شانه زدن روزانه مناسب می‌باشد.
  • استفاده از غذای خشک در تغذیه باعث سالم ماندن و افزایش طول عمر دندان‌هایش می‌شود.
  • این نزاد سگ خیلی زود سرما می‌خورد. بهتر است به او آموزش داد تا در داخل توالت و را روی روزنامه دستشویی کند تا در آب و هوای نامناسب بیرون نرود.
  • در روزهای بارانی و برفی از بیرون بردن مالتز و در معرض باران و برف قرار گرفتن سگ باید جلوگیری شود. به طور کلی از خیس شدن مالتز و در معرض رطوبت قرار گرفتن سگ اجتناب شود.
 

ویژگی‌های مثبت سگ مالتیز

  • به طور ذاتی این نوع سگ‌ها مطیع و رام هستند.
  • سگ نژاد مالتیز خیلی سریع همه چیزرا یاد می‌گیرد.
  • ریزش موی کمی دارند.
  • این نوعسگ ها  برای افرادی که به سگ‌ها حساسیت دارند انتخاب ایده‌آلی به شمار می آیند .
  • به راحتی می توانید از آنها در آپارتمان نگهداری کنید.
   

قیمت خرید سگ مالتیز ارزان

راه های ارتباط برای مشاوره با ما تماس بگیریداجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶ 0912-1854807 – نوری 09362796923 – نوری 021-22280185 – نوری تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COMمطالب مرتبطخرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانیخرید و فروش سگ های گارد و نگهبانفروش انواع گربه های نژاددارقیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانینخرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزانخرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزانقیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمتخرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورکخرید سگ آپارتمانی ارزانقیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگیفروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانیفروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکیفروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزانفروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزانقیمت بچه گربه پرشین | خرید و فروش گربه پرشین

نوشته های مشابه

14 دیدگاه در “خرید سگ مالتیز ارزان

  1. Charli گفت:

    Perfect

  2. Sheri گفت:

    No good

  3. Ras گفت:

    Verry nice

  4. Chetin گفت:

    Thanks

  5. Ali گفت:

    عالیه

  6. Mohamad گفت:

    بسیار زیبا

  7. Ali گفت:

    واقعا قشنگه فقط خیلی گرونه

  8. Ramtin گفت:

    فکر کنم خیلی موهاش بریزه ؟؟درسته؟؟

  9. Manochehr گفت:

    عالی خیلی دوست دارم این نژادو

  10. H.Gh گفت:

    سگ مالتیز چته توروخدا جواب بدید سریع

  11. رخساره گفت:

    قیمتش چقدره ؟

  12. R گفت:

    میشه قیمتشو بگید چقدر گرونه ؟
    توله سگ بین ۱ ماه تا ۳ ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *