وبلاگ آرشاپت

قیمت سگ عروسکی

خرید و فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ عروسکی

قیمت سگ عروسکی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل تاثیر گذار درقیمت سگ عروسکی نژاد آنها است.سگ های عروسکی در حقیقت  به سگ های بسیار کوچک اشاره دارد و ممکن است از هر یک از نژادهای سگ باشد. البته باید گفت که در اندازه این سگ ها دستکاری ژنتیک شده اند.

خرید و فروش سگ پاگ ارزان

به عبارتی دیگر سگ های عروسکی نژادی از سگ های خانگی بسیار کوچک است که همگی بسیار زیبا، دوست داشتنی، کوچک و قابل حمل هستند. به راحتی می‌ توانند در محیط‌ های کوچک زندگی کرده و همراهان خوبی برای کسانی باشند که توانایی نگهداری از سگ های بزرگتر را ندارند. همچنین به نسبت نژاد های بزرگ نظافت آنها ساده تر است و همچنین هزینه کمتری دارند. با این وجود قیمت سگهای آپارتمانی خیلی ارزان نیست.

نکاتی در مورد قیمت سگ عروسکی

نژاد سگ عروسگی  بسیاری از صفات خوب سگ‌ها را دارند. سگ‌های این نژاد باهوش به اندازه‌ای که حتی اگر دوست دار سگ‌ها نباشید هم دوست دارید با آنها بازی کنید.

البته این به این معنا نیست که نباید صاحب مسئولیت‌پذیری در قبال نگهداری این سگ‌ها باشید. اگر بخواهیم دقیق‌تر در این باره صحبت کنیم باید توجه کنید که اگرچه ظاهری کوچک هستند که نیاز به مراقبت زیادی دارند.که همین موضوع در قیمت سگ عروسکی تاثیرگذار است.

 

 

انواع سگ های عروسکی

سگ های عروسکی از نژادهای مختلفی است و نژاد خاصی برای سگ های عروسکی  وجود ندارد. چراکه به طور رسمی به عنوان یک نژاد مجزا شناخته نمی‌شوند. اما به هر حال سگ های عروسکی با نژادهای زیر بسیار محبوب هستند:

  • شیتزو
  • شی هوا هوا
  • یورکشیر تریر
  • پاگ
  • پودل
  • پامرانین
  • مالتیز
  • سیلکی تریر

 

قیمت سگ عروسکی یورکشایر تریر

یورکشایر تریر (Yorkshire terrier) از نژاد های سگ کوچک است که صدای پارس کمتری نسبت به دیگر سگ ها دارد و نیاز مراقبت و نظافت مداوم ندارد . یورکشایر تریر های مهربان و با نشاط شبیه به خرس های عروسکی کوچک هستند . اگر بچه کوچکی در خانه دارید ، نگهداری از این نژاد را انتخاب نکنید . زیرا آن ها روحیه ی جنگ جویی دارند و ممکن است با وجود بچه ی کوچکی در خانه  سازگار نباشند به همین دلیل می توان گفت که قیمت سگ عروسکی یورکشایر تریر تاحدی بالا است.

 

 

قیمت سگ عروسکی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سگ های عروسکی

سگ هایی که جثه کوچکی دارند و سرو صدای کمتری دارند و نیاز به پیاده روی کمتری دارند را سگ های عروسکی آپارتمانی میگویند. این سگ ها به دلیل سازگاری با محیط داخل آپارتمان قیمت بیشتری نسب به سگ هایی که در شرایط محیطی بیرون زندگی میکنند دارند. البته سگ های نگهبان اصیل که فقط برای نگهبانی یا شکار نیز استفاده میشوند هم قیمت های بالایی دارند

 

 

سن سگ و قیمت سگ عروسکی

از آنجا که توله های سگ به شدت بازیگوش هستند و دارای انگیزه فراوان جهت یادگیری می باشند. طبیعتا قیمتشان به نسبت سگ هایی که سن بالایی دارند بیشتر است. سگی را خریداری نمایید که میانگین سن آن از زمان نوزادی تا ۳ ماهگی است. زیرا در این مدت تعلیم سگ بسیار آسان تر از زمان های دیگر است.

قیمت سگ عروسکی پودل

سگ های عروسکی پودل  کوچک فعال ، مغرور و بسیار بازیگوش می باشد . دقیقا به همین دلیل است که آن ها نگهبان های فوق العاده ای هستند . این نژاد ریزش مو نداشته . البته سعی کنید آن ها را از پرورش دهندگان قابل اعتماد تهیه کنید و در هنگام خرید آن ها بسیار دقت کنید .وتنها به قیمت سگ عروسکی پودل دقت نکنید.

 

کاملاً مشخص است که اندازه کوچک این سگ‌ها آنها را بیشتر حساس می‌کند. به این معنا که سگ‌های جیبی یا  عروسکی  نیاز به مراقبت خاصی دارند و می‌بایست با در نظر گرفتن مسائل زیادی به آنها خوراک بدهید و آنها را تمیز کنید. ویژگی حساس بودن این نوع سگ‌ها آنها را بیشتر به یک نوزاد شبیه می‌کند. بنابراین تا زمانی که اولین واکسن برای آنها مجاز شود می‌بایست با دقت از آنها مراقبت کنید.

برای جلوگیری از بیمار شدن سگ‌های کوچک، مهم است که آنها را گرم و از محیط‌های شلوغ دور نگه دارید، مثلا از محیطی که سگ‌های زیادی در آن هستند.

 

بهترین قیمت سگ عروسکی

 

اگر می خواهید بهترینقیمت سگ عروسکی را در بازار بدانید و از آخرین قیمت سگ های خانگی اطلاع داشته باشید باید به یک پت شاپ مطعمن مراجعه کنید. افراد زیادی به دنیال خرید سگ های آپارتمانی و عروسکی مثل سگ پامرانین، سگ شی هوا هوا، سگ بولداگ و … هستند. اگر شما هم از این دست افراد هستید و به دنبال خرید سگ آپارتمانی ارزان هستید، در ادمه همراه آرشاپت باشید.

 

 

 

خرید سگ اپارتمانی ارزان

در ابتدا خوب است بدانید چند نوع نژاد سگ آپارتمانی و عروسکی وجود دارد.

سگ های یورکشایر تریر

سگ های پاگ

سگ های شیرانین و …

هر کدام از نژادهای سگ های اپارتمانی و عروسکی، ویژگی ها و خصوصیات خود را دارند. شما باید با توجه به محیط و شرایطی که دارید بهترین را برای خود انتخاب کنید. ما در آرشاپت شاپ در مورد ویژگی ها و خصوصیات انواع سگ های آپارتمانی به شما اطلاعات مفیدی می دهیم. همچنین بهترین قیمت را برای خرید و فروش سگ اپارتمانی ارزان به شما ارایه می دهیم.

 

خرید و فروش سگ های آپارتمانی ارزان

 

 

 

 

محبوب ترین سگ عروسکی

سگ شیتزو

سگ‌ شیتزو یکی از محبوترین سگ های در ایران است . سگ شیتزو فوق‌العاده اجتماعی و مهربان وهستند به عنوان سگ آپارتمانی و همدم بهترین انتخاب محسوب می شونند. این سگ‌های عروسکی ریزش موی کمی دارند و برای کسانی که به موی سگ آلرژی دارند سگ های  مناسبی محسوب می شوند. شیتزوها اصولا سگ آپارتمانی هستند که در روز به پیاده‌روی و فعالیت کمی نیاز دارند.

موهای بلند شیتزو نیاز به رسیدگی و مراقبت کمی دارد و لازم است  که هرچند وقت یکبار اصلاح و کوتاه شود. البته اکثر صاحبان شیتزو موهای سگ خود  کوتاه می‌کنند که هم ظاهر بانمکی به سگ می‌دهند و هم مراقبت از موهاش رو راحت‌تر می‌کند.

نژاد سگ پامرانین

پامِرانین سگی است کوچک، پشمالو با گوش های کوچک و نوک تیز و صورتی شبیه به روباهاست . انواع کوچک این نژاد با خصلت مطیع بودن و روحیه سر زندگی به همراه جثه خاص،  بعنوان یکی از محبوب ترین  حیوانات خانگی و دست آموز شناخته شده اند.چشم ها براق، به رنگ مشکی و دارای اندازه متوسطی است.

این سگ ها گردن کوتاه دارند   موها حالت زیبایی دارند. پوشش زیرین کوتاه، نرم و ضخیم است و موهای سطح بلند و زبر می باشد. دم نیز توسط موهای زیادی پوشیده می شود. در انواع رنگ ها شامل قرمز، نارنجی، کرم و مشکی، قهوه ای و خاکستری گزارش شده است.

 

نژاد سگ پکینیز

 این سگ بارفتاربا وقار و لجاجت خود را نزد صاحبش عزیز می سازد. رفتار آرام و مطیع بودن آن باعث شده است  در سراسر جهان بعنوان یک موجود صمیمی مطرح گردد. اما  از هیچ چیزی بیشتر از بازیگوشی و سر و صدا لذت نمی برد. این سگها حالت تهاجمی ندارد، سگی است صبور که نگهداری از آن آسان است. سینه پهن و پشتی صاف دارد. پوزه کوتاه و پهن دارای چین خوردگی می باشد. موها بلند و صاف است و حالت فر خورده و پشمی ندارد. به انواع رنگها از قبیل قرمز، حنایی، سیاه، سفید و قهوه ای وجود دارد. اصولاً یک سگ آپارتمانی است.

 

قیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگی

اگر می خواهید در مورد آخرین قیمت سگ های عروسکی و قیمت سگ های خانگی اطلاع داشته باشید، می توانید با آرشاپت شاپ تماس بگیرید.  کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

 

 

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

خرید سگ آپارتمانی ارزان

نوشته های مشابه

5 دیدگاه در “قیمت سگ عروسکی

  1. Arvin گفت:

    بسیار عالی

  2. Mona گفت:

    قیمت هم بگید لطفا

  3. Yasaman گفت:

    خیلی بیریخت و تو دل نرو و رو مخ برو?

  4. Nadin گفت:

    قیمت ؟؟؟

  5. ریحانه گفت:

    االللهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *