وبلاگ آرشاپت

خرید سگ آپارتمانی ارزان

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان

خرید سگ آپارتمانی ارزان

خرید سگ آپارتمانی ارزان نژاد سگ از جمله مهم‌ترین فاکتورها است چرا که سروصدای زیاد برخی از سگ‌ها ممکن است مخل آسایش همسایگان شود.سگ‌هایی با سایز

کوچک، معمولا برای نگهداری در آپارتمان مناسب می‌باشند.

 

 

 

 

نژاد سگ برای خرید سگ آپارتمانی ارزان

فروش سگ آپارتمانی در تهران با نژاد‌های بدلینگتون، تریر، مالتیز، کاوالیر، شی‌هواهوا، شیتز و و پامرانیان؛به‌ دلیل سازگاری آنان با شرایط زندگی در آپارتمان رواج گسترده‌ای یافته است.

نژاد سگ اصلی ترین عامل جهت قیمت گذاری سگ میباشد. سگی که از اصالت کافی برخوردار است و از پدر و مادر اصیل زاده شده باشند، قیمت های بالاتری نسبت به سگ های که نژاد میکس و یا چند نژاده هستند دارند. حتما از کسی که سگ را خریداری میکنید، عکسی از پدر و مادر سگ را بخواهید تا متوجه شوید همان نژاد است یا خیر. زیرا اکثر نژاد های کوچک را نمیتوان تشخیص داد که وقتی بزرگ میشوند به چه شکل در می آیند.

 

 

جثه سگ برای خرید سگ آپارتمانی ارزان

“خرید سگ فنجانی” ، ” خرید سگ جیبی” یا ” خرید و فروش سگ جیبی” لطفا گول این تبلیغات دروغ را نخورید. هیچ سگ بسیار کوچکی وجود ندارد که به همان اندازه بماند. یا این سگ ها بسیار نوزاد هستند که در یک فنجان جا میشود و بعد از چندین هفته بزرگ میشوند و یا این سگ ها نارس به دنیا آمده اند. از این رو پرورش‌دهندگان جهت فروش سگ دست به هر کاری می‌زنند و قیمت سگ را بسیار بالا به شما بگویند. سگ‌ های فنجانی ممکن است نتیجه جفت گیری عمدی تحت نظارت انسان‌ها یا غیرعمدی باشند. باید بدانید در این موارد صاحبان این سگ‌ های مینیاتوری فریب خورده‌اند چرا که هیچ تضمینی وجود ندارد که این سگ رشد نکند و به اندازه‌ی معمول برای نژادش نرسد.

سن سگ وخرید سگ آپارتمانی ارزان

از آنجا که توله های سگ به شدت بازیگوش هستند و دارای انگیزه فراوان جهت یادگیری میباشند. طبیعتا قیمتشان به نسبت سگ هایی که سن بالایی دارند بیشتر است. سگی را خریداری نمایید که میانگین سن آن از زمان نوزادی تا ۳ ماهگی است. زیرا در این مدت تعلیم سگ بسیار آسان تر از زمان های دیگر است.

آیا گواهی سلامت سگ در خرید و فروش سگ تاثیر دارد؟

سلامت سگ ازعوامل موثر در قیمت توله سگ میباشد. خرید و فروش سگ که واکسینه شده باشد یا عقیم شده باشد و دچار بیماری نشده باشد به نسبت قیمت بیشتری نسبت به سگی است که موارد فوق را نداشته باشد. خرید سگ را حتما از دامپزشکی ها و یا افرادی که چندین سال در این زمینه فعالیت دارند انجام دهید.

سگ آپارتمانی چه قیمتی دارد؟

سگ هایی که جثه کوچکی دارند و سرو صدای کمتری دارند و نیاز به پیاده روی کمتری دارند را سگ های آپارتمانی می گویند. این سگ ها به دلیل سازگاری با محیط داخل آپارتمان قیمت بیشتری نسب به سگ هایی که در شرایط محیطی بیرون زندگی میکنند دارند. البته سگ های نگهبان اصیل که فقط برای نگهبانی یا شکار نیز استفاده میشوند هم قیمت های بالایی دارند

 

 

افراد زیادی این روزها به دنبال خرید سگ آپارتمانی ارزان قیمت هستند؛ سگ های عروسکی و بامزه که می توانند یک حیوان خانگی باهوش در کنار شما باشند. اما در میان انواع نژادهای سگ های آپارتمانی و عروسکی کدام یک برای شما مناسب است؟ کدام نژاد سگ آپارتمانی با توجه به شرایط شما، برایتان مناسب است؟ در ادامه در آرشاپت شاپ به شما می گوییم برای خرید سگ آپارتمانی ارزان، باید به چه صورت اقدام کنید

خرید سگ آپارتمانی ارزان

در این مطلب خواهیم دانست که برای خرید سگ آپارتمانی ارزان باید چه معیارهایی رو در نظر بگیریم. در گذشته با انواع نژادهای سگ آپارتمانی ارزان آشنا شدیم که می توان چند مورد را نام برد:

سگ های شی هوا هوا

سگ های شیتزو

سگ های بودلداگ

سگ های پامرانین و …

اگر قصد دارید که برای خرید سگ آپارتمانی ارزان اقدام کنید و به دنبال یک پت شاپ مطمئن می گردید، می توانید با آرشاپت تماس بگیرید. ما به شما مشاوره می دهیم که خرید سگ آپارتمانی ارزان چه نکاتی را لازم دارد و بهترین موارد را با بهترین قیمت ها به شما معرفی می کنیم. در ضمن مدارک تمام سگ ها کامل هستند.

خرید سگ آپارتمانی ارزان

اگر قصد دارید برای خرید سگ آپارتمانی ارزان اقدام کنید، آرشا پت شاپ بهترین انتخاب برای شماست. کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

 

 

انواع سگ اپارتمانی

سگ شیتزو

سگ نژاد شیتزو جز نژاد سگ های عروسکی و یکی از محبوب ترین ومعروف ترین نژاد های جهان است محبوبیت این نژاد گاهی تا این حد است که با وجود تنوع بسیار زیاد در سگ های گونه عروسکی عده ای این نژاد را حتی با وجود قیمت بالایی که دارد به موارد دیگر ترجیح می دهند.
به طور کلی این سگ ها به گونه ای هستند که برای زندگی با انسان هماهنگ شده اند و به سگ های افراد اشرافی و امپراطور ها معروف می باشند.

 

 

سگ پامرانین

سگ پامرانین جثه کوچیکی دارد و مخصوص نگهداری داخل خانه های کوچک و آپارتمانی پرورش داده شده است.سگ پامرانین با اینکه تنبل نیست و انرژی اش زیاددارد ولی زیاد به صاحبش وابسته نیست . این سگ برای کسانی مناسب است  که مجبورهستند تا  مدتی سگ را در خانه تنها بگذارند.

 

سگ پودل

یکی از ویژگی‌های سگ پودل که بسیار این سگ ها را  پرطرفدارکرده است در این است که موهای آنها اصلا نمیریزد و موهای فرفری پودل ها فقط بلند می شود و فقط باید برس کشیده شود و هر ۳،۴ ماه یک بار توسط آرایشگر کوتاه شود.

پودل ها برای افرادی که به موی سگ آلرژی دارن اتخاب بسیار مناسبی هستند. اگر شما هم از دیدن موی سگ روی لباس و لوازم منزلتون بیزارید، سگ پودل انتخاب مناسبی برای شما نیست.

یکی از مشکلات پودل ها این است که جزو سگ های بسیار باهوش هستند و برای همین سرگرم کردن و تخلیه انرژی ذهنی و فیزیکشون بسیار سخت است.

 

سگ مالتیز

این نژاد جثه کوچکی دارد و با موهای بلند ابریشمی و ظاهر اشرافی و زیبایی که دارد طرفداران بسیاری پیدا کرده است . مالتیزها به طور ذاتی سگ‌های آرام و مطیعی هستند و تربیت آنهاکار راحتی است.

با وجود اینکه مالیتز موهای بسیار بلندی دارند اما ریزش موی کمی دارند و به همین دلیل برای نگهداری در آپارتمان بسیار مناسب هستند. سگ مالتیز رابطه بسیار خوبی با همه افراد دارد؛ از آدم‌ها و بچه‌ها بگیر دتا حیوانات دیگر

 

نکاتی در خرید سگ آپارتمانی ارزان

چند نمونه از سگ آپارتمانیدر بالا نام برده شد که هر کدام از آن ها قیمتمناسبی دارند. البته قیمت سگ آپارتمانی تنها نباید رضایت افراد را جلب کند بلکه  باید سگ ها را از مراکز فروش معتبر خریداری کنید . در هنگام خریداری سگ ها حتما به سایز، جنسیت نر و ماده، سن ویژگی های اخلاقی و رفتاری آن دقت کنید تا بتوانید سگ اپارتمانی ارزان و مناسب منزل و شرایط تان را انتخاب کنید.

 

 

 

 

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

تهران ، دارآباد ، خیابان پور ابتهاج ، نبش خیابان محبی ، پلاک 63

  • 09121854807
  • 09112908187
  • 09122331385

تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

نوشته های مشابه

15 دیدگاه در “خرید سگ آپارتمانی ارزان

  1. رضا گفت:

    بسیار عالی

  2. Hesam گفت:

    فوق العاده

  3. دانیال گفت:

    سلام سگ سفید اولی چند

  4. Kitana گفت:

    سلام اون یگ سفید اولیه چنده میخوامش

  5. Kitana گفت:

    سلام اون سگ سفید اولیه چنده تروخدا بگین پشمالو ونازه

    1. Aty گفت:

      سلام عزیزم.اون سگ نژادش پامرانین هستش شاید تیکاپ و فکر کنم که خرسی باید باشه❤

    2. Shahriyar گفت:

      گرون میفهمی گروننننن البته شمارتو بدی برات میخرمش??

      1. مائده گفت:

        عجب حاضری واسه یه شماره ۳۰میلیون بدی??

  6. m گفت:

    خیلی عالی بود
    من خیلیل دوست داشتم
    و عالی تر این که از طریق تلگرام و واتساپ میتونیم ارتباط برقرار کنیم

  7. Parla گفت:

    میشه قیمت اولی رو بگید

  8. کیانمهر گفت:

    من دلم سگ میخواد ولی مامانم برام نمیخره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *