وبلاگ آرشاپت

فروش توله سگ آپارتمانی

خرید و فروش توله سگ ارزان

فروش توله سگ آپارتمانی

فروش توله سگ آپارتمانی که  یکی از شیرین ترین موجودات این دنیا هستند. دقیقا به خاطر همین ظرافت نیاز به مراقبت بیشتری دارند. توله سگ ها بهتر است تا دو ماهگی فقط از شیر مادر یا شیر خشک مخصوص سگ استفاده نمایند. شیر گاو یا سایر شیر های پاستوریزه اصلا برای سگ مناست نیست.

برای خرید وفروش توله سگ آپارتمانی به برخی از موارد توجه کنید به عنوان مثال این سگ ها نیازمند برخی از وسایل هستند اسباب بازی نیز برای سگ ها بسیار جذاب است. توله سگ ها وقتی خواب نیستند فقط بازی میکنند. به همین علت داشتن اسباب بازی که مناسب سن او باشد می تواند در تقویت حس شکار و پویایی او بسیار مفید باشد. جهت مشاهده اسباب بازی سگ  اینجا کلیک کنید.

فروش توله سگ آپارتمانی

 

باید دقت داشته باشید اگر میخواهید سگ سال های میانسالی و پیری خود را دور از بیماری های رایج سگها به سر ببرد باید از همان ماه های اول به تغذیه آن اهمیت دهید. استفاده از غذای خشک توله سگ به دلیل داشتن پروتین زیاد بسیار ضروری و مفید است. ضمنا میتوانید از مکمل های تغذیه ای نیز استفاده نمایید.

 

فروش توله سگ آپارتمانی و انتخاب نژاد سگ

در هنگام خرید وفروش توله سگ آپارتمانی به این نکته توجه کنید که  هر یک از نزاد های سگ دارای خصوصیات رفتاری، فیزیکی، اقلیمی   مختص خود میباشد.با توجه به اینکه تا کنون بیش از ۳۰۰ نژاد مختلف سگ موجود است پس انتخاب نژاد مناسب کار آسانی نخواهد بود.

برای خرید وفروش توله سگ آپارتمانی نژاد مناسب ابتدا باید دقت کنید که هر نژاد با وضعیت و شرایط زندگی شما رابطه مستقیم دارد.به عنوان مثال شما نمیتوانید یک دوبرمن را برای آپارتمان کوچک خود انتخاب کنید چون این نژاد به فضای کوچک آپارتمانی تعلق ندارد.

 

 

فروش توله سگ آپارتمانی و تربیت یک توله سگ

در هنگام فروش توله سگ آپارتمانی این نکته را در نظر بگیرد که یک توله سگ طی چند ماه اول زندگی نیاز به مراقبت دائمی دارد.

شما باید هر چند ساعت یکبار (حداقل) او را برای اجابت مزاج بیرون ببرید. همچنی باید از امنیت آن‌ها مطمئن شوید و مرتب آن‌ها را برای پایه گذاری یک رفتار مناسب به کلاس‌های آموزشی ببرید.اگر در منزل کار کرده یا برنامه انعطاف پذیری دارید، انتخاب یک توله سگ برای شما مناسب است. در غیر این صورت، انتخاب یک سگ بالغ تربیت شده را مد نظر قرار دهید.

فروش توله سگ آپارتمانی و قیمت آنها

هرچند هردو سگ بالغ و توله سگ مخارج  زیادی دارند اما قیمت یک توله سگ اصیل به مراتب از یک سگ بالغ بیشتر است.

اگر درفروش توله سگ آپارتمانی قیمت برای شما اهمیت دارد، سگ‌های واگذار شده را در نظر داشته باشید.این سوالات تنها اندک سوالاتی هستند که باید قبل از گرفتن سگ بالغ یا توله سگ از خود و خانوادتان بپرسید.

همچنین تجربه تربیت یک سگ، وضعیت حال و آینده خانواده خود و سطح فعالیت اعضای خانواده خود را در نظر بگیرید.به خاطر داشته باشید که توله سگ‌ها دوست داشتنی هستند، اما بسیاری از سگ‌های بالغ نیز به دنبال خانه میگردند!

فروش توله سگ آپارتمانی

 

اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید امور مربوط به فروش توله سگ آپارتمانی و خرید توله سگ ارزان را در آن با اطمینان انجام دهید، آرشاپت می توانید بهترین پت شاپ برای شما باشد. فرقی ندارد که به دنبال سگ های آپارتمانی و عروسکی هستید یا برای ویلا و یا خانه خود یک سگ گارد و نگهبان می خواهید، می توانید انواع امور به خرید و فروش توله سگ آپارتمانی را در پت شاپ آرشاپت انجام دهید.

 

 

انواع سگ آپارتمانی

سگ شیتزو

سگ شیتزو  سگی بسیار بامزه و زیبا است. مو های بلند آن خیره کننده است. گرچه رسیدگی به مو های شیتزو وقت گیر است اما قطعا ارزشش را دارد.اگر شما سگ شیتزو در منزل نگه داری می کنید می توانید بابت رفتار آن ها با کودکانتان مطمئن باشید که به خوبی با ان ها کنار می آید. این سگ با مزه و خوشگل به راه رفتن و چرخیدن در آپارتمان علاقه دارد پس او را در این کار آزاد بگذارید. می توانید اموزش های لازم را از سن توله گی به شیتزو بدهید و آن رابه یک حیوان با نمک اپارتمانی تبدیل کنید.

سگ پودل

سگ پودل در سه اندازه و سایز مختلف وجود دارد که مدل های پودل عروسکی و پودل مینیاتوری می توانند در اپارتمان کوچک نگه داری شوند. وزن پودل عروسکی ۳ تا ۶ کیلو، پودل مینیاتوری ۷ تا ۸ کیلو و پودل استاندارد ۲۱ تا ۳۵ کیلو گرم است. پودل به خاطر باهوش بودنش می توانند به راحتی اموزش ببیند به همین علت طرفداران زیادی دارد. موهای فر فریه پودل بسیار بلند است ولی هرگز دچار ریزش نمی شوند و فقط کافی است که هر ۳ یا ۴ ماه کوتاه شوند بنابراین اگر به موهای سگ روی لباس و یا وسایل منزل حساس هستید پودل یک انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

 

تاثیر نژاد سگ در قیمت سگ آپارتمانی

نژاد سگ اصلی ترین عامل جهت قیمت گذاری سگ می باشد. سگی که از اصالت کافی برخوردار است و از پدر و مادر اصیل زاده شده باشد، قیمت های بالاتری نسبت به سگ های که نژاد میکس و یا چند نژاده هستند دارند. حتما از کسی که سگ را خریداری میکنید، عکسی از پدر و مادر سگ را بخواهید تا متوجه شوید همان نژاد است یا خیر. زیرا اکثر نژاد های کوچک را نمیتوان تشخیص داد که وقتی بزرگ میشوند به چه شکل در می آیند.

فروش توله سگ آپارتمانی |خرید توله سگ ارزان

برای انجام خرید و فروش توله سگ آپارتمانی باید نکات بسیاری را در نظر داشته باید؛ از فضایی که در اختیار دارید تا خصوصیات نژاد سگی که انتخاب می کنید. در این میان ممکن است شما قصد خرید توله سگ ارزان داشته باشید به عنوان یک سگ آپارتمانی و شاید هم بخواهید یکی از انواع سگ های گارد و نگهبان را داشته باشید. شاید بهتر باشد قبل از هر اقدامی با نژادهای سگ های عروسکی و اپارتمانی و سگ های گارد و نگهبان اشنا شوید:

فروش انواع سگ های بولداگ انگلیسی

فروش انواع سگ های شی هوا هوا

فروش انواع سگ های شیتزو

فروش انواع سگ های امریکن کوکر اسپانیایی

فروش انواع سگ های ژرمن شپرد شو کلاس

هر کدام از نژادهای سگ های اپارتمانی و عروسکی، ویژگی ها و خصوصیات خود را دارند. شما باید با توجه به محیط و شرایطی که دارید بهترین را برای خود انتخاب کنید. ما در آرشاپت شاپ در مورد ویژگی ها و خصوصیات انواع سگ های آپارتمانی به شما اطلاعات مفیدی می دهیم. همچنین بهترین قیمت را برای خرید و فروش سگ اپارتمانی ارزان به شما ارایه می دهیم.

 

 

 

 

فروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانی

اگر می خواهید در مورد فروش سگ خانگی در تهران و فروش توله سگ اپارتمانی اطلاعاتی به دست بیاورید، می توانید با آرشاپت شاپ تماس بگیرید.  کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

 

 

 

 

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

خرید سگ آپارتمانی ارزان

قیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگی

فروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *