وبلاگ آرشاپت

خرید و فروش سگ های نگهبان

خرید و فروش سگ های نگهبان

خرید و فروش سگ های نگهبان : سگ های نگهبان عمدتا” سگهای هشدار دهنده هستند ،این سگها قلمرویی بوده و به شدت نسبت به ورود غریبه به قلمرو خود حساس هستند و برخورد خشنی نیز به همراه خواهند داشتاز جمله این سگهای قلمرویی می توان به سگهای ایرانی همچون سرابی و کردی و ……و سگهایی همچون قفقازی و آلابای و ……اشاره نمود

 

خرید وفروش سگ های نگهبان

خصوصیات و  خرید و فروش سگ های نگهبان

سگ های نگهبان نژادهای متفاوتی دارند که با توجه به محیطی که می خواهید این حیوان را نگهداری نمایید، باید آنها را انتخاب و خریداری کنید. برخی از نژادها نیاز به محیط بزرگی برای نگهداری دارند و برخی برعکس با محیط کوچک هم کنار می آیند. اما تمامی آنها دارای یک سری ویژگی هستند از قبیل:

-وفادار و همیشه آماده دفاع از صاحب خود هستند.

-جثه بزرگ و فک بسیار نیرومند نسبت به سایر نژادهای سگ دارند.

-سگ نگهبان بسیار خانواده دوست می باشد.

-اغلب سگ های نگهبان پشم ندارند و فقط بر روی پوست بدنشان موهای ریزی دارند.

-سگ های نگهبان در مقایسه با سایر نژاد سگ ها خیلی اجتماعی نیستند.

بهترین غذای سگ نگهبان چیست؟

یکی از بهترین گوشت ها، به عنوان غذای سگ نگهبان، گوشت بوقلمون می باشد. اما باید یک سری نکاتی را در این باره رعایت کرد که در زیر به برخی از  آنها  اشاره شده است:

-بهترین غذای سگ نگهبان، گوشت کاملا پخته شده است.

-باید از گوشت بدون استخوان به عنوان غذای سگ استفاده کرد.

-بهتر است گوشت را به تکه های کوچک تقسیم نمایید و سپس به سگ بدهید زیرا سگ ها غذا را به سرعت میخورند و اگر گوشت را تکه نکنید، خوردن سریع آن برای سگ خوب نیست.

-یک سگ نگهبان به همان اندازه که نیاز دارد گوشت در زنجیره غذای او باشد، باید از سبزیجات هم استفاده نماید. بهترین سبزیجات در غذای سگ نگهبان عبارت است از: لوبیا قرمز، هویج، ذرت بدون ساقه، کاهو، کرفس و پوره سیب زمینی.

جگر: جگر دارای ویتامین های A و B و فسفر می باشد. البته به دلیل وجود انگل در جگر و همچنین بقایای دارویی حیوانات بهتر است از این غذا استفاده نشود اما در صورت نیاز حتما جگر به طور کامل پخته شود.

مرغ: مرغ غذایی است که هضم آن آسان است ولی در مقایسه با گوشت کالری کمتری دارد و مرغ هم باید به صورت بدون استخوان به سگ داده شود.

خریدوفروش سگ های نگهبان

معروف ترین نژادهای سگ نگهبان

  • ژرمن شیپرد
  • دوبرمن
  • باکسر
  • سنت برنارد
  • روتوایلر
  • ماستیف و بول ماستیف
  • کولی
  • ساموید

در اینجا به برخی ازویژگی های این سگ ها اشاره شده است.

روتوایلر

باید اعتراف کنیم که روتوایلر بهترین نژاد سگ نگهبان آلمانی است. این سگ عمیقا به خانواده خود وفادار، اما نسبت به افراد غریبه بسیار محتاط است. روتوایلر، برای افرادی که قبلا سگ نداشته‌اند، انتخاب مناسبی نیست. روتوایلر، سگ نگهبان بسیار خوب و جدی است.

 

ژرمن شپرد

این سگ برای ویژگی همه فن حریف بودن خود معروف است و امروزه همچنان به عنوان یک سگ پلیس و نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژرمن شپرد یک سگ نگهبان بسیار عالی است که اگر یک فرد غریبه کمی به خانه نزدیک شود، صاحب خود را آگاه خواهد کرد.

 

اسچیپرکی

اسچیپرکی بهترین نژاد سگ نگهبان بلژیکی از نوع اسپیتز است. آن‌ها در اصل به عنوان سگ گله پروش یافته بودند، اما بسیار مستقل، سرسخت و باهوش هستند. آن‌ها به سرعت در برابر نزدیک شدن یک فرد غریبه واکنش نشان داده و به رغم اندازه کوچک، برای افراد مبتدی و تازه کار توصیه نمی‌شوند.

قبل از خرید و فروش سگ های نگهبان حتما به این نکات توجه کنید

داشتن یک سگ نگهبان در خانه یا باغ ، به معنی داشتن مسئولیت اضافی است. در هر حال سگ ها حیواناتی هستند که گهگاهی می توانند خشمگین شده و بر اعضای خانواده شما یا فرد دیگر صدمه بزنند. سگ ها حیوانات قدرتمندی هستند و کوچک شمردن آنها ممکن است به خود شما آسیب بزند.

برای داشتن یک سگ نگهبان ، باید حتما زمان کافی برای رسیدگی به آن را نیز داشته باشید یا اغلب سعی کنید که کنار آنها باشید. توصیه می کنیم که قصد خرید یک سگ نگهبان را دارید بهتر است که توله آن را بخرید تا بتوانید آن را با توجه به سبک زندگی و محیط خودتان بزرگش کنید تا شما را بشناسد و به شما عادت کند.

اگر به دنبال خرید و فروش سگ های نگهبان  هستید باید بدانید که سگ های گارد و نگهبان نژادهای مختلفی دارند. اگر شما هم می خواهید در میان انواع سگ های گارد و نگهبان، یک سگ نگهبان ارزان قیمت، آرشا پت بهترین انتخاب است. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از بهترین قیمت ها در زمینه خرید و فروش سگ های نگهبان مطلع شوید.در ادامه با ما باشید.

 

 

خرید وفروش سگ های نگهبان

خرید و فروش سگ های نگهبان

عده ای هستند که بنا به دلایل مختلف به دنبال سگ های نگهبان می گردند و می خواهند برای خرید و فروش سگ های نگهبان بهترین پت شاپ را پیدا کنند. اما همیشه خرید و فروش سگ های نگهبان با چالش هایی همراه بوده است؛ شما باید قبل از هر گونه اقدام برای خرید و فروش سگ های نگهبان با انواع سگ های نگهبان و خصوصیات هر یک آشنا شوید تا با توجه به شرایط و محیطی که دارید بهترین خرید و فروش سگ های نگهبان را انجام دهید.

در ادامه می توانید با انواع نژادهای سگ های گارد و نگهبان اشنا شوید و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

آشنایی با انواع نژادهای سگ های گارد و نگهبان

قیمت خرید و فروش سگ های نگهبان

اگر یک سگ نگهبان با قیمت ارزان می خواهید آرشا پت شاپ بهترین انتخاب برای شماست. کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *