وبلاگ آرشاپت

خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد

خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد

خریدو فروش گربه اسکاتیش فولد

خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد :گربه نژاد اسکاتیش فولد دارای جثه ای متوسط , کله ای گرد با چشمانی بزرگ و درشت است اگرچه او بدلیل داشتن یک ویژگی برجسته ( گوش هایش که به سمت جلو خم شده اند که به او ظاهری مانند یک جغد پشمالو میدهند) معروف است.

 

پوشش بدن این گربه در طرح ها و رنگ های بسیاری از کوتاه تا بلند دیده میشود و به این نژاد با موهای بلند هایلند فولد نیز گفته می شود.توله گربه های اسکاتیش بسیار دوست داشتنی هستند و دل هر کس را می توانند تصاحب کنند.

 

خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد

ظاهر وخریدو فروش گربه اسکاتیش فولد

 

در خریدو فروش گربه اسکاتیش فولد این نکته را در نظر بگیرید که این گربه دارای گردنی کوتاه و محکم ، بدنی گرد و تقریبا توپولی ، چشمانی درشت و دوست داشتنی دارد. این خصوصیات ظاهری این موجود کوچک و دل فریب را خواستنی تر کرده است و موجب آن شده است که حتی در سنین بزرگسالی هنوز صورتی مانند بچگی هایشان داشته باشند.

 

درخریدو فروش گربه اسکاتیش فولداین را بدانید که  وزن اسکاتیش فولد های بالغ معمولا چیزی بین 6 تا 13 پوند است و ماده هایشان دارای ناحیه تحتانی سبک تر و نرها سنگین تر می باشند. دم آنها باید بلند و انعطاف پذیر و دارای انتهایی ترجیحا مخروطی شکل ( بجای گرد ) باشد.

 

این نژاد را می توان با پوشش های بدنی کوتاه و بلند یافت . در گربه هایی با موهای کوتاه ، تراکم مو باید زیاد باشد و در گربه هایی با موی بلند نیز باید موی آنها پرپشت با گردن ودمی پشمالو باشد .

 

آراستگی وخریدو فروش گربه اسکاتیش فولد

در خریدو فروش گربه اسکاتیش فولد باید در مورد آراستگی این گربه اطلاعاتی داشته باشید برای آراسته و براق نگهداشتن موی گربه اسکاتیش فولد مو کوتاه هفته ای یکبار او را شانه بزنید و در جهت جلوگیری از بوجود آمدن گره های بزرگ در موهای بدن هایلند فولد او را هفته ای 2 بار شانه کنید.

تنها نظافت دیگری که این نژاد نیاز دارد و شما در خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد باید بدانید این است که کوتاه کردن ناخن هایشان بصورت مرتب هفته ای یک مرتبه و تمیز کردن گوش هایشان در صورتی که کثیف باشند است.برای شستشوی گوش ها از یک ماده شوینده ملایم که توسط دامپزشک تجویز شده باشد استفاده کنید. برای مسواک زدن دندان ها و بوی خوب دهان گربه نیز هرروز از خمیر دندانی که دامپزشک توصیه میکند بزنید.
سعی کنید از سن کم مسواک زدن و کوتاه کردن ناخن ها را شروع کنید زیرا بچه گربه به این روتین عادت کرده و آن را می پذیرد.

 

تغذیه خریدو فروش گربه اسکاتیش فولد

اگر در این فکر هستید که چه چیزی بهترین غذای خانگی برای  گربه اسکاتیش فولد هستید جواب آن بسیار ساده می باشد : ( گوشت ترجیحا خام )
احتمالا خواهید دید که آنها ترکیبی از غذاهای خشک و تر را می خورند اما تاکید ما بر روی گوشت تازه و اجتناب از کربوهیدرات هاست.
گوشت خام گوساله ، مرغ ، بوقلمون و جگر مرغ بهترین غذاهایی هستند که میتوانید به توله های این نژاد بدهید در حالی که برای گربه های بزرگسال می توان از لبنیات و سبزیجات تازه استفاده کرد.

خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد

 

به یاد داشته باشید بعد ازاین که بچه گربه را به خانه بردید شما قدرت دارید تا از او در برابر یکی از بیماری های شایع یعنی چاقی محافظت کنید . نگهداشتن این گربه در وزن مناسب یکی از آسان ترین راه های حفظ سلامتی اوست . از توانایی بازدارنده و کنترل کننده خود بهترین استفاده را در جهت تضمین داشتن گربه ای سالم به عمل آورید.

 

نکاتی در مورد خریدو فروش گربه اسکاتیش فولد

اگر می خواهید برای خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد اقدام کنید لازم است تا از قبل به چند نکته مهم دقت نمایید. اینکه برای خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد باید به چه پت شاپی مراجعه کنید تا بهترین و ارزان ترین قیمت را برای خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد به شما اعلام کند! همچنین اینکه با توجه به خصوصیات رفتاری گربه اسکاتیش فولد ایا اصلا این نژاد گربه برای شما مناسب هست یا نه؟ در ادامه همراه ما باشید تا در ضمن معرفی پت شاپ آرشاپت به این سوالات هم پاسخ دهیم.

 

خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد وقیمت اسکاتیش فولد

قبل از اینکه به خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد اقدام کنید و از اخرین و ارزان ترین قیمت برای خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد مطلع شوید لازم است تا کمی بیشتر در مورد این نژادگربه و ویژگی های رفتاری و ظاهریش بدانید.

در خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد این را بدانید که این گربه صورتی شبیه به جغد و ظاهری بسیار جذاب دارد. یکی از ویژگی های ممتاز گربه اسکاتیش فولد گوش های کوچک آن هاست؛ گوش هایی که به سمت جلو و پایین تاخورده است. بدن گربه اسکاتیش فولد گرد و کوتاه است و چشمانی باز گرد و درشتی دارد. همین خصوصیات ظاهری سبب شده تا اسکاتیش فولد بسیار جذاب باشد و برای خیلی ها یک حیوان خانگی دوست داشتنی باشد.

گربه اسکاتیش فولد اغلب آرام است و از بودن و زندگی کردن در خانه لذت می برد هر چند به موقع شیطنت هایی هم از خود نشان می دهند. گربه اسکاتیش فولد به هفته ای یک بار نظافت نیاز دارد.

خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد

خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد

 

اگر می خواهید در مورد خرید و فروش گربه اسکاتیش فولد اطلاعاتی به دست بیاورید، می توانید با آرشاپت شاپ تماس بگیرید.  کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

 

 

آیا اسکاتیش ها گربه مناسبی برای شما هستند ؟

گاهی اوقات در زمان انتخاب یک حیوان خانگی تصمیم گیری بسیار سخت و دشوار است برای مثال سگ ها می توانند بسیار پر سر و صدا و شلخته باشند ،،جوندگان مانند سنجاب ها علاقه به گاز گرفتن دارند ، پرندگان نیز بسیار پر سر و صدا هستند و نیاز به نگهداری زیادی دارند اما در بین تمامی حیوانات گربه های اسکاتیش فولد انتخاب بسیار مناسبی هستند.
همه می دانند که گربه ها بسیار آرام تر و بی سر و صداتر از سگ ها هستند و همچنین حیوانات بسیار تمیزی هستند و با لیس زدن خودشان را تمیز نگه میدارند و نیازمند مراقبت و نظافت زیادی از جانب صاحبشان نیستند.

 

 

گربه های اسکاتیش فولد و آن دسته که گوش هایشان کاملا خم شده ( که بسیار نادر و کمیاب هستند ) مراقبت های بخصوصی را از جمله رسیدگی و نظافت گوش هایشان نیاز دارند. عاملی که باید بسیار به آن توجه شود احتمال ابتلا این گونه خاص و ویژه به بیماری کم کاری مفاصل است. بعلت  نادر و نایاب بودن این گربه ها در حال حاضر هیچ گونه اعداد و ارقامی که درجه و شدت ابتلا به بیماری های مفصلی را نشان دهد در دسترس نیست .

 

فعالیت بدنی گربه اسکاتیش فولد

گربه اسکاتیش عاشق بازی ست و مطمئن باشید زمانی که از مدرسه یا سرکار به خانه بر می گردید از شما انتظار دارد تا با او بازی کنید یا در کنارش بنشینید تا بتواند با یک پرش روی پای شما لم بدهد و همچنین هنگام تماشای تلویزیون بر روی مبل در کنار شما دراز بکشد یا خودش را جمع کند.

این نژاد باهوش و نسبتا فعال است و علاقه زیادی به بازی با اسباب بازی دارد و دوست دارد از این طریق هوش خود را به چالش بکشد.برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

خرید سگ آپارتمانی ارزان

قیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگی

فروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانی

فروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکی

فروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزان

فروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزان

قیمت بچه گربه پرشین | خرید و فروش گربه پرشین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *