وبلاگ آرشاپت

فروش گربه بریتیش شورت هیر

فروش گربه بریتیش شورت هیر

خصوصیات ظاهری و فروش گربه بریتیش شورت هیر

فروش گربه بریتیش شورت هیر :  رنگ غالب این گربه ها خاکستری است. یک گربه نر بالغ انگلیسی دارای غبغب بزرگ و بدنی با پوشش متراکم است. گربه ای عضلانی با سینه ای پهن وپاهای قطور که دارای پنجه های گرد است و دم نوک گردی هم دارد. این گربه ها سر بزرگ و گردی دارند که این حالت، آنها را از سایر نژاد ها متمایز می نماید.
پوزه بریتیش ها کوتاه است و گونه های صافی دارند (به خصوص در نر های بالغ که غبغب برجسته ای درآنها شکل گرفته است). چشم ها بزرگ و گرد هستند که در گربه های بریتیش خاکستری و یا نارنجی- مسی رنگ بوده و در سایرین بسته به رنگ پوشش متفاوت است.

 

 

فروش گربه بریتیش شورت هیر

 

 

رنگ چشم ها باید شفاف باشد و زمینه ای به رنگ طلایی- مسی داشته باشد. در مورد بریتیش های سفید استثنائاتی وجود دارد و چشم ها آبی یا طلایی هستند. در بعضی موارد پوشش گربه ها نقره ای می باشد. یکی از ویژگی هایی که آنها را متمایز می کند حالت لبخند مانندی است که صورت آنها به خود گرفته است. سایز گوش ها متوسط است که در قاعده پهن می باشند.

نظافت  و خرید و فروش گربه بریتیش شورت هیر

گربه های این نژاد به حداقل نظافت روزانه نیاز دارند و با نگهداری در خانه، کنار می آیند هرچند می-توانند به علت جیره نامناسب چاق شوند. بریتیش مو کوتاه گربه ای فوق العاده برای افراد شاغل می باشد زیرا زمانی که صاحبشان در خانه نیست خوشحال و تنبل گوشه ای می نشینند! جایی را به هم نمی ریزند و به همراهی حیوان دیگری نیاز ندارند گرچه از بودن گربه بریتیش دیگری که با آن سازش دارند، لذت می برند.

گربه های این نژاد، زیاد پر سر و صدا نیستند اما برای ارتباط برقرار کردن با صاحبشان میو میو می کنند، به خصوص زمانی که گرسنه هستند و غذایشان در حال اماده شدن است! بعضی از آنها دوست دارند بغلشان کنید ولی اکثر آنها ترجیح می دهند روی زمین باشند و آنها را آهسته نوازش کنید تا اینکه آنها را بلند کنید!

 

 

مسائل مربوط به سلامتی و فروش گربه بریتیش شورت هیر

همه ی گربه ها توانایی توسعه ی مشکلات ژنتیکی را دارند، همان طور که همه ی افراد توانایی به ارث بردن بیماری ها را دارند. هر پرورش دهنده ی که ادعا می کند نژاد گربه ی او هیچ مشکل سلامتی یا ژنتیکی ندارد، دروغ می گوید یا درباره ی آن نژاد آگاهی ندارد.

گربه های بیریتیش شورت هیر به طور کلی سالم هستند، اما در معرض ابتلا به کاردیومیوپاتی هایپرتروفی (HCM) و هموفیلی B و اختلال خونی ارثی می باشند. کاردیومیوپاتی هایپرتروفیک شایع ترین نوع بیماری قلب در گربه ها است که باعث ضخیم شدن بیش از حد ماهیچه ی قلب می شود.

به یاد داشته باشید که نگه داشتن گربه های بیریتیش شورت هیر در وزن مناسب یکی از آسان ترین راه های محافظت از سلامتی آن ها می باشد.

 

 

فروش گربه بریتیش شورت هیر

 

ویژگی اخلاقی گربه بریتیش شورت هیر

نژاد بریتیش شورت هیر آرام، ساکت و محافظ کار که رفتارهای یک بریتانیایی اصیل را تداعی می‌کند. با اینکه در اولین ملاقاتش با شما کمی دیرجوش است و برای دوستی تردید دارد، اما هنگامی که به اندازه‌ی کافی به شما آشنا شود و به شما اعتماد کند، خیلی زود با همه دوست شده و سریع گرم می‌گیرد و با تمام اعضای خانواده‌اش رابطه‌ی نزدیک برقرار می‌کند.

با تمام اعضای خانواده بامحبت رفتار می‌کند و به همه وفادار است، به بهترین وجه با کودکان رفتار می‌کند، صبور و باحوصله است و به آن‌ها محبت می‌کند و با تغییراتی که در خانه ایجاد می‌شود به‌خوبی خود را وقف می‌دهد. شما می‌توانید روی خوش‌اخلاقی، ثبات شخصیتی و رفتاری گربه‌ی مو کوتاه خود حساب کنید.

 

 

اگر می خواهید از آخرین قیمت فروش گربه بریتیش شورت هیر با خبر شوید و برای خرید و  فروش گربه بریتیش شورت هیر به دنبال یک پت شاپ مطمعن هستید ادامه این مطلب را از دست ندهید. گربه بریتیش شورت هیر به دلیل خصوصیات رفتاری و ظاهری که دارد انتخاب افراد بسیاری به عنوان یک حیوان خانگی است. پس اگر شما هم می خواهید قیمت خرید و  فروش گربه بریتیش شورت هیر را بدانید ومی خواهید برای خرید و فروش گربه اقدام کنید می توانید به آرشاپت مراجعه کنید.

 

 

 

 فروش گربه بریتیش شورت هیر

شاید شما هم به دنبال قیمت  فروش گربه بریتیش شورت هیر  باشید! به این منظور باید از اخرین و ارزان ترین قیمت  فروش گربه بریتیش شورت هیر  اطلاع داشته باشید. این اطلاعات را می توانید از آرشاپت دریافت کنید. بد نیست تا کمی با گربه بریتیش شورت هیر  و خصوصیاتش اشنا شوید. گربه بریتیش شورت هیر موهایی پف دارد و مجعد و ضدآب دارد. گربه بریتیش شورت هیر جثه ای متوسط تا بزرگ با بدنی زیبا و عضلانی دارد. همچنین گربه بریتیش شورت هیر سری بزرگ و چشمانی درشت و گرد دارد

اگر با توجه به این خصوصیات می خواهید از ارزان ترین قیمت  فروش گربه بریتیش شورت هیر مطلع شوید و برای خرید و فروش  گربه بریتیش شورت هیر اقدام کنید می توانید به پت شاپ آرشاپت مراجعه کنید.

 

خلق و خوی بریتیش شورت هیر

بریتیش شورت هیر به خوش‌اخلاقی و خلق و خوی گرم مشهور است. این گربه به طور کلی آرام، راحت و بی سر و صدا است اما گاهی ممکن است کمی دیوانه‌ بازی او گل کند.

اگر به دنبال حیوان خانگی آرامی هستید، همین گربه را انتخاب کنید. بریتیش شورت هیر از زندگی کردن و آسایش داشتن کنار شما و دیدن چند سریال تلویزیونی همراه شما شاد خواهد بود. بریتیش شورت هیرهای بالغ با کودکان نیز رابطه خارق‌العاده‌ای دارند و صبوری و عشق به آن‌ها می‌بخشند. فقط باید بر آن‌ها نظارت داشته باشید. گربه‌های این نژاد زیاد اهل سر و صدا نیستند، در نتیجه اگر کسی به گربه کوچولوی شما زیاد دست زد، باید به جای او حرف بزنید و نگذارید زیاد به او دست بزنند.

 

 

فروش گربه بریتیش شورت هیر

 

 

گربه‌های این نژاد مهربان هستند اما معمولاً دوست ندارند کسی آن‌ها را بغل کند یا از زمین بلند کند. البته آن‌ها دوست دارند که دور و برتان باشند و در کارهایی روزانه‌یتان شرکت داشته باشند. به یاد داشته باشید که این گربه مستعد تنبلی است، در نتیجه باید حتماً وزن او را کنترل کنید، او را تشویق به حرکت و ورزش کنید، رژیم غذایی سختگیرانه‌ای برای او در نظر بگیرید، به خصوص اگر این گربه خانگی باشد و بیرون نرود.

 

طول عمر بریتیش شورت هیر چقدر است؟

این نژاد نسبتاً مقاوم است و میانگین طول عمر او حدود ۱۵ سال است. اما بعضی از گربه‌های بریتیش هیر هم بوده‌اند که ۲۰ سال عمر کرده‌اند .گربه‌های این نژاد به شما این امکان را می‌دهند که مدت طولانی به آن‌ها عشق بورزید. حتماً به آن‌ها ورزش و تحرک زیادی بدهید، غذای خوب در اختیار آن‌ها بگذارید و مرتب آن‌ها را به دامپزشکی ببرید.

 

بریتیش شورت هیر چه رنگی است؟

بریتیش شورت هیر طیف رنگ‌های مختلفی دارد. یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های گربه‌های این نژاد بریتیش بلو (British Blue) است که رنگ موهای آن آبی طوسی خاصی است. اما این نژاد رنگ‌های طوسی سفید، خاکستری راه راه، کرم یک‌دست، ، خال خالی طوسی، سیاه و سفید و سفید یکدست هم دارد.

 

 

خرید و فروش گربه بریتیش شورت هیر 

اگر می خواهید در مورد خرید و فروش گربه بریتیش شورت هیر  اطلاعاتی به دست بیاورید، می توانید با آرشاپت شاپ تماس بگیرید.  کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

 

 

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

خرید سگ آپارتمانی ارزان

قیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگی

فروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانی

فروش گربه پرشین | گربه پرشین عروسکی

فروش توله سگ آپارتمانی | خرید توله سگ ارزان

فروش بچه گربه تازه متولد شده | خرید بچه گربه ارزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *