وبلاگ آرشاپت

نگهداری گربه پرشین

نگهداری گربه پرشین

نگهداری گربه پرشین  تجربه جالب و خوبی برای افراد است  به شرطی که این نگهداری به درستی انجام شود.با این حال  نگهداری گربه پرشین کمی برای افراد مشکل است زیرا این گربه  بسیار حساس و ظریفه و نیاز به مراقبت دارد. برای همین لازمه صاحبش همه نکته های نگهداری از گربه پرشین را بخ خوبی بدانید واطلاعات لازم را از  نگهداری گربه پرشین داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو این کار رو انجام دهد.

گربه پرشین، یه گربه قشنگ و ملوسه که با موهای ابریشمی و زیبا و صورت تخت و بانمک و چشم های رنگی و درشتش دل هر آدمی رو میبره. با اینکه پرشین کت دوست داره بیشتر روز رو بخوابه ولی وقتی بیداره از گذروندن وقت با صاحبش، بازی و تمیز کردن بدن و رسیدگی به موهاش لذت فراوانی میبره.

 

 

برس کشیدن و نگهداری گربه پرشین

 

یکی از مهم ترین قسمت های نگهداری از گربه پرشین، رسیدگی به موهای این گربه است برای مراقبت از پوست و موی گربه پرشین نکات زیر رو رعایت کنین.

بچه گربه ها به برس کشیدن روزانه نیاز ضروری ندارند ولی برای اینکه مطمئن شوید گربه پرشین  به برس کشیدن عادت کنداز سن پایین (۲ تا ۳ ماهگی) باید برس کشیدنش رو شروع کنی. پس از همون روز اولی که گربه پرشین را خریداری کرید برسزدن را شروع کنید.

در صورتی که این کار راانجام ندهید ، وقتی گربه پرشین بزرگ شد، برس زدن براش تجربه جدید می شود  و برای همین دیر قبولش می کند  ودر زمان برس زدن برس از دست شما فرار می کند.همین باعث میشه به مرور زمان برس کشیدن برای صاحبش هم تبدیل به یه کار خسته کننده بشه.

یکی از راهکارهای کاربردی اینه که برس زدن گربه پرشین رو درست قبل از غذا دادن بهش انجام بدین. اینطوری برس زدن توی ذهنش تبدیل به یک تجربه خوشایندخواهد شد.

 

مراقبت  ونگهداری از چشم گربه پرشین

چشم‌های گربه پرشین خیس و مرطوب است. البته میزان خیس بودن بسته به هر گربه و فصل متفاوت خواهد بود. اما در همه موارد باید گربه ایرانی هر روز با پد پنبه یا دستمال توالت نرم آغشته به آب، تمیز شوند.
برای تمیز کردن چشمهای گربه ایرانی، دستمال نرم و مرطوب را درست زیر مجرای اشک و گوشه داخلی چشم قرار دهید. به آرامی ترشحات انباشته شده در زیر و اطراف چشم را حذف و تمیز نمایید. سپس با یک دستمال نرم جدا خشک و تمیز کنید. برای هر چشم از دستمال جدا استفاده کنید تا از انتقال میکرو ارگانیسم‌ها و خاک‌ها از یک چشم به چشم دیگری جلوگیری کنید.

 

مراقبت ونگهداری از گوش گربه پرشین

 
گربه‌های ایرانی مانند هر گربه دیگری جرم گوش تولید می‌کنند، اما به طور کلی توصیه می‌شود هر هفته برای تمیز کردن گوش گربه خود به منظور جلوگیری از ایجاد حفره‌ها، قارچ‌ها یا عفونت‌های باکتریایی و همچنین نگه داشتن گربه خود را سلامت و شادابی این روش را انجام دهید.
با دستمال توالت نرم که با آب تمیز مرطوب شده است، تمام سطح خارجی داخل گوش را تمیز کنید. برای تمیز کردن شیارهای گوش از یک پنبه گوش استفاده کنید، اما نباید پنبه را به داخل کانال گوش وارد کنید.

 

 

نگهداری گربه پرشین

 

آنچه درباره سلامتی ونگهداری گربه پرشین باید بدانید

همه گربه هاتوانایی بالقوه ای برای توسعه مشکلات ژنتیکی که سلامتی آن ها را تحت الشعاع قرار می دهند را دارند. هر پرورش دهنده ای که ادعا می کند، نژاد او هیچ گونه مشکل سلامتی یا ژنتیکی ندارد یا دروغ می گوید یا در مورد این نژاد آگاهی کاملی ندارد. پس در انتخاب گربه پرشین دقت لازم را داشته باشید.

افرادی هستند که برای حیوان خانگی خود ترجیح می دهند که یک گربه پرشین داشته باشند. اما نگهداری گربه پرشین همیشه برای عده ای چالش برانگیز بوده است. در ادامه به شما بهترین راه نگهداری گربه پرشین را اموزش خواهیم داد و به شما یاد می دهیم که برای خرید و فروش گربه پرشین و همچنین نگهداری گربه پرشین چه کارهایی باید انجام دهید. پت شاپ آرشاپت می تواند بهترین کمک شما باشد.

 

 

 

 

نگهداری گربه پرشین

گربه پرشین نژادهای مختلفی دارد؛ از جمله

فروش انواع گربه پرشین سوپر فلت

فروش گربه پرشین سفید چشم آبی

فروش گربه پرشین بلو

فروش انواع گربه پرشین

هر کدام از نژادهای گربه پرشین، ویژگی ها و خصوصیات خود را دارند. شما باید با توجه به محیط و شرایطی که دارید بهترین را برای خود انتخاب کنید. ما در آرشاپت شاپ در مورد ویژگی ها و خصوصیات هر یک از نژادهای گربه های پرشین به شما اطلاعات مفیدی می دهیم. همچنین بهترین قیمت را برای قیمت گربه پرشین عروسکی به شما ارایه می دهیم. اما بهترین راه برای نگهداری گربه پرشین چیست؟

شاید اصلی ترین نکته در مورد نگهداری گربه پرشین، موهای گربه پرشین باشد. باید بدانید که ریزش موی پرشین ها بسته به نژاد و نوعشان با هم متفاوت است. اما این مشکل یک راه حل ساده دارد؛ می توانید با شانه کشیدن روزانه موهای گربه پرشین، موهای اضافه ان را بگیرید و ریزش را به حداقل برسانیدو

 

 

 

 

قیمت گربه پرشین عروسکی

قیمت گربه پرشین عروسکی

اگر می خواهید در مورد فروش گربه پرشین و گربه پرشین عروسکی اطلاعاتی به دست بیاورید، می توانید با آرشاپت شاپ تماس بگیرید.  کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

 

 

 

ظاهر گربه پرشین

گربه های پرشین بابت خز بلند و ظاهر لوکس خود و همچنین خصوصیات رفتاری شیرینشان بسیار شناخته شده اند.

پوششی از خز بلند و براق با بافت بی نظیر تکمیل کننده ی ظاهر فریبنده ی این نژاد است .

جثه پرشین ها  نسبت به گربه های دیگر متوسط است.

پرشین ها صورتی صاف ، کوچک و چشمانی گرد دارند.

سر آنها گرد و بزرگ ، بینی کوچک و سربالا، گونه های پهن ،گوش های آنها تقریبا نوک گرد و کوچک است.

درشت هیکل اند و پاهای کوتاه ، قوی و گوشتی و پنجه های گرد دارند.

دم آنها بلند محسوب نمیشود ولی متناسب با طول بدن گربه است.

نگهداری از پوست و موی بدن گربه های پرشین

گربه پرشین ظاهر بسیار متمایز و خاصی دارد. سر بزرگ و گرد، چشم‌های درشت، بینی کوتاه، گونه‌های بزرگ و گوش‌های کوچک مهم‌ترین ویژگی‌های این گربۀ باوقار هستند. سر این گربه روی گردن کوتاه و کلفتی قرار دارد و بدنش ماهیچه‌ای و درشت است. پاهای گربه پرشین کوتاه و کلفت است و از پنجه‌های قوی و قدرتمندی بهره می‌برد. دم پرشین کت نیز کوتاه است. اما بصورت کلی در تناسب با سایر اعضای بدنش می‌باشد.

بدن گربه پرشین پوشیده از موهای بلند، ضخیم و درخشان است. موهای پرشین از بالا تا پایین بدنش را می‌پوشانند و در میان پاهای جلویی بلندتر به نظر می‌رسند. همچنین در اطراف گوش و پنجه‌ها این موها بصورت ریش ریش دیده می‌شوند.

 

برای نگهداری گربه رژیم غذایی زیر را رعایت کنید

  • از برند معتبری غذای خشک را تهیه کنید.
  • غذای خشک را با کمی آب مخلوط کنید.
  • دو الی سه روز یکبار غذای کنسروی به گربه بدهید.
  • آب تازه در اختیار گربه‌تان قرار دهید.
  • ظرف آب باید تمیز و مناسب باشد.

گربه‌ها وسواس زیادی برای نوشیدن آب دارند، اگر آب به مدت یک روز در اتاق و راکد باشد، برای او آب کثیف محسوب می‌شود و از آن استفاده نمی‌کند. بنابراین آب گربه باید تمیز و تازه باشد و از محل غذا خوردنش دور باشد.

 

ظرف آب گربه را هرچند روز یکبار بشویید. مایع لزجی که در ظرف آب تشکیل می‌شود باید کاملا تمیز شود. می‌توانید از ظرف‌های اتوماتیک که آب داخل آن می‌چرخد و تسویه می‌کند استفاده کنید. این ظرف‌ها گربه‌ها را برای به نوشیدن آب تشویق می‌کند.

 

 

 

 

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
0912-1854807 – نوری
09362796923 – نوری
021-22280185 – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قیمت سگ یورک

خرید سگ آپارتمانی ارزان

قیمت سگ عروسکی | قیمت سگ های خانگی

فروش سگ خانگی در تهران | فروش توله سگ آپارتمانی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “نگهداری گربه پرشین

  1. وندا اسکویی زاده گفت:

    نظر من در مورد این سایت عالی??????و من یک سوال دارم و سوال من اینه: چند روز طول می کشد که این بچه گربه های ناز و دو قلو به دست صاحبشان یعنی من برسند و من
    این بچه گربه های ناز و دو قلو راتوی عکس در همین صفحه انتخاب کرده ام.????????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *